Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    300cc. Vroeg me alleen af hoe ze dat überhaupt kunnen zien.
    Ik had trouwens wel last van duizelingen, maar dat was misschien meer door de inspanningen en het feit dat ik over de hele dag tijdens de bevalling maar 4 beschuitjes had gegeten.

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hee meid, hier precies hetzelfde ! Ik zat soms te huilen van de pijn (kloven)
    De kraam raadde me aan om het om en om te doen, dus nu doe ik af en toe kolven, dan weer liggend voeden, dan weer zittend, dan weer kolven.. een beetje hoe ik me voel zeg maar..
    Heb een elektrische kolf van medela, een enkele, werkt super !
    Ik had gisteravond 120 cc bij elkaar in een half uurtje, ze had 70 op en de rest ging in de koelkast.. vanmorgen had ze na 't badje nog 'n beetje trek dus gaf ik nog eens 20 en viel ze in diepe slaap..
    Verder doe ik na elke voeding (gekolfd of gewoon) bepanthen smeren maar dat zal je ook wel doen..
    Dus ik zou zeggen, ga halen die kolf ! Het is 't geld zeker waard (mijne was 71 euro)
    En af en toe 'n flesje kan geen kwaad, al proberen wij het zo min mogelijk te doen want ze drinkt al zoveel ;)

En als je over wilt gaan op de fles, gewoon doen.. het is dat m'n vriend zo pro borstvoeding is anders had ik 't misschien al opgegeven...

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

En daar sluit ik me bij aan ;) Als ik gespannen ben omdat ik weet dat 't zeer gaat doen laat ze telkens los en dan doet 't nog meer zeer..

Hoe heet de site van Nilo ? ga ik gelijk spieken :D

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

kan me goed voorstellen hoor dat je je hart wilt luchten en dat kan mooi hier.
    ik denk dat je broer misschien wel een beetje gelijk heeft en dat je voor de rust van jezelf en genaro beter weer een poosje thuis kunt gaan wonen en dat jij en desmond een sort van rustpauze moeten inlassen.
    maar goed dat is mijn mening en je moet het zelf wel willen en kunnen natuurlijk.
    succes in ieder geval en sterkte

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    http://www.nilonogueira.beebiesite.nl
    :D

Trouwens, kan ik iemand verblijden met een driekwart volle blik Nutrilon Hypo-allergeen? Het heeft voor ons eigenlijk helemaal geen nut meer om de voeding te mengen omdat de werking van Hypo-allergeen komt te vervallen door Forte.
    Ik vind het erg zonde omdat de blik nog haast vol zit, en hij kost in de winkel € 17,99 :(
    Het is misschien wel makkelijk als je in de buurt woont.

Heb je interesse, stuur mij dan even een PB want ik ga straks weg en als ik terugkom en er zijn 10 pagina's bijgeschreven heb je kans dat ik een berichtje over het hoofd ziet :oops:

6. weet iemand wat dit kan zijn? esmée heeft al sinds gisteravond heel onrustige beentjes.. heel zielig... ze huilt ook heel veel.. kunnen dit krampjes zijn? en zo ja, wat doe je hieraan?

liefs wendie

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb zelf voor maud de 1ste 5 jaar van anne geddesen voor morris heb ik 1 van de prenatal en voor sam wil ik ook 1 van anne geddes want daar zijn verschillende soorten van. ze zijn wel iets anders als de ouderwetse ikke-boeken, maar het idee is hetzelfde en ze zijn tegenwoordig uitgebreider. je moet wel uitkijken trouwens want bij sommigen krijg je ineens halverwege dat het overgaat in een foto-album
    maar goed kijk dus eens bij prenatal of de betere boekhandel

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Als ze echt hard huilt, en ze trek haar beentjes snel in en strek ze weer en beweegt veel (dus in elkaar krimpen) is de kans groot dat ze last heeft van haar darmpjes. Je kan haar op je benen neerleggen, met haar voeten tegen je buik..beetje olie op je handen (warm wrijven) en dan cirkels met de klok mee om haar navel maken. Eventueel tegen je aan leggen (zoals met een boertje laten) en zachtjes op haar kont tikken en beetje lopen of heen en weer wiegen..

Pot met voeding is weg dames :)

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Heb je al een tepelhoedje geprobeerd? Toen bij mij de bv ook niet echt meer lukte en één tepel helemaal kapot was, heeft de vk mij een tepelhoedje geadviseerd en dat werkt prima voor mij. De bv is daarna weer leuk geworden!

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola chica's!

GUESS WHAT! ! !
    Tygo kreeg omstreek 22:00 uur (gisteravond de laatste fles 170 cc SCHOOON OP!) en kwam om 04:00 uur pas weer ! ! !
    Daarna (volgens schema) om 07:00 uur! ! !
    Ik ben er ONTZETTEND blij mee...Om 10:15 uur weer een flesje en heeft 140 cc gedronken!
    Nu is het nog ff speeltijd in de box en dan weer tukken! Nou ja...wij gaan ff naar de Leen (Bakker) wil een boekenkast.
    Ik vind het echt knap dat de 1ste schema dag al goed verlopen is...
    Ik ben benieuwd wat het vandaag en morgen doet omdat we best een druk programma hebben.

Essie: ik had dat ook hoor met dat bloedverlies...
    Maar het gaat echt over ;)

Patries: Geniet van je dag en je mannen! Enne ga vanavond weer ff op je site kijken!
    Ik heb overigens geen idee hoeveel bloed ik verloren heb... (ff kijken)...(gekeken) ik heb 400 ML verloren.

BD: Digi knuf meis voor jou. Je bent geen slechte moeder hoor. Ondanks dat ik soms scheve gezichten om me heen kreeg dat ik besloten had om voor FV te gaan heb ik me niet laten kisten. Wat Patries ook zegt...de kleine groeit toch wel, komt goed meis en probeer 't kolven gewoon...

KK: Ik denk idd dat het krampjes zijn.

Nou speeltijd in de box is van korte duur...hij doezelt alweer weg. Nou ja volgens 't schema is het ook tijd voor de lange tuk...hihi.
    Papa staat overigens nog steeds onder de douche! ! Grrr, tis net een vrouw wat dat betreft, man man man zo traag als dikke poep, hij is natuurlijk een full-body scheersessie aan het houden (muv. hoofd/armen/benen hihi) en ik wil zo ff naar de Leen maar ja wil ook weer niet in de knoei komen met de voedingen....
    Ga maar ff een gil naar boven geven!

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahahaha :) dat komt mij erg bekend voor.. :rolleyes: soms om moedeloos van te worden! :)
    Hier staat ook "haast" alles klaar om te vertrekken, alleen staat er nog eentje in de badkamer, met zijn wax, gel en haarfohn :rolleyes: :rolleyes:
    En als je dan op het punt staat om de deur open te trekken om dan EINDELIJK weg te gaan, moet hij nog "eventjes" naar de WC arghhhh..!
    Duurt ook minuten voordat we uiteindelijk uit het parkeervak wegrijden, want meneer moet eerst al zijn spullen in de auto op een vaste plek neerleggen..mobiel in de houder, bluetooth aan, verbinding zoeken, contacten downloaden, ander cdtje erin @*(*(#*$(#*$# :evil:
    Ik zit mij dan echt halfdood te ergeren hihihi ik ben meer het rappe type, gewoon instappen, gordels om, auto starten en gassen met die auto :)

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahahaha geweldig!
    Hier zit er nu 1 doodrelaxt een broodje te eten...
    Zijn haar zit nog als coupe "Pas geboren kuiken" en voor ie dat in model heeft ben ik ook alweer een half uur verder.

Ik heb trouwens nog ff op 't lijstje gekeken van het ZH betreffende de bevalling...
    Er staat..totale uitdrijvingsduur: 90 min ? Is dat lang of kort, ik kan het me dus bijna niet herinneren.
    Tevens staat er dat minn placenta 810 gram woog en dat ik een sub ruptuur (dat staat voor TOTAAL dus dat zal wel heftig zijn hihi) had er staat alleen niet bij hoeveel hechtingen ze geplaatst hebben. Waarschijnlijk een heel klosje hechtgaren want hij was SUPER lang bezig.

Oh ja en Tygo had na 1 min. een Apgarscore van 8 en na 5 min. 9-10

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ARGHHHHHHHH!
    Ik hoop voor Tygo dat ie op 't vlak "OPSCHIETEN" niet op zijn vader gaat lijken!

Kep al 3x moeten roepen dat ie onder de douche vandaan moet komen.

Dan zit ie dus doodontspannen een broodje te eten, Discovery Channel op en kijkt apatisch naar "Ultimate Surviver" (wat een herhaling van zondag is maar stug volhouden dat ie DAT stukkie nou net gemist heeft...NOT! !) en dan moet ik hem weer 3x zeggen dat ie op moet schieten en dan krijg ik Ja schatje te horen maarre NO MOVEMENT!
    Dus moest net als strenge moeder op treden en hem naar boven SCHOPPEN ;) en dan loopt ie richting trap...loopt weer terug...Niet zo schreeuwen want dan wordt Tygo wakker (die niet meer sliep overigens) ennne...IK HOU VAN JE SKATJE! (de slijmjurk).
    Nu moet ie nog tandenpoetsen en zijn haar...
    Geef me nog 10 van die kerels :rolleyes:

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Uitdrijvingsduur was bij mij 3 minuten ;)

15. silla. kan je mij dat schema pben?

16. ik had 600ML verloren! ws nog wel meer.. :confused:

ik ga slapen... trusten!

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb voor Joost gisteren eentje van Anne Geddes kado gekregen ("het is een jongen, mijn dagboek" heet het geloof ik). Ik vond 'm erg leuk. Bij Rick heb ik een fotoalbum aangeschaft waarin ik ook veel informatie kwijt kon over zijn babytijd....voor Joost heb ik alleen een fotoalbum en nu dus dat dagboek. Kan ik het toch nog bijhouden ;).

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik had dit keer géén bloedverlies bij de bevalling........de kraamverzorgster was blij toen ik onder de douche stond en ze zag dat er toch nog wat bloed kwam ;).

Uitdrijvingsduur: 4 minuten....2x persen

En hier had de placenta al witte puntjes dus het is maar goed dat Joost niet nog langer is blijven zitten!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga ook nog effe dutten....tot later!

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat een lieve foto's!
    Jammer van die plek op z'n hoofd maar dat groei wel weer aan.
    Straks krijgt hij er ook een op z'n achterhoofd vind ik ook altijd zo zonde.

Deel Deze Pagina