Heb ik wel eens vaker gehoord dat door het schoppen je een blauwe plek van binnen uit kunt krijgen. Zelf heb ik het nooit gehad.
Wat doet er zeer? Ik neem aan je tepels? Het kan zijn dat hij niet goed aangelegd is, let goed op dat de lipjes naar buitengekruld zijn en dat hij niet alleen je tepel maar ook stuk tepelhof in zijn mondje heeft. Het kan ook zijn (dat is wat ik nu heb) dat jullie spruw hebben, dat voelt meer branderig aan. Dan zou je in zijn mondje witte puntjes kunnen zien die je met een gaasje of doekje niet weg kunt halen. Daarvoor kun je spul krijgen bij de dokter en is het snel weer weg. Sterkte ermee!
Zo goedemiddag iedereen. Ik heb echt een pokkedag! Roan wil sinds gisteravond alleen maar aan mij of mijn tepel geplakt zitten. Ook vannacht kwam hij om de twee uur (heeft ie nog nooit gedaan dat valt tegen zeg) Hij had mega last van krampjes ondanks die sab simplex, had zelfs het idee dat het alleen maar erger werd Zo zielig hij zag helemaal paars en lag te spartelen met zijn beentjes. Om deze geweldige nacht af te maken hebben hubbie en ik nog een lekkere knallende ruzie gehad over de kinderen (hij voelt zich te kort gedaan) Dus al met al echt een topdag NOT! En nu gaan we zo op verjaardagsvisite bij mijn schoonouders, net waar ik zin in had om daar zogenaamd gezellig te gaan zitten doen.
Rensie, vlotte bevalling zeg! Mila, die van jou klinkt heftiger. Patricia, ik heb ook 200 cc bloed verloren. De uitdrijving duurde bij mij 30 minuten en ik kreeg daar 3 hechtingen bij cadeau
Gelukkig maar. Ik vond het zo vreemd, aangezien ik dacht dat het afgenomen was. En toen stond ik vanochtend op: nou echt weer een mega stolsel in mijn maandverband en doordat dat los kwam, natuurlijk ook gelijk weer veel vloeien. Ik stond onder de douche: nou ik leek wel een lekkende kraan . Het is toch eigenlijk te belachelijk dat je je als moeder gewoon naar anderen moet verantwoorden als je FV geeft. En als je nogal beïnvloedbaar bent, zoals ik, dan zou je dus puur daarom alleen al BV gaan geven. Gelukkig had mijn kraamzorg dat door!
Mila, fijn weer iets van je te horen. En toch nog erg snel gegaan zo, met een iets minder fijn einde lijkt me. Leuk dat Yildiz haar broertje zo lief vind. Sven had op zijn vorige school ook een jongetje in de klas dat Iliyas heet.
had ik ook inderdaad! Ik ben 1200cc verloren tijdens de bevalling, dit is wat ze hebben gemeten (gewogen), er was ook nog wat op de grond gevallen, dus t was nog meer! Ik was inderdaad ook duizelig en moest een nachtje in het zh blijven. Ook werd mn hb gecontroleerd, en moest ik aan de floradix. na een week was ik af en toe nog dizzie als ik te snel op stond.
Sommige mensen kunnen echt niet lezen! Heb ik gisteren maar op mijn hyves gezet dat de baby er nog niet is en als die er is ze het allemaal zo snel mogelijk zullen weten. Wat heb ik vanochtend op mijn hyves.... naast een krabbel of alles nog rustig is ook nog eens een paar berichtjes in mijn inbox van hyves met de vraag of ik al iets voel of de baby snel komt Dacht echt dat ik duidelijk was geweest maar blijkbaar moet ik er neer zetten: Allemaal ophouden met vragen naar de baby want ik word doodziek van dat gezeik van jullie allemaal !
Heb bij alle 3 precies hetzelfde gehad en is heel normaal. Na de tweede week gaat het pas echt minder worden.
Ik zo rond de 300cc dus ook maar heel weinig. Met Sven had ik wel veel bloed verloren en had ook een laag HB dus moest er rustig aan doen. Heb de laatste dagen veel last van duizelingen met name als ik te snel overeind kom. Maar denk meer dat het door het warme weer komt.
Voel je alsjeblieft geen slechte moeder hoor! (Makkelijk gezegd zul je denken ) Je kan inderdaad gaan kolven om je tepels even een break te geven. Maar bv hoort absoluut geen zeer te doen. Leg je hem wel goed aan? Er zijn hier op het forum lactatiedeskundigen die je precies kunnen vertellen hoe je het 't beste kunt gaan aanpakken. Want van een moeder in een dip wordt jouw ventje ook niet vrolijk want bv moet iets plezierigs zijn voor jullie allebei en niet iets waar je tegen aan zit te hikken. Knuf voor jou.
Geloof dat er voor een eerste maximaal 2 uur voor mag staan. Een Totaal Ruptuur betekend niets anders dan dat je van voor naar achter bent ingescheurd om het even plat en oneerbiedig te zeggen.
Als er nog een kleintje gaat komen dan hoop ik van harte dat het een meid is (niet dat die niet treuzelen maar voor het idee dat ze dan qua opschieten jouw genen heeft ).