Ze zeggen dat het bij een tweede altijd veel sneller gaat en bij een derde weer wat minder snel. Bij mij was het 1 uur, 2 pers weeën en bij de derde 25 minuten.
Thanks.. Ik zal eens kijken.. Het gaat me alleen niet zo zeer om het boek van de Rabobank hoor... Had ik misschien even beter uit moeten leggen, maar zo'n soort boek, waar je inderdaad foto's in kunt plakken en de eerste lach op kunt schrijven, enzovoort...
even vraagje aan de borstvoedende moeders: mag je ook pizza hawai en pizza salami eten? zou het graag ff snel willen weten.. liefs wendie
Lieve meiden, bedankt voor jullie oppepper. Ik heb vanmiddah toch maar de lactatiedeskundige gebeld. ZIj raadde mij aan om niet verder te tobben maar vandaag alles te doen dmv kolven en dan met een spuitje tijdens sabbelen op pink in het mondje te spuiten. Dean is ook al heel de dag aan het huilen als hij wakker is dus waarschijnlijk voelt hij mama goed aan. Morgen ochtend moet ik haar bellen als ik een voeding heb gegeven en dan komt ze tijdens de volgende voeding mee kijken. Ben echt blij dat ik serieus word genomen. Mijn vriend zegt ook al heel de tijd dat ik meniet schuldig moet voelen en dat ik een hartstikke goede moeder ben, maar toch twijfel je. Stom he! Spruw is het volgens mij niet want ik zie niets vreemds aan mijn borsten (behalve de kloofjes en blauwe plekjes op de tepel) en in Dean zijn mondje zie ik ook niets. Misschien dat lactatiedeskundige het morgen even kan checken. Nu met kolven krijgt hij in ieder geval nog mijn melk binnen. We laten hem nu om de 3 uur eten en ik ga om de 2 uur kolven. Zo kunnen we vanacht hopelijk alle twee een keer een voeding doorslapen omdat we een voorraadje hebben. Is misschien wel lekker voor ons beide. Breekt je toch wel op.... Ingrid succes meid. Nog ff volhouden (ik snap hoe moeilijk het is voor je!)
hmmm.. heb het uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat ik bang ben dat ze weer last krijgt van de darmpjes. vanmiddag om 12 uur is ze in slaap gevallen tot 4 uur. daarna ff 20 minuten gevoed en nu slaapt ze alweer vanaf 20 over 4... lijkt weer redelijk goed te gaan. huilt niet van de krampjes ofzow en kijkt weer zeer gelukkig in haar slaapje... zucht.. wat lief.. Baby's die nog moeten: kom er eens uit!
Rensie, dat heb je inderdaad heel snel gedaan... En het 'leest' als een prettige bevalling... Mila, dat is inderdaad een turbo bevalling zeg... Bd81, meid... Klinkt misschien makkelijk, maar gewoon dat doen wat voor jouw zelf het prettigste is...Hier heb ik ook steeds meer moeite met de BV.. En zit ook erg te twijfelen wat ik ga doen.. Ik weet al wel dat ik vanaf 6 weken af ga bouwen, maar misschien ook wel eerder en stop ik er helemaal mee.. Kan me goed voorstellen dat je jezelf hier niet prettig bij voelt.. Ik zit ook nog heel erg te twijfelen, maar heb al wel de knoop doorgehakt dat ik vanaf 6 weken af ga bouwen... En het kolven ga ik in het begin ook zeker proberen, zodat mijn vriend ook voeding kan geven.. Als dit goed blijft gaan, blijf ik misschien ook wel langer BV geven.. Je moet echt doen wat jezelf het prettigst vind.. Ongeacht wat anderen denken, je bent echt geen slechte moeder hoor... Lovelykids, bedankt voor de tip.. Ga ik zeker even doen! Senn, bedankt...
op deze pc niet zoveel, maar wil best zoeken en het programma downloaden. Welke is handig om dit te doen!
Ik heb een ander kind sinds vandaag Mayron had zo'n vreselijke last van krampjes al meer dan een week. Vooral rond 5 uur werd het erg. Gister liep ie helemaal paars aan van het krijsen en maar zijn beentjes strekken en zijn buikje spannen... Ik kwam ook echt nergens meer aan toe... Ben gisteravond met de Sab-simplex begonnen en ik heb weer een onwijs tevreden baby en kan gewoon weer rustig koken en andere dingen doen... Ben zelfs in een nieuw boek begonnen Zo heb ik m echt lang niet meer meegemaakt dus ben helemaal in de gloria met die sab-simplex hahaha...
Het is zo erg als je je kind zoveel pijn ziet hebben en je kan weinig anders doen dan zijn buikje met olie masseren en badderen en een speciale fles kopen en alles... Ben zo blij dat ie een rustig dagje heeft, nou maar hopen dat het zo blijft *knock-knock*
Lekker joh dat Mayron er zo goed op reageert en raar dat ze dat in Nederland bij de apotheek niet verkopen.
Hij ligt er lekker ontspannen bij. Wat het uit bad gaan ook zo relaxt of was het brullen zoals meneer hier altijd doet?