even brullen, mar het viel mee! Vandaag zette hij wel een keel op na het badderen, maar het bad zelf vindt hij echt heerlijk! Het is ook zo'n heerlijk manneke! (weet dat ik niet objectief ben, maar toch )
Hij vond het een erg leuk huis( hij heeft daar gewoond toen hij jong was, erg toevallig!) maar huren gaat het niet worden. Jullie noemden erg veel voordelen maar mijn man was het er toch niet echt mee eens en wil dus liever blijven kopen. Aangezien de huizenmarkt erg onstabiel is moeten we eerst maar eens kijken hoe dat ook gaat lopen. Kortom we zitten een beetje in dubio. Aan de ene kant zitten we hier lekker(bereikbaarheid etc) maar aan de andere kant willen we ook wel ergens anders heen..Het heeft (nog) niet echt haast dus we kijken gewoon even rustig verder naar koophuisjes (het liefst bij jouw in de woonplaats maar dat is ook nog even een disussiepunt..Maar aangezien ik de hele week thuis ben en hij niet vind ik dat ik meer recht van spreken heb daarop ) Maar ik vond het echt superlief van jullie dat jullie meedenken! En Indi heeft geslapen tot een uur of half 7! En ze ligt nu lekker op haar buikje in haar bedje te slapen! Dat heb ik de afgelopen anderhave week niet meegemaakt! Ik heb lekker mijn handen weer ff vrij, kan ik mijn dingen doen..Dus ik ga nu maar een wasje vouwen en stofzuigen Oh ja, er ligt hier nog een slabbetje van Karsten! Ik zal hem wassen en de volgende keer meebrengen.
Rensie van harte gefeliciteerd met Jurre! (kan me niet meer herinneren of ik je nou gefeliciteerd heb of niet Dus beter 2 x als geen een keer ) En wat een lekker mannetje zeg
ML fijn dat Mayron zo goed reageert op die fles! Nou hopen dat het blijft helpen natuurlijk Verder heb ik nog niet echt teruggelezen maar ook niet echt tijd voor dus dat komt morgen wel. Ik voel me een beetje schuldig. Ik had vandaag afgesproken om met een vriendin te gaan zonnebanken en een terrasje te pakken. Dan zou mijn man oppassen op Indi. Toen belde er vanochtend een oom en tante op of ze langs konden komen aan het einde van de middag. Ik zei eerst nee omdat we op zaterdag gewoon altijd druk zijn met onze eigen dingen. Maar hij zou aan het einde van de middag langskomen (hij deed een beetje aandringerig) en ik liet me overhalen dus ik zei uiteindelijk ja. Maar ja doordat mijn oom en tante zuoden komen en we nog boodschappen moesten doen en mijn man ook wat met een vriend wilde gaan drinken zou ik niet meer met mijn vriendin kunnen afspreken Ik was dus verschrikkelijk gestressed, toen heb ik ze dus weer op gebeld en gezegd dat het eigenlijk toch niet uit kwam Maar goed mijn tante bleef maar pushen en of ze echt niet maar 10 min langs konden komen want ze waren in de buurt etc..Mijn man vond het echt onbeschoft dat ze er zo op door bleef gaan en ik eigenlijk ook wel..Maar goed ze ging er ZO erg op door en ik kan echt heel slecht gewoon NEE zeggen dat ik dus maar gezegd heb dat ik een barbeque bij iemand anders had en dat was vergeten Is dus eigenlijk niet zo want we gaan gewoon thuis barbequeen (tenminste dat was het plan maar we hebben het verzet naar morgen ivm het weer). Ik voel me nou best schuldig dat ik dus de waarheid een beetje verdraaid heb. Maar dat mens ging zoo erg pushen Pff ik moest het even kwijt.
En aangezien mijn man alleen het weekend thuis is had ik er dus echt zooo'n zin in om er met me vriendin even uit te gaan! Dat vergat ik er even bij te zetten
Oke ik ga weer afsluiten, moet even stofzuigen en de was opvouwen en nog meer van die dingetjes doen. Dus fijne avond allemaal!
Niks om je schuldig over te voelen hoor! Je hebt tenslotte vanaf het begin dat ze belden gezegd dat het niet uitkwam, irritant dat ze dan zo door blijven pushen. Kan ik zo slecht tegen!
Ja ik ook hoor. Nee is toch nee? En dan gaat ze zó erg er op door dat ik gewoon een leugentje verzin om er van af te zijn. En dat terwijl ik een hekel aan liegen heb
hoi meiden, eindelijk hier weer een berichtje van mijn kant, ik heb al 3x eerder ingelogd, en dan ging ik teruglezen etc, maar ik heb gewoon te weinig tijd om me weer helemaal in te lezen, dus voordat ik weer een beetje bij was en zelf een berichtje wilde tikken, huilde er hier al weer eentje of was ik zo moe dat ik maar weer stopte.. dus bij deze 'meld' ik me dus eindelijk maar gewoon weer! Ik zie dat Rensie pas kort bevallen is gefeliciteerd meid! Ik ben ook erg benieuwd naar de rest van de meiden, maar ik kon zo snel een lijst niet vinden. Verder las ik hier en daar over problemen met borstvoeding en kolven etc. Bij mij is ook een lactatiedeskundige geweest, Fae dronk in het begin heel goed maar viel later te veel in slaap en voor we het goed en wel doorhadden, was m'n melkproductie al flink teruggelopen. Door een aantal dagen ieder uur te kolven (overdag dan) is dat weer goed gekomen, maar ze blijft nu toch veelal de melk in een flesje krijgen, dat voelt fijner, omdat je dan toch beter weet wat ze krijgt. Wel hebben we om de tijd te overbruggen nutrilon gegeven als bijvoeding. Gelukkig heeft ze hier geen moeite met de wisseling tussen borst en fles. Ook heeft ze regelmatig een speentje in. Maar oke, hier gaat het dus op zich wel goed. Ik ben alleen zelf nog erg uitgeput, waardoor ik dus weinig tijd achter de pc doorbreng. Gelukkig is m'n man nog 1 week vrij nu, maar ik zie wel op tegen de tijd dat hij weer gaat werken, omdat ik dus nog zo ontzettend moe ben. Maar we zullen zien hoe dat gaat straks. Deze week nog lekker samen genieten van ons meisje!
Hi, Bij elke boekhandel kun je ze volgens mij halen. Er zijn verschillende versies, wij hebben er een van lieve woorden. succes
Gister heb ik voor het eerst wat melk afgekolfd uit de borst waar Joost kort uit had gedronken. Kreeg er zowaar nog 40 cc uit . Vanochtend meldde hij zich na een uurtje alweer opnieuw en ik dacht...laat ik eens kijken wat hij met een flesje doet (anders moet ik de voeding uiteindelijk weggooien omdat ik hem alleen in de koeling had gezet). Nou, dat was fles in de mond en drinken maar . Hij dronk in een keer alles op en had volgens mij nog wel meer gelust . (moet er wel bij zeggen dat Joost ook heel af en toe een speentje krijgt, dus misschien dat dat wel meegespeeld heeft) Vandaag wel weer een mindere dag qua stuwing ...beide borsten zijn erg vol en gevoelig en "prikken" regelmatig . Maar ik durf niet te veel te kolven omdat ik dan nóg meer voeding krijg... Oh en Joost had vanochtend weer wat.... Hij lag lekker in de wieg rond te kijken, Rick en ik waren ons aan het aankleden. In een keer hoor ik wat (alsof er een glaasje drinken omvalt op de grond) en ik kijk naar de wieg....zie ik toch best een flink plasje melk op de vloer liggen. Heeft meneer een deel van zijn voeding via de zijkant van de wieg uitgespuugd... Nu maar hopen dat de bekleding niet gaat stinken (want die zit vastgespijkerd en kan dus niet gewassen worden), de rest heb ik maar in de was gedaan (buiten het matrasje maar dat heb ik goed gelucht). Teruggeven deed hij altijd wel wat (hij krijgt meer dan hij aankan), maar dit was echt meer projectielspugen volgens mij. Maar hopen dat het bij deze ene keer blijft.
tsja en dan te bedenken dat het nog 2 wk kan duren. kan me voorstellen dat je er knettergek van wordt. (werd ik ook) had zelfs hier in de supermarkt dat ik steeds aangehouden werd, waardoor ik tijdelijk naar een andere supermarkt ben gegaan. hoop voor je dat je niet te lang meer loopt
goed dat je gebeld hebt. hoop voor je dat jullie er uitkomen met de lactatiekundige, MAAR mocht het niet lukken hak dan de knoop door zoals al eerder vermeld werd want een gestresste moeder en bv gaan zeer slecht samen. en dan ben je absoluut GEEN slechte moeder als het niet wil. succes ermee
volgens mij kan een pizzahawaii geen kwaad, salami vind ik een twijfelgeval. maar goed als jij het niet vertrouwd moet je het gewoon niet doen. heb je al wat in huis tegen krampjes? heb zelf eerst venkelthee (max 2 tl) gegeven dat was van maud's kraamperiode de tip. en heb toen ook cinababy van vsm als tip gekregen, maar die heb ik nu voor het eerst gebruikt en werkt beter als venkelthee heb ik het idee. misschien heb je wat aan deze 2 tips. succes ermee
Dat idee had ik hier ook van de tummy... leek me geweldig, maar deze dame trappelt alleen maar in de tummy, wil alleen maar haar voetjes afzetten, dus in het badje ligt ze een stuk relaxter. Nu gebruiken we de tummy dus alleen om het bad te vullen en leeg te laten lopen. Hoewel we het zeker nog wel een keer gaan proberen. Blijf het mooi vinden om te zien, maarja dan moet ze het wel prettig vinden natuurlijk...