miss piggle geen dank hoor geef graag een tip deze bevalling uitdrijving was 5 minuten en bloedverlies ruim een liter Maud (1e) uitdrijving 2u en 3 kwartier met vacuum Morris (2e) uitdrijving 5 min verder gaat hier alles goed. zo goed dat we zelfs al weer aan bedgym hebben gedaan gister. eigenlijk heb ik verder momenteel ook niks te melden, had een beetje gehoopt op babynieuws maar helaas voor de dames zitten ze dus nog in afwachting. tot later weer
heb het bij de andere 2 ook gehad dat ze dus de tummy lekkerder vonden dan het badje. maar zo zie je maar dat er toh door iedere baby anders gereageerd wordt en dus dat er geen een hetzelfde is.
Hier weer een vraag van mij, eigenlijk meer van roeland hahaha, kan een misselijkheid die al de gehele dag aanhoud een voorteken zijn van een beginnende bevalling?
17 juli Joost - 41,3 weken - 3740 gram - zoon van Ramoontje 18 juli Eline - 40,3 weken - ? gram - dochter van Minka 18 juli Ivy - 41,3 weken - 3580 gram - dochter van Sann 20 juli Mika - 40,5 weken - 3275 gram - zoon van Daantje85 20 juli Danique - 42 weken - 3700 gram - dochter van Lientje 20 juli Mikayla - 40,1 weken - 3515 gram - dochter van Miss Piggle 21 juli Merel - 39,5 weken - 3710 gram - dochter van Essie1979 22 juli Yannick - 40,1 weken - ? gram - zoon van Naomi32 22 juli Julia - 40,4 weken - 3080 gram - dochter van Patricia34 23 juli Sam - 41,2 weken - 4300 gram - dochter van Lovelykids 23 juli Iliyas - 39,4 weken - ? gram - zoon van Mila24 23 juli Dean - 40,3 weken - 2980 gram - zoon van Bd81 25 juli Demi - 41 weken - 4050 gram - dochter van Mirjam2112 27 juli Rihanna - 41,6 weken - 4065 gram - dochter van Liesje76 30 juli Jurre - 40,2 weken - 3480 gram - zoon van Rensie wooow, wat zijn er een paar flinke meiden geboren zeg! Ik dacht dat jongens over het algemeen groter waren, maar jee... Ik vond Fae al flink met haar 7,5 pond (3870 gram) maar zij valt nog mee zie ik hier. Maar allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kindjes! Wat een mooie namen komen er ook voorbij zeg! Minka; Eline was voor mij ook een favoriet , is ook zeker een naam die ik in gedachten houd voor als er ooit nog een kindje komt hier. Eventueel als 2e naam ook trouwens.. maar oke. bedankt voor het plaatsen van de lijst ingrid en heel veel succes met die laatste loodjes...! Hopelijk gaat je kleintje een beetje opschieten onderhand!
Adobe Photoshop Elements, echter dit is geen gratis programma. Kost aardig wat. Helaas kent manlief geen gratis fotobewerkingsprogramma's.
Merel zet zit ook steeds af in de Tummy Tub, maar het schijnt dat ze dat juist lekker vinden. En wat ze ook doet, is met haar voetjes naar boven toe lopen tot ze met de voetjes boven water zit. Ik het badje zet ze zich trouwens ook af tegen de achterkant .
Lieve meisjes, Even snel een berichtje van mij: Dinsdag 29 juli om 19:39 uur is onze dochter Yelina geboren via de keizersnee. Alles gaat verder goed met ons, alleen liggen we beiden nog wel in het ziekenhuis omdat Yelina erg veel moeite had met eten. Dat gaat gelukkig nu de goede kant op en hopelijk mogen we snel weer naar huis. Wanneer ik weer thuis ben meer info met uiteraard wat mooie plaatjes. Liefs, Inez en Yelina
Van harte gefeliciteerd! Mooi dat het nu de goede kant opgaat met het eten en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen!
Het ging ook over boeken hier? Ik heb dit boek gekocht: http://www.elmavanvliet.nl/result_titel.asp?Id=25 en ik vind hem zeer leuk!
Hier ff een berichtje van mij. t is gister en vanochtend uit de hand gelopen en me vriend heeft me letterlijk t huis uit gesmeten. Genaro en ik zijn nu bij mijn vader. Een heel drama is vooraf gegaan teveel nog even om op t noemen. khoop dat alles goed is met iedereen!
Ingrid ik vind het ook super hoor! Al lijkt het me wel irri dat jij nog niet bevallen bent maar telkens de aanpassingen moet doen van de reeds bevallen ladies. Als je wil dat ik het nu al over neem...trek aan de bel ik neem het over! In elk geval ...een dikke pluim en kus voor jou!
Jeetje meis, dat meen je niet wat een ...... Kom lekker tot rust samen met Genaro bij je vader! Dikke knuf!
Meisje! Ik heb het zo met jullie te doen. Maar ik hoop voor je en voor Gerano dat jullie weer in een rustig vaarwater komen. Even een adempauze! En als er wat is...laat het mij (ons) weten... Dikke digi knuf!
Lieverds, Ik haak af voor vandaag... Zit niet lekker in mijn velletje... Ga douchen en ga ook lekker tukken. Dikke kus voor iedereen!