Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel! Maar ging er al vanuit dat iedereen voor me zou bevallen, das het voordeel als je helemaal onderaan de lijst staat! Maar ben blij dat jullie blij zijn met de lijsten :D

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Inez en partner van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yelina.

3. dank je wel.. ik denk trouwens uiteindelijk dat het een poepluier was die haar dwarszat. normaal poept ze elke dag en nu al 3 dagen niet. vanavond waren we op visite en het begon me toch ineens te stinken. had madam dus een dikke poepluier :) (overigens wel normale, dunne poep). christian zijn zussen er helemaal omheen. ohhhh... wat lief! haha. ik had hun moeten laten verschonen :)
    maar ze is nu helemaal tevreden en ligt lekker in de wieg. ze moet eigenlijk voeding, maar ga haar er niet voor wakker maken..

4. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Bedankt dames, ik hoop ook dat ik hier n btje tot rust kom al is t hier druk in huis met zn 7en waaronder 2 kleine kids en babytje genaro maar iig genoeg afleiding!

babynieuws! altijd leuk!

Inez gefeliciteerd met je dochtertje Yelina!

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    ik haak ff af, had net loos alarm van me mannetje maar hij kan elke moment och echt komen

weltruste allemaal!

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jes, bij mij dronk Mayron dus ook heel weinig en heel slordig bovendien. Hij dronk nooit meer al 100 cc in elk geval.
    Verder veel krampjes en echt de laatste 2 weken zo erg dat ie paars aanliep.
    Sinds ik gister ben begonnen met Sab-simplex heb ik de rustigste baby van de wereld die bovendien alle keren zijn flessen netjes HELEMAAL leegdronk (Heeft ie nog NOOIT gedaan) en in ene een ritme heeft dat ie om de 4 uur komt :(
    Kan je nagaan wat die krampjes kunnen doen...
    Eerst kwam ik handen en tijd tekort en vandaag lijkt het alsof ik in het walhalla ben ahah kan er nog steeds niet over uit :p

Miss Sil, lekker tot rust komen, maar jah hak al gezegd allemaal haahah....

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Behoorlijk lullig, maar misschien is het voor nu ff het beste. Kan iedereen alles ff laten rusten en misschien dat jullie er dan anders tegenaan kijken. Hopelijk komt alles nog goed tussen jullie. In elk geval heel veel sterkte!

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hey ik heb ff een vraag en weet niet wat ik ermee aanmoet

nikita eet nu regelmatig 105 cc leeg met gemak en elke keer komt ze ruim een uur van te voren dat ze weer honger heeft. bijvoorbeeld.
    ze heeft vanavond dus om 22.00 uur 105 cc leeg gedronken en nu is ze alweer een half uur aan t huilen ivm honger( ze begon alweer om 00.00 uur). kan ik hieruit opmaken dat ze aan deze voeding(hypo-allergeen van frisolac) niet genoeg voeding binnen krijgt? ? anders komt ze toch geen uur van te voren weer aanzetten om te eten, ze zoekt ook echt naar een tepel als je haar vast hebt waaruit ik ook opmaak dat ze echt honger heeft, dus please help deze onzekere mama

groetjes susanne

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb er nog niet heel veel verstand van maar wat ik uit je verhaal opmaak is het inderdaad zo dat ze gewoon honger heeft. Je zou een andere voeding kunnen proberen maar zou zo niet kunnen zeggen welke voeding, je hebt voor hongerige baby's maar ook forte, dacht dat die ook voor baby's met honger was maar dat kan de rest hier je beter vertellen!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    We zullen qua huizen onze oren en ogen open houden. ;)

Hè wat fijn dat Indi zo goed op haar buik slaapt, wat kan de oplossing soms toch in een klein iets liggen.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niet schuldig voelen hoor.
    Ze bleef ook zo aandringen.
    Zelfs alle hints en opmerkingen begreep ze niet dus wat moet je dan. :(

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed om weer wat van je te horen en fijn dat Fae het zo goed doet.
    Hopelijk ben je snel weer wat minder uitgeput om hier lekker mee te kletsen.

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Susanne, Mayron heeft dat ook gehad maar die heb ik niet meteen op de fortevoeding gezet. Eigenlijk, als ie honger had, gaf ik m gewoon weer een klein beetje want hij dronk toch niet goed zijn fles leeg dus kon m niet "overvoeren".
    Je zou ook altijd even naar de voedingsdeskundige kunnen bellen van Friso, staat als het goed is op de zijkant van het pak....

Mayron heeft doorgeslapen JEEEEEEEEEH!
    Om 23 uur gisteren heb ik hem zijn laatste fles gegeven en om half 6 hoorde ik m een beetje pruttellen. Toen ben ik een fles gaan maken maar toen ik weer bovenkwam lag ie alweer te slapen :)
    Heb m maar wakker gemaakt haha... Toen is ie weer gaan slapen tot net, dus heb ook lekker lang kunnen slapen...

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoe ging het trouwens met Indi in de nacht met voeden, heeft de druk er af halen geholpen en heeft ze zich minder verslikt?

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik hoop het ook.
    En hij dacht dat hij het nog wel zo netjes deed door niet in zijn bedje te spugen. :p

16. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Miss Sil: Sterkte met de hele situatie ! Hopen dat je ondanks de drukte lekker tot rust komt, geniet van je mannetje ;)

Inez: Gefeliciteerd met jullie dochter, wat 'n mooie naam !

Ingrid: Ik vind 't echt super knap dat je de lijst bijhoud en nog zo vaak op het forum bent, ik had de laatste week best moeite met babynieuws, durfde niet altijd te kijken :oops: Dus dikke pluim en knuffel voor jou!

ML: Dat klinkt heerlijk ! Dat is best wel snel om door te slapen toch qua leeftijd?

Demi heeft soms wat moeite met aanhappen, met hele pijnlijke kloven als gevolg, nu was ik gisteren net begonnen met kolven toen ze het écht op het brullen zette, ik de kolf uitgezet en d'r aan de borst gelegd, hapte ze in 2 /3 keer raak ! Door die kolf wordt je tepel wat groter en misschien dat ze daardoor raak hapte.. het deed ook minder zeer.. dus misschien 'n tip, bij de andere borst werkte het minder maar vannacht bij allebei weer wel ;)

Vraagje: Halen jullie je baby uit bed als er visite is ? Ik deed 't gisteren wel, ze sliep gewoon door maar wel van arm tot arm.. gisteravond was er geen land met haar te bezeilen.. m'n vriend zei dat de visite dan pech had, ze mogen in 't bedje kijken maar we halen haar er niet meer uit..
    Hoe doen jullie dat ? Ik vind 't zo sneu voor de visite dan..

We gaan dinsdag op pad, naar 'n bruiloftfeest.. en ik weet niet wat ik mee moet nemen !? Ik ga maar eens 'n lijstje maken :D

Net 110 cc gekolfd.. dan kan ik haar straks met 'n gerust hart wakker maken :D

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Had ik ook alleen al een paar dagen achtereen voordat ik beviel.

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Inez en man van harte met jullie dochter Yelina!

Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Meis wat vind ik dit triest om te horen. :cry:
    Hoe kan je in hemels naam je eigen vlees enbloed op straat gooien. :confused:
    Gelukkig zijn julie bij je vader in goede handen.
    Je weet het hè je kunt hier altijd je hart luchten.
    Sterkte met dit alles. :(

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoop dat je lekker hebt geslapen.
    Voel je je vandaag iets beter?

Deel Deze Pagina