Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou en daar kan je ook flinke darmkrampen van krijgen. :(
    Fijn dat ze het kwijt is. :D

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klinkt inderdaad als honger.
    Je zou een fles van 120 water plus poeder is 135cc kunnen maken en zien wat ze daar van opeet. Plus het is warm weer dus heeft ze misschien wat extra vocht nodig.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo daar knapt een mens van op. :D

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als er bezoek komt en Karsten slaapt rond die tijd leg ik hem beneden in de reiswieg.
    Dan kan het bezoek hem toch bekijken zonder dat ik hem er voor wakker hoef te maken.

Wat je mee moet nemen naar een bruilofts feest:
    Je cadeau voor het bruidspaar,
    of bedoelde je voor de kleine? :rolleyes: :)

Luiers, billendoeken, billencrème, speen, slabbers, monddoekjes, zoogcompressen (als je die gebruikt), reserve kleding voor het geval ze spuugt (dus voor jou en Demi), fles mocht je afgekolfde melk geven, flessen warmer indien nodig, kolfapparaat als je moet kolven.

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Voor de fles neem ik altijd een thermosflesje heet water en een flesje koud water mee en de Nutrilon heb ik in zo'n tupperwareachtig bakje.

6. monkeylove

Leroy gaat vandaag voor een paar daagjes naar zijn oma en opa.
    Hij verveelt zich rot hier want een hoop kinderen zijn op vakantie en zijn oma en opa hebben zo'n vaste standplaats op de camping dus hij kent er een hoop kinderen dus gelukkig heeft ie er zin in...
    En het is lekker aan zee dus hopelijk word het mooi weer... Ga zo maar eens de weersvoorspellingen kijken ivm het inpakken van zijn tas...

7. monkeylove

Sen hoe gaat het nu bij jullie?
    Is Niels al een beetje aan het bijkomen? En hoe gaat het met die thuishulp?

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker voor hem even uitwaaien.
    Wij gaan de 16e ook voor twee weken lekker kamperen aan het meer.
    Wens hem maar veel plezier!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Met hh hulp is het goed gegaan afgelopen donderdag, het huis ziet er nu weer een beetje schoon uit. Gelukkig komt ze donderdag weer. :D
    Ze wil misschien wel na 20 oktober al we geen thuiszorg meer krijgen privé bij ons schoonmaken. Dan weet ik in ieder geval wat ik aan haar heb en zit ik niet te dubben met de advertenties op MP want dan weet je toch niet wat er achter zit.

Niels komt nog niet echt tot rust.
    Heeft er ook mee te maken dat mijn moeder gaat verhuizen en al het geregel op hem terrecht komt. Hij is nu ook weer met zijn vader in Den Haag aan het klussen.
    Komende week staan er alleen woensdag en donderdag activiteiten gepland en de andere dagen zijn rustdagen. En de week erna hebben we helemaal geen afspraken behalve op dinsdag de caravan bij zijn ouders halen want we willen rustig kunnen inpakken.

Zal voor mij echt afzien worden op de camping, twee weken zonder pc dus zonder forum. :(

10. monkeylove

Haha jah dat zal even wennen zijn zo zonder internet :(
    Maar lekker dat ze ook privé bij jullie wilt komen schoonmaken. Goed geregeld...

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar gelukkig is ons topic dan al dicht.
    Zou het echt erg vinden als ik op vakantie ga en er zit nog geen slotje op en dan kom ik terug is het in ene afgesloten.

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames,

Heb even heel vluchtig wat pagina's doorgelezen..
    Inez, van harte gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan!

Miss Sill, jeetje dat het allemaal zo heeft moeten lopen..hoop echt dat je wat rust krijg bij je vader. Misschien is dit ook veel beter voor de kleine want papa en mama die steeds ruzie hebben..bah :(
    Sterkte meid!

Uuhhhh tsja, de rest ben ik een beetje kwijt :oops:

Heb even mijn ZHlijst erbij gepakt:

reptuur : geen
    uitdrijvingsduur: 10 min (plus mijn twee x out gaan :))
    duur nageboorte: 7 min
    bijzonderheden baring: korte navelstreng (had Björn ook :( )
    totaal bloedverlies: 200 ml
    apgar: 9-10
    medicatie: pethidine (werd te laat geinjecteerd dus heb er geen baat bij gehad :rolleyes: )

Zo ben nu even de flessen en speentjes aan het uitkoken, vanmiddag op kraambezoek bij mijn dinnetje :D Ben zo benieuwd naar dat kleine poppetje! Hier is het wel bewolkt weer :( Hoop dat het nog een beetje opklaart!

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Als we langskomen neem ik wel een geschreven update voor je mee :) Maar als jij op vakantie gaat is iedereen bevallen en zal het hoofdzakelijk over eten, slapen gaan hihihihi

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Mirjam, ik haal Nilo absoluut niet uit zijn bedje als er visite komt en hij slaapt. Wat jij heb gedaan, dat heb ik ook een x gedaan met Björn toe hij net was geboren en had naderhand hetzelfde probleem als jij.
    Wij wonen gelijkvloers, dus als hij lig te slapen kunnen ze even zachtjes gaan kijken bij hem..maar ik haal hem er niet uit.

We zijn sinds gisteren geheel overgestapt naar Forte voeding, en hij doet het echt goed :D Hij huilt niet meer na de voeding (of er moet nog een boertje dwarszitten) en na 30-45 min valt hij weer lekker in slaap tot de volgende voeding. Hij komt zelf echt precies om de vier uur om te eten :) ingebouwde wekker heeft hij! :)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar dan zijn we ook over naar het andere mama topic.
    Die update daar hou ik je aan en dringende zaken kun je altijd sms-en toch. ;)

Veel plezier bij Judith vanmiddag en wat heeft haar dochter een aparte maar mooie naam zeg. Ze kent me niet maar feliciteer haar maar van me.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En laat het CB maar lekker lullen. ;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Naomi32 hoe is het met jou als je dit leest?

18. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik heb gister een flesje met afgekolfde melk gegeven. Ik had 125 cc afgekolfd, dan wist ik zeker dat ik genoeg had. Ik had volgens een formule berekend dat ze minimaal 80 cc moest drinken en dat heeft ze dus ook gedaan. Dus heb het eigenlijk nog niet echt geprobeerd. Ja vanochtend heb ik gewoon wat vaker de tepel uit haar mondje gehaald (was om een uur of 6 dus ik vond het iets te vroeg om te kolven eerst :) ) en dat ging ook wel goed. Kon ze iniedergeval even bijkomen telkens.

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Da's minder :( , maar het zorgt nu misschien wel voor de nodige rust in de tent. Heel veel sterkte en dikke knuffel van Rick, Joost en mezelf natuurlijk.

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Miss Sil, wat vreselijk zeg dat hij jullie eruit heeft gegooid! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nu een beetje tot rust kunnen komen!

Mirjam, ik laat Marin absoluut liggen als ze ligt te slapen en er is visite. Dan hebben ze gewoon pech en kunnen ze alleen maar kijken!

Patricia, veel plezier vanmiddag!

Senn, wat lekker dat jullie huis weer schoon is! Nu moet Niels nog wat rust gaan vinden! :D
    Jeetje, jij gaat straks het forum missen? Nou, ik denk dat wij jou ook twee weken gaan missen!

Nog een grappige foto! Toen Marin geboren was, was mijn zus in Amerika op vakantie en toevallig net op dat moment in Marin County :D En blijkbaar heeft Marin dus al een eigen bank :D

Deel Deze Pagina