Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Miss Sil wat een !@%R^#& zeg! Pff nou kom maar even rustig bij bij je vader en veel sterkte van mij!

Mirjam als Indi slaapt dan leg ik haar in haar bedje, heb haar ook wel eens in de box gelegd tijdens het slapen maar mijn schoonmoeder en vader etc pakken haar er dan gewoon zo uit. Dus als ze slaapt laat ik haar lekker liggen en pech voor de visite hoor.
    Wat ik trouwens VERSCHRIKKELIJK irritant vind is iedereen die maar roept als ze een keertje huilt ''oh volgens mij wil ze drinken''. Ze wilt niet altijd drinken als ze huilt grr. Mijn schoonouders doen dat vooral erg. Bij elk kikje dat ze geeft heeft ze volgens hun honger pff. Heel vermoeiend!

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zal al het geld in die bank ook van haar zijn? :)

Of jullie gaan mij juist niet missen omdat het dan bij te houden valt en niet zoveel geschreven wordt. :)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Al die goed bedoelde adviezen. :(
    Jij kent je kind toch het beste?

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat zou wel mooi zijn als het haar geld zou zijn!
    Nee hoor, wij gaan jou echt wel missen! :D

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik draag nu de pc even over aan Sven want hij mag tot de lunch.

Spreek jullie straks weer, dus voor nu even rust op het forum. ;)

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Breek me de bek niet open :D
    Ik word werkelijk waar niet goed van dat soort gezeur. Vooral mijn schoonmoeder kan er wat van! Gek ook, ik heb ineens niet zoveel zin meer om haar te gaan bezoeken!

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey wat grappig die bank haha....

Hier ook nog even wat Mayron spam...
    Zow heeft ie gister de hele dag doorgebracht

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Oh, wat schattig zeg!

9. monkeylove

En dit was m een halfuur geleden, chillend in zijn schuimbadje :)

10. kwebbels

aaah lief ML! Fijn dat ie door geslapen heeft ook. Indi nog niet die komt s nachts nog een keertje voor een voeding!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier een beetje een off-day vandaag :(.

Ben vannacht van 22.30 uur (voeding) tot 02.00 uur (incl. een flesje BV van 40cc BV en nog een voeding om 01.00 uur) bezig geweest om Joost in bed te krijgen; en dat voo rde 3e nacht op een rij, GGRRRR. Of hij nou krampjes had ik weet het niet en hij verzette zich ook hevig tegen de bakerzak. En om 05.30 uur moest er natuurlijk weer gegeten worden.

Gelukkig was hubbie zo lief om vanochtend Rick voor zijn rekening te nemen zodat ik nog even een uurtje bij kon slapen.

Dit is dus sinds het zo warm was/sinds Joost zijn regeldaagjes. Zou mijn voeding zo laat op de avond niet meer voldoende vullend zijn voor 'm? Ik weet het ook niet, maar weet wel dat ik dit niet lang volhou zo.....:(

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er even eentje eten geven.....tot later maar weer!

13. kwebbels

Nou ik ga er weer vandoor..Even hier wat opruimen en Indi slaapt even lekker in der bedje (op haar buikje, echt super lief :D ) oh ja. Ik had haar een shirtje aangetrokken, was ieetsje aan de grote kant maar niet opvallend groot. Kijk ik in het labeltje is het MAATJE 68! :confused: Pff en het broekje van maat 56 is geen lange broek maar een driekwartsbroekje geworden :)

14. monkeylove

Ze hebben het maar bij 1 drogist in NL, maar je kan het beter in Duitsland bestellen want die is goedkoper als de NL drogist haha...
    Ik zal het adres even voor je zoeken...

15. monkeylove

Het is nl een duits product en word helaas neit in NL verkocht... Ik werd ook aardig radeloos hoor...

16. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    met ons gaat het goed hoor, dankje
    Ik haal hier wel veel tips vandaan, zoals dat boek van silla ;)
    Hij is alleen savonds erg onrustig ( lees : groot deel van de avond huilen)
    Dat is het enige lastige, wat ik ook doe, ik krijg hem niet stil, niet met eten, niet met spelen , kroelen wat dan ook :rolleyes:
    Krampjes zijn het volgens mij ook niet, dus als iemand tips heeft ;)

17. monkeylove

Inbakeren werkte bij mij wel goed, dat zou je eens kunnen proberen.

18. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ja ook dat heb ik geprobeerd met zo`n omslagdoek maar dan gaat hij KRIJSEN...
    Ik ga toch eens dat spul van jou proberen ml, misschien zijn het wel krampjes , baat het niet dan schaadt het niet.

19. monkeylove

Jah precies. Ik ben in elk geval blij dat ik ermee begonnen ben :)

Deel Deze Pagina