Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Begint al een lekker Michelin mannetje te worden. :D

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja leuk nieuwe Spam. :)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo ik ga even een wasmand vol was wegvouwen hoef ik dat morgen niet te doen. ;)

4. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

hallo meiden!

Onze juli maand is voorbij! Maar nog niet met de zwangere dames! Meiden zet m op he!

Hier even tijd voor het forum! Maar mijn mannetje neemt zoveel energie! Hij heeft bijna na elke voeding zoveel last van krampjes! Echt heel zielig! Hij loopt bijna paars aan arm ventje! Echt ik voel me dan zo machteloos!
    Maar daarna ligt ie heerlijk te slapen!

Ook heb ik een hangmatje aangeschaft voor in de box! En hij vindt het heerlijk!

Verder vind ik dus geen tijd om bij te lezen! Sorry meiden!
    Voor iedereen een dikke knuf!

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik hoor bij veel dames hier goede berichten over de Sab Simplex tegen darmkrampjes. Schijnt echt een wondermiddel te zijn.

6. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

7. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

bedankt voor de tip!

8. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Ze huilde ook anders dan anders.. Normaal als Mikayla huilt wanneer ze bijv. naar bed moet, dan huilt ze steeds heel kort, met pauzes en na een tijdje slaapt ze.. Dan laat ik haar dus ook meestal liggen..
    Maar nu ging ze de hele tijd door... Heb haar toch maar proberen te voeden..
    10 min.. aan de borst 5 min... aan de borst... steeds met 15 á 20 minuten ertussen.. Nu ligt ze wel lekker te slapen, dus even afwachten.. Misschien heeft ze wel een regeldag... Maar ik ga zeker de FV en de BV combineren...

9. Hey allemaal..

Was ik ook weer ff.
    Esmée ligt heerlijk in haar wiegje te slapen. Sinds gistermiddag gaat het weer goed met haar.. Eindelijk..
    Ze heeft ook twee hele volle poepluiers gehad, dus denk dat dat haar dwarszat..
    Hier laat ik haar niet liggen als ze huilt, want als ze huilt, krijst ze gewoon en is niet stil te krijgen.
    's Nachts ligt ze ook tussen ons in te slapen.. Ze wil 's nachts nog niet in haar wiegje en ons is geadviseerd om haar dan gewoon tussen ons in te leggen en dan slaapt ze heerlijk, dus dat blijven we de eerste tijd gewoon doen.

Iedereen die er ff doorheen zit: dikke knuf...
    Meiden die nog moeten: Succes en beebjes: KOM NOU EENS!

Liefs Wendie

10. Mooi mannetje buddy... Die groene doek heb ik ook. Lekker he?

Silla, hoe heette dat boek van jou?

11. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ja heerlijke mannetje he! En die doek is ook heerlijk idd! Jou meisje mag er zeker wezen!

12. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Sem spam!

13. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  16. meid, hoop dat alles goed met jou is! Heb nog niet verder gelezen, ga ik zo doen...
    In ieder geval een dikke knuffel!
    als ik iets kan doen....
    liefs renske

17. Hoi meiden,
    Hier gaat alles echt heel goed! Jurre is echt een heerlijk ventje!
    Hij drinkt als een trein, de bv was met bevalling al zodanig dat er druppels uitkwamen en gaat nu echt heel goed. Behalve dat ik erge stuwing heb en hij daardoor moeilijk blijft vastzitten. hij glibbert er steeds af. Heb vandaag ook even de ergste druk afgekolft en het schoot er echt met hoge druk uit!
    Alleen gisteravond was wat inder. Hij kwam om 6 uur om voeding (tot kwart voor 7) toen om 19.50 (tot 20.45) Toen om 22.10, 23.15, 12.30... Uiteindelijk viel hij om 2.15 uur in slaap. hij had van 6 tot dan bijna constant gehuild... Gelukkig sliep hij daarna door tot 6.30 uur en de rest van de dag gaat weer super, om de 4 uur ongeveer!

heb weinig tijd om te lezen, of lees wel, maar reageer effe minder, sorry!

Liefs rensie

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat alles zo lekker gaat Rensie en dat jullie zo genieten van jullie wondertje want zo mag hij toch wel genoemd worden.

Gister waarschijnlijk een regeldagje?

19. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee lieve meiden,

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Heb een paar 'roerige weken' achter de rug. Wil niet te veel klagen, maar in vogelvlucht. Maurice was afgelopen weken thuis, had vakantie opgenomen. Maar hij was daarvoor ook al halve dagen thuis ivm een lichte depressie. Vakantie was dus helaas wat minder gezellig een groot deel van de tijd... en vorige week zat ik zelf minden in de nacht bij de huisartsenpost met echt mega erge maagpijn. Bevallen is een stuk pijnlijker maar dit kwam toch wel enigsinds in de buurt.. Ik bleek een maagslijmvliesontsteking te hebben. Zit nu hiervoor aan de medicijnen, maar het helpt helaas nog niet volledig. Als het aanhoud komende week dus maar weer naar de HA.
    Als laatste moest ik vrijdag weer naar de neuroloog voor controle voor MS. Ik voel me goed dus had er niets van verwacht. Komt hij dat hij nu toch weer onderzoeken wil doen (mri scan etc). Nou daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten, maar ja. Het voelde echt zo van back to reality.. Ik heb het gelukkig kunnen uitstellen tot november.

Sorry is het toch nog een heel verhaal geworden....

Meiden die bevallen zijn, van harte gefeliciteerd!
    Meiden die nog vol smart aan het wachten zijn, heel veel succes met de laatste loodjes!

Morgen gaat maurice weer aan het werk dus hopelijk heb ik weer wat meer tijd voor het forum.

Liefs,
    Lee

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

gefeliciteerd met jullie dochter
    hoop dat jullie snel thuis mogen gaan genieten

Deel Deze Pagina