Zo lig ik nu lekker in mn wieg te slapen... (dik koppie krijg ik he? ik doe het goed op mama's slagroom )
Inez, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Yelina! Mooie naam hoor! Ben erg benieuwd naar de foto's! Liefs, Lientje
Oh Lee, wat rot voor je allemaal! Daar zit je niet op te wachten en al zeker niet in je kraamweken. Ik hoop dat de medicijnen toch snel hun werk goed gaan doen! Sterkte ermee meis! Liefs, Lientje
Hoi allemaal, Ik heb nog niet bijgelezen en ben gisteren niet geweest, dus ik heb nog wat te doen Druk gehad met visite, maar wel heel gezellig. En weer hele mooie kadootjes gekregen. We worden hier toch iedere keer vreselijk verwend hoor. Helaas ook hier heeft de spruw toegeslagen. Waarschijnlijk door mijn antibiotica voor de blaasontsteking. Vanmorgen bij de huisartsenpost hebben we medicijnen voor Danique gehaald met een soort pipetje erbij om het toe te dienen. Ze vindt het niet leuk, maar gelukkig ook niet echt erg. We zijn er snel bij, dus tot op heden geen moeilijkheden met drinken of mijn borsten. Alleen wat witte puntjes in Nikkies mondje. Met 6 dagen moet het weer weg zijn. Liefs, Lientje
Klinkt inderdaad als een vroege regeldag Rensie, maar kan ook gewoon nog aan het ritme wennen zijn misschien? Maar wel heftig hoor zo'n avond en nacht. Krijg je overdaag een beetje de kans om bij te komen? Liefs, Lientje
nou na heel de dag gezeur gehad te hebben met internet nu toch weer een poging! Sill ik hoop dat de rust bij je vader je goed gaan doen wat een enorme klote situatie voor jullie! Meiden die het even zwaar hebben met de kids ik weet hoe vermoeiend het kan zijn en de onzekerheden die dan gaan opspelen.....ik hoop dat die dagen snel voorbij zijn! Hier gaat het gelukkig weer stuk beter met Senna...zijn oei ik groei momentje hebben we overleefd...al met al zo'n 2 dagen geduurd! Kwebbels ik las dat je afgekolfde melk had gegeven...welk merk flesje gebruik je? En hoe heb je de voeding opgewarmd? Ik heb van de week met avent fles geprobeerd maar hij dronk er niet goed aan naar mijn idee en het verwarmen was me ook een raadsel! Ik geloof dat er speciale flessen zijn die op de tepels lijken waar kun je die kopen en hoe heten die? Patricia weet jij trouwens bij de swaddle me waar dat gaatje/gleufje van achteren voor dient? Mijn man dacht voor als je hem in maxi cosi of stoeltje wil vastleggen? Kan iemand mij nog die formule geven wat je kleintje aan cc ongeveer moet drinken bij bepaald gewicht? liefs Nina
Mag ik vragen hoe zij tussen jullie in ligt? Ik werdt vanmorgen om 5.30 uur ook weer wakker met onze zoon tussen ons
Hoe gaat het nu bij jullie thuis? Hebben jullie weer een beetje rust en gaat het ook beter met je man?
Mijn kereltje heeft ook regelmatig last van krampjes . Ik heb cinababy een paar keer gebruikt en zodra het in zijn mondje kwam sliep ie . Maar het heeft ook een keer niet geholpen dus het is nog afwachten.
Wat fijn dat het zo goed gaat . Kan inderdaad een regeldag zijn maar kan ook zijn dat hij gewoon zuigbehoefte heeft.
Hallo allemaal, Nog geen nieuwe baby's geboren zie ik. Verder nog hele leuke babyspam voorbij zien komen. Moet toegeven dat wij momenteel even wat minder foto's maken. In de 1ste 2 weken ruim 200 foto's gemaakt, maar nu alleen als er visite is. Vraagje: Volgens de formule dat je kindje 150 ml moet drinken per kg lichaamsgewicht, zou Merel met haar gewicht van 4.300 gram nu 645 cc moeten drinken op een dag. Echter ze drinkt 7 voedingen van 90 cc en als we meer aanbieden, neemt ze dat meestal niet. In hoeverre moeten we ons hier zorgen over maken? (en Nina dan heb je gelijk antwoord op jouw vraag )
He bah meid, daar zit je ook niet op te wachten . Maar iig goed dat ze ms goed in de gaten houden! Beterschap en rustig aan!