Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ook al aan de spruw :( ik vind het zo'n rottig iets he :(

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Sill: Wat naar zeg dat het nu zo gaat :(. Ik hoop dat je bij je vader even tot rust kunt komen! Denk aan jezelf en aan je zoon, jullie 2 zijn het belangrijkst! En al helemaal als je zomaar op straat gezet wordt :(

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo ik dacht dat ik goed was in pagina vulling. :)

Hier gaat het met ups en downs.
    Ben blij dat we nu thuiszorg hebben dat scheelt echt een hoop.
    De Pfeiffer is voorlopig nog niet over en bij nader inzien (maja dat is achteraf gepraat) had hij de sterilisatie beter uit kunnen stellen tot dat hij weer wat opgeknapt was.

Maar nog een kleine twee weken en dan kunnen we echt uitrusten als we op de camping zijn. :D

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga nog even wat spammen van de zojuist gemaakte foto's. :)

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Thuiszorg schelt inderdaad veel, fijn dat je er gebruik van kunt maken. Tjah, de sterilisatie is inderdaad achteraf gepraat. Maar voor hetzelfde geld heeft hij zonder de ingreep er net zolang last van.

Heerlijk zeg naar de camping! Dan kom je zeker wel tot rust :D. Ik vind het best jammer dat wij dit jaar niet op vakantie gaan.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Deze foto is ongeveer 2 weken terug genomen, Wessel in de draagdoek :D

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En zo kijkt Karsten altijd als zijn grote broer tegen hem praat:

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vindt ie volgens mij helemaal niet erg. :)

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Arrrghhh, wat een scheet :D

Nee hij vind het niet erg om in de draagdoek te gaan :D

Ik wil zo graag in bad vanavond even ontspannen en ik ben zo moe :(. Mag dit al? Ik vloei vrijwel niet meer, de laatste week een heeeeeel klein beetje, nihil. Kun je dan al veilig in bad? Of moet je wachten tot je een paar dagen helemaal niet meer vloeit.

Ik ben trouwens de laatste dagen heel erg moe :(. Mijn slaap krijg ik volgens mij wel, want ik lig tot eind van de ochtend nog in bed :oops: . Hebben jullie tips waarbij de vermoeidheid wat weggaat want ik vind het vrij frustrerend.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb helaas geen bad dus weet eigenlijk ook niet wanneer je na de bevalling er weer in mag i.v.m. de wond van binnen.

Je zou nog door kunnen gaan met Gravitamon, of laat je hb eens prikken bij de hh om te kijken of je geen ijzer tekort hebt.

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik laat haar gewoon liggen, want vaak wordt ze toch wel wakker of moet ze een fles. eerder haal ik haar er echt niet uit. helaas voor de visite, maar anders zit ik ermee aan het einde van de dag

13. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hoi Bloem,

Ik herken je behoefte aan een lekker warm bad!
    Ik vloei zo af en toe een ietsiepietsie maar eigenlijk bijna niet meer en ik ga dus sinds deze week wel in bad...ik las ook dat de meningen erover strek verschillen zijn zelfs ziekenhuizen waarbij ze juist adviseren te badderen dus dacht bij mezelf zal dan wel niet zo ernstig zijn!
    Voor de zekerheid kun je wel het beste geen badschuim erin doen dus alleen maar water....maar geloof me na zo'n tijd ook onwijs relaxend...!

xx nina

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi mirjam,

wij hebben hier ook de fout één keer gemaakt van arm tot arm en man wat werd hij daar onrustig van s'avonds dus nu laten we hem ook lekker liggen en showen we hem in zijn reiswiegje waarin hij slaapt als hij de box ligt!

ik vond het ook erg moeilijk maar ja kindje gaat voor alles!

xx nina

15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    lekker hoor senninah even ertussenuit!
    Wij kunnen hier ook neit wachten op onze eerste vakantie zo samen.....maar ja dat zal bij ons nog even duren!

xx nina

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Weet je wel al waar je heen gaat?

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

toch wel fijn dat zo'n lactatiekundige je dat allemaal kan vertellen en hopelijk op kan lossen.
    succes ermee

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    ninaVI: Jij gaat dus gewoon in bad. Ik weet niet of ik durf :(. Weet niet wat er kan gebeuren als de baarmoeder inderdaad nog wat openstaat. Aan de andere kant ben ik over 2 dagen 6 weken geleden bevallen.

Een lactatiedeskundige is inderdaad ideaal :D. Ik gebruik nu trouwens sinds een paar dagen geen tepelhoedje meer :D, wat een opluchting zeg, ik had echt een hekel aan die dingen.

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

150cc per kg lichaamsgewicht en max 200cc per kg
    dus vb 4kg x 150cc = 600 cc per dag en dat deel je door het aantal flessen

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

groeit ze goed en heeft ze voldoende goede luiers?
    als dit het geval is dan zal ik me niet al teveel zorgen maken dan zit het wel goed.

Deel Deze Pagina