Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @ nina: Die flesjes heb ik ook, ze zijn van Tommie Tippee , closure to nature ofzo heten ze, en je kan ze alleen krijgen bij de Etos . Andere winkels hebben ze (zover wij tot nu gemerkt hebben) niet. Zelfs bij prenatal kijken ze je met vragende ogen aan...
    Hier werkt het wel, maarja, of dat geluk is of echt aan het flesje ligt, dat weet ik niet.
    De gekolfde melk warmen we niet op, zolang we hem niet in de koelkast zetten. Buiten de koelkast blijft het 6 tot 10 uur goed - dus meestal hoeft er niets verwarmt te worden.
    En als ik eens over heb, wat ze niet gelijk de volgende voeding krijgt, dan doe ik het flesje in een bakje gekookt water eventjes. En anders in de flessenwarmer, maar dan moet ik de melk dus eerst weer overgieten in een ander flesje, omdat het flesje van Tommie Tippee, zo'n beetje klem in de flessenwarmer zit... dus dat durven we niet goed aan.

en over de hoeveelheid melk, zou ik ook uitgaan van: Doet je kindje het goed en is het tevreden, dan niet te veel twijfelen. Ik merk hier erg dat ze de ene keer veel meer drinkt dan de andere keer (soms 60 soms 110!) . We houden het aantal voedingen ook niet echt bij, maar letten vooral op de tijd die er tussen zit. Liefst minstens 2, 5 uur en max 4 - 4,5 uur.

2. op of tussen het voedingskussen. haar favo houding is op het voedingskussen..

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ze was van gisteren op vandaag 100 gram aangekomen en ik geloof wel dat ze voldoende goede luiers heeft. Maar ja, wat is voldoende en wat is een goede luier?

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik ben ook weer lekker in bad geweest hoor! en hier zijn de 6 weken ook nog niet om, maar het vloeien wel grotendeels. af en toe komt er nog wat uit, maar volgens mij is je baarmoeder ook een beetje open als je menstrueert en ook dan ging ik wel in bad.

Hier warm ik mmelk in een flesje op in de flessenwarmer nadat het in de koelkast heeft gestaan. Ik gebruik wel aventflesjes en Chris neemt ze gewoon. Nick heeft er ook altijd uit gedronken.

Sen: gaan jullie echt kamperen in een tent? wij willen in september nog weg, maar gevoelsmatig is Chris dan nog te klein om in een tent mee te gaan, met name omdat het dan in de nachten al wel flink kan afkoelen. Wij hebben dus nog maar een huisje op een landalpark geboekt....

Hier is ons ukje in de avond zowiezo bewerkelijk of hij nu van hand naar hand is gegaan als er visite is of niet. HIj wil in de avond gewoon niet slapen. Hij ligt nu ook weer bij Frank.

Ik ga zo nog effe wat spammen....

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
  6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

twee broertjes

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Tommee Tippee flessen, en je kan ze alleen bij Etos kopen want dat is de enige dealer in NL ;) Niet alle Etos filialen hebben ze, maar ze kunnen ze wel bestellen voor je. De zuigspeen heeft de vorm van de tepel, zodra de baby niet goed aanlegt dan klapt het topje naar binnen..dus het simuleert ook echt de borst na.

Ja ik heb het gleufje ook gezien en het is voor de maxicosi :)
    Nilo heeft al een Houdini manier gevonden, zodat zijn handjes onderin de Swaddle me eruit komen hahaha ziet er echt komisch uit! :) Maak niet zoveel uit dat hij zijn handjes eruit wurm want hij kan zichzelf nog steeds niet wakker'maaien'.

Kraambezoek was erg leuk vanmiddag :D Jeetje dan zie je echt goed het verschil :confused: Nilo is zooo compact bij de kleine meid vergeleken, en natuurlijk gelijk even saampies op de foto gezet.

Ik duik lekker mijn bedje in, heb last van mijn hoofd en probeer nog even een paar uurtjes slaap te pakken tot de nachtvoeding (Papa gaat de aankomende voeding geven)

Trusten voor straks dames!

8. Daar zat ik zelf ook al aan te denken. Ik kan er zelf ook erg slecht tegen en was ook al steeds erg beroerd. Gelukkig gaat het nu beter met hem. Maar bij de volgende warme dag ga ik wel op het kdv zeggen dat ze in ieder geval altijd zijn petje moeten op zetten. Ik bedoel ik smeer hem ook in als het warm en zonnig is want dat moet van hun, dan kunnen zij ook daar voor zorgen lijkt me.

Zag weer erg mooie foto's voorbij komen :)
    Ik zal zo ook is even spammen.

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heb je er ook een foto van? :D kan me geen voorstelling ervan maken hoe je het doet. Als ze ertussen ligt ligt ze toch met haar gezichtje etgen de kussen aan?

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    De vraag was wel niet aan mij gesteld (en misschien ook al wel beantwoord), maar dat klopt inderdaad. Je kunt de zak ook gebruiken in oa de maxi cosi.

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Heerlijk Senn, jullie hebben ook echt wat rust verdiend hoor! Nog ff aftellen en dan is het zover!

12. [​IMG]

In de maxi cosi met mijn nieuwe petje :)

13. [​IMG]

Slapen bij mama na de fles

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Danique ligt als er visite is s middags vaak in de box (of in de wipper in de box) te slapen. Dan kunnen ze wel kijken, maar ik til haar er pas uit als ze wakker is. Of als de frietkraam open moet ;)

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola ladies,

Weinig te melden buiten dat ik errug moe ben.
    Tygo heeft vanmiddag om 15:30 de fles gehad en even voor 20:30 heb ik hem maar wakker gemaakt! Morgen maar weer met het schema beginnen alleen moet ik om 9:20 uur bij het CB zijn...
    By the way...als we over gaan naar de andere Juli mama;s gaan we dan ook een lijst bijhouden van 't CB gebeuren ofzo?

Anyway's hij is nu nog wakker maar wel huilerig dus zal wel weer moe zijn.
    Ga ff snel overhemden van Hugh strijken en dan lekker naar bed enne Tygo mag van mij vandaag weer lekker bij ons op de kamer liggen ;)

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hey "Juli"mama's,

Van harte gefeliciteerd met de geboortes van jullie beebjes, wat een schatjes allemaal zeg **zwijmel**

Geniet er lekker van allemaal!

Knufff septembermama Roshi
    ps hoeveel moeten er nu nog bevallen van jullie?

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dank je wel, er moeten er nog drie van ons bevallen!

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    spannend! nou dat het voor die 3 maar spoedig en vooral gezond mag komen

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dank je wel, dat hoop ik ook :) :)

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Inez: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Deel Deze Pagina