De dame van de felicitas komt hier vanmiddag. Ben juist blij dat mn mannetje erbij is, want hij kan makkelijker nee zeggen dan mij. Hij werkt er zo mee af.. Esmée heeft weer een leuke nacht ervan gemaakt... Pfff... Kwam om de 2,5 a 3 uur terwijl ze normaal maar 1 nachtvoeding heeft. Gister heeft ze overdag zowat de hele dag geslapen waardoor ze 's avonds helaas moeilijk in slaap kon komen. Nu heeft ze om 8 uur voeding gehad, dus hopen dat ze het even doordoet nu tot 12 uur. Dan voed ik haar 1 kant en doe haar dan in badje en dan de andere kant voeden.. Kijken of het werkt. Er moeten dus nog 3 beebjes... KOM ER EENS UIT! We zijn nieuwsgierig hier! Liefs Wendie
Ingrid, ik duim heel hard voor je dat het voor maandag gaat gebeuren meis! Ik weet precies wat je bedoelt. Ik wilde ook liever niet naar de gyn. Maar misschien als kleine troost, het is me in het zkh allemaal erg meegevallen en de gyn die ik had was echt een hele aardige en meelevende man! Dus probeer je er niet te druk om te maken hoor, het komt allemaal best goed. Rommelt het al een beetje soms of voel je nog niks? Liefs, Lientje
Het rommelt wel maar alles verdwijnt tot nu toe net zo snel als dat het komt Ben een paar weken geleden al drie keer naar de gyn geweest, heb er toen twee gezien maar die vond ik dus echt niks. Maar hou mezelf maar voor dat het op het moment van bevallen me niks kan schelen wie er staat als ze maar zorgen dat de baby eruit komt Moet toch positief blijven he.
Hier is het juist omgekeerd en kan ik vaak geen nee zeggen . Maar blijkbaar ben ik daarin geen uitzondering: gisteren een herhaling van man vrouw zitten kijken en daarin de vraag waar men het meeste geld aan uitgeeft. Bij vrouwen stond "kleding/spullen voor de kinderen" op 1. Echter bij de mannen kwam dat antwoord niet eens in de top 5 voor.
ik kan ook geen nee zeggen hoor, roeland kan heel goed nee zeggen alleen niet tegen mij Kleding/spullen voor de kinderen staat hier op het moment ook op 1, vind alles zo lief en leuk en schattig dat ik echt alles wil hebben Heb ook van roeland op een gegeven moment een verbod op de prenatal gekregen, het werd een beetje te erg
Dit MOEST ik gewoon ook kopen: de nieuwe herfstlijn van Esprit is uit en ik ben sowieso helemaal weg van de kleuren, dus heb ik heb gekocht .
Leuke kleertjes! Is nooit goed als er ergens een nieuwe collectie is. Zag trouwens van het weekend dat mijn spaarkaart van villa happ ook bijna vol is dus eigenlijk moet die nog wel even vol binnenkort hahaha
Hier eigenlijk ook een shopverbod gekregen . Maar nu ik heb gezegd dat ik de kleding naderhand via MP kan verkopen, draaide hij weer iets bij . Tja en Merel moet toch aangekleed kunnen worden .
http://imageserver.mexx.com/images/products/3A/156/3A156_2AA_FV.jpg?wid=280&cvt=jpeg Heb dit blousje gekocht, en twee longsheeve shirtjes in het groen en zeeblauw..en een spijkerbroekje
Tja als je spaarkaart vol is, dan moet je die natuurlijk wel gaan benutten . Via de Esprit online shop hebben ze ook een leuk spaarsysteem: voor elke uitgegeven Euro krijg je 3 e-points en die zijn korting waard. Elke 100 e-points is 1,- korting. En ik had al vreselijk veel extra e-points gekregen door mij bijvoorbeeld aan te melden voor de nieuwsbrief enzo. Had nu al 8,66 aan korting terwijl ik pas vrij weinig had gekocht.
Ook al zo leuk! Als ik al die kleertjes zo voorbij zie komen kan ik helemaal niet meer wachten tot de kleine er is, dan kan ik eindelijk de kleertjes die we hebben bij de kleine aantrekken!
Heerlijk al die babykleertjes inderdaad! Ik ben ook nog steeds niet uitgekocht hoor. En ik krijg ook zoveel leuke dingen! Hier een wat minder nachtje achter de rug. Veel krampjes en niet willen slapen was het thema vannacht. Ik denk dat het misschien door het medicijn komt dat we voor de spruw hebben gekregen. Danique heeft een groot deel van de nacht bij mij gelegen. Nu slaapt ze gelukkig wel en heeft ze ook weer goed gedronken. Dus hopelijk was het even wennen aan het zoete spul dat ze krijgt. Liefs, Lientje