Meiden ik heb nog allemaal kortingsbonnen voor pretparken in NL, de bonnen gelden voor max. 4 personen en geven totaal 25 % korting. O.a. voor Duinrell, Walibi World, Dierenpark Amersfoort, Bobbejaanland, Movie Park Germany, Avifauna, Paintball Spaarnwoude, GaiaPark, Hellendoorn, Verkeerspark Assen, Ouwehands dierenpark, Bleekmolens Race Planet enz enz Ook voor diverse restaurants door heel NL, musea's en restaurants..hier ontvang je ook een bepaalde bedrag korting of 25% korting op de gehele rekening. Mocht iemand interesse hebben, laat het mij even weten! Dan vertel ik wel korting je ontvang, en kan ik hem eventueel naar je toesturen.
Gelukkig ben ik niet zo'n shopmiep. Ga straks wel de H&M weer plunderen voor Sven en Maarit als ze 10% korting hebben op de herfst/winter kleding. Wat groeien die twee toch hard en als je ziet wat ze eten begrijp ik niet dat ze zo hard groeien. Heb me net wel laten overhalen, telefonisch, om voor Sven een CD-rom pakket te bestellen met allerlei spelletjes op gebied van taal, rekenen en verkeersregeltjes. Was 16 euro, maar dan heb ik gelijk een leuk cadeau voor zijn verjaardag.
Ik zal even voor je kijken meid, is dat de naam van het park..? Heb echt een hele stapel, ook voor vlieglessen enz hahaha
Madame Tussauds, Madurodam, Sea life, Dolfinarium..had ik over het hoofd gezien maar hier heb ik ook kortingsbonnen voor. Al die troep Dus meiden als ik jullie blij kan maken, graag!
waren van de week nog bij een babyzaak in assen, weet alleen niet meer welke maar nog wel waar die zit en daar hadden ze allemaal mooie winterjassen. Had er zo minstens drie mee willen nemen maar ja 1 is natuurlijk genoeg en heb ook geen idee welke maat ik zou moeten nemen want heb ook nog geen idee met welk maatje het eruit komt. Is er trouwens ook een tabel ofzo waar je kunt zien met hoeveel maanden welke maat gemiddeld is?
waren van de week nog bij een babyzaak in assen, weet alleen niet meer welke maar nog wel waar die zit en daar hadden ze allemaal mooie winterjassen. Had er zo minstens drie mee willen nemen maar ja 1 is natuurlijk genoeg en heb ook geen idee welke maat ik zou moeten nemen want heb ook nog geen idee met welk maatje het eruit komt. Is er trouwens ook een tabel ofzo waar je kunt zien met hoeveel maanden welke maat gemiddeld is?
Gisteren over 2 weken viert mijn oma haar verjaardag. Altijd een hele happening, zeker als je nagaat dat er zo'n 80 man aan visite komt als je al haar kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen en evt. aanhang bij elkaar optelt. Nou kregen we laatst een mailtje waarin eigenlijk lichtelijk werd aangenomen dat wij er zouden zijn om Merel te showen. Echter het was altijd al de bedoeling, dat als we op die zondag weer mobiel zouden zijn, wij op bezoek zouden gaan bij mijn ouders op Center Parcs. Gisteren kwam er dus weer een mail: of iedereen wilde doorgeven met hoeveel personen ze zouden komen. Moet ons dus gaan afmelden, maar stel het een beetje uit (bang voor de reacties, omdat we er vorig jaar ook al niet waren).
weten jullie nog dat we het een tijdje geleden over lamaze hadden? deze hebben we gekregen in de kraamtijd..
Nou ik kwam gisteren wel tot de conclusie dat ik maar 2 rompertjes maat 62 in de kast heb liggen, dus daar moet ik wel wat aan veranderen.
Ja, die is idd leuk... En we hebben nog iets gekregen van Lamaze, maar kan die zo snel niet vinden.. Leuk speelgoed hoor...
Hier staat een maattabel op: http://www.esprit.nl/Shop/HtmlSizeChart ... meset.html Je moet wel ff naar kids en vervolgens baby gaan.
Ik heb eventueel wel weer twee kortingscodes voor je. Eentje voor 10 euro korting en eentje voor 25% op een artikel
Ga er ff van tussen. Even het badje voor Merel klaarmaken en daarna haar een flesje geven. Tot later.