Alleen vannacht erge krampies. Maar vandaag hartstikke vrolijk en aktief, drinkt goed, plast voldoende...vandaar dat ik me minimale zorgen maak. Ik wacht het gewoon ff af tot morgen ochtend. Tis pas sinds vanmiddag, gisteravond was het nog zo'n geel/groene poepbroek. En ik moet ook zeggen de 2e poepluier zag er weer meer uit als gister dus minder "donker"groen.
Ik lees maar dat er dames van Felicitas langskomen... Waarom is dat? Enne waarom niet bij mij Volgens mij is er 1 wakker hihihi maarre hij ligt lekker te keuvelen dus laat hem nog maar ff liggen.
Heb je toen niet de doos van JongeGezinnen opgehaald bij de Etos? Volgens mij is die nl van Felicitas en dan bellen ze vanzelf.
Cute! Toch grappig: onze dochters zijn op dezelfde dag geboren, maar ik zie duidelijk verschil in grootte en dikte!
Bij mij werd toen gezegd dat als er groene poep was, er niet lang genoeg aan de borst was gedronken en dat er dus geen achtermelk was genuttigd.
Klopt Veraatje, de doos van Etos is van Jonge Gezinnen. Silla, als je die doos niet heb kan je je wel alsnog opgeven als bevallen Veraatje, heb jij ook de Jonge Gezinnen voordeelpas genomen..? Ik kreeg hem bij de Sesamstraatboeken cadeau. En wij hebben al een abbo op Groter Groeien, dus dat kon ze ook niet aan mij kwijt
dit is op het voedingskussen: en als ik haar in het voedingskussen heb liggen, heb ik haar zo liggen dat ze de zijkant niet kan raken. dus zover mogelijk uit elkaar. maar erop is echt haar favo houding..
Jah die heb ik wel gehaald! ! Ik wordt ook al een aantal dgn gebeld op thuistelefoon met onbekend nummer. Maar alsof de "duvel ermee speelt", wordt ik telkens gebeld wanneer ik er niet ben hi hi hi. Mss is het Felicitas wel Maarja moeten ze maar een berichtje achterlaten hihi. Lientje...ik geef idd FV maar ik denk ook dat het met krampjes te maken heeft maar goed ik kijk ff hoe het in de loop v/d dag gaat...mits ie nog es gaat poepen natuurlijk
Er zat ook een bon bij voor zon ketting als je kindje verdwaald, maar bij DA drogist verkopen ze SOS armbandjes. Nadeel van de plaatje aan een ketting is dat als je een 06-nummer erop laat zetten, en die wijzigt een keer..dan moet je ook een nieuwe plaatje laten maken. http://www.jmouders.nl/upload/8a64f00e-9583-4908-9fdd-abd098413bce_bandje.JPG De voordelen van kidSOS Jij bepaalt zelf online welke personen in noodgevallen gecontacteerd worden Jij bepaalt de volgorde van te contacteren personen Per vakantie of uitje gratis wijzigen van informatie over contactpersonen Ook belangrijke informatie over allergieen of medicijngebruik zet je online kidSOS spreekt vijf talen: ideaal voor in het buitenland. Geen gepriegel meer met wegwerparmbandjes en watervaste stiften op kinderarmpjes Kindvriendelijk, hypo-allergeen, wasbaar en eindeloos herbruikbaar Gratis service het eerste jaar website: http://www.reddog.nl/travelsupport/kidsos/information/