Hey Silla, een vriendin van me had dat ook na de bevalling en nu heeft ze er therapie voor, want er was een spiertje ofzow dat niet helemaal goed zat volgens mij.. Weet het niet precies. Zal ik het haar eens vragen? Ps: nog bedankt voor je mailtje. Ik ga het vanaf woensdag proberen omdat Christian dan weer aan het werk moet... Ennuh Misspiggle, is het geen regeldag? En helpt het ook als je haar tijdens het drinken onder het kinnetje stimuleert om te drinken? Zodat ze niet in slaap valt? Miss dat ze dan wat langer drinkt. Wat wij meestal doen is na de eerste borst verschonen zodat ze weer een beetje wakker wordt. Na die tijd wil ze meestal nog ff 5 minuutjes de 2e borst.. Miss dat het helpt?
Nee een SUB ruptuur... Dat staat nog voor Totaal, dus ik ben niet volledig ingescheurd maar 't was wel heftig zeg maar... Wat ik weet is dat mijn binnenste schaamlippen gescheurd waren, 't tussenstukkie en LANGS? ? mijn "artiesteningang". De HA vond het ook BELACHELIJK dat ze niet een knip hadden gezet.
Wordt er inderdaad echt een beetje moedeloos van.. Het is uiteindelijk de bedoeling om FV en BV te combineren, maar heb nu echt zin om gewoon helemaal met BV te stoppen... Ga het inderdaad denk ik ook nog even bij lactatiekundige vragen inderdaad...
Nou dat maakt het er niet minder heftig op! Volgens mij staat er voor een sub/totaal ruptuur +/- 6 weken herstel (mijn schoonzus had tot 2x toe een totaalruptuur). Dus vind het überhaupt al knap dat je een poging wil wagen!
Nou, ik ga eens lekker bij Esmée liggen. Kan nog ff lekker plat gaan... Klets ze verder.. En tot vanmiddag of vanavond... xx aan iedereen!
Misschien wel een regeldag inderdaad... Ga nu gewoon proberen zo lang mogelijk te rekken voordat ik weer voeding geef, misschien dat dat helpt.. En dat met haar kinnetje, ja, dat probeer ik ook wel eens.. Of haar broek uit laten, was een tip van de kraamhulp, nekje stimuleren, aan oortje friemelen, noem het allemaal maar op.. Het hele circus komt voorbij, maar toch valt ze in slaap... Het is ook iets van de laatste twee dagen... Word daar wel een beetje onzeker van...
ja, dat kan ik me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Dat had ik ook toen ze een regeldag had. Bij mij duurde dat 2 dagen.. Dus miss is het morgen wel weer over. Wat bij Esmée ook helpt is aan de binnenkant van haar handje strelen. Dan drinkt ze meestal ook goed. En miss is het een idee om als je wilt rekken een speen of je pink te gebruiken? Zo kan ik het nog weleens een tijd rekken bij Esmée.. Zijn allemaal maar tips, miss heb je er niks aan, maar miss werkt iets ook wel..
Ik moet ook zeggen aan de ene kant had ik er wel zin an, maar ik merkte dat we super ons best moesten doen om de boel een beetje op gang te krijgen...en op die manier is de "zin" alweer gauw verdwenen . Dan nog es het gestoei met de rubbers (tja da's ook ruim 9 jaar geleden dat we die gebruikt hebben is weer ff wennen) dat geeft ook weer een beetje een anti-climax... Maar goed dan maar ff het hand en span werk voor Hugh want het wordt zo best zwaar voor hem in de "ballenbak" Maar goed hij heeft er gelukkig wel heel veel begrip voor dat siert hem dan wel weer hi hi
hoi meiden, vannacht lekker kunnen slapen. Jurre kwam om half 12 en toen pas weer om 5 uur! en daarna nog tot 8 uur kunnen slapen! HEERLIJK! gisteravond in de box op de buik en kon hij zijn hoofd al helemaal optillen, en dat na 4 dagen!(hoofd en stuk rug/schouders) Hij is echt onztettend sterk. duwt ook lekker hard met ijn armen! Ga effe teruglezen nu! Oh ja INEZ gefeliciteerd met je dochter!genieten! liefs rensie
Senn, wat een heerlijke bos haar heef hij zeg! net een punkertje! lieve foto!! chrisiea, lieve foto met dat petje!
Bedankt voor je tips knuffelkonijn.. Ga ik zeker proberen.. Op het moment slaapt Mikayla even, maar ook alleen als ze bij ons zit.. Zodra ik haar neer leg (maakt niet uit waar) wordt het na ongeveer een kwartiertje weer brullen...
Ben nog niet zo thuis in de regeldagjes Maar als jullie het zeggen dan ga ik uit van een regeldag en hoop ik dat het morgen over is...
hoi Bloem hier zakt Senna inderdaad op een gegeven moment naar beneden als ik hem zo neerleg in het kussen...ik denk dat het ook ligt hoe beweeglijk die kelintjes zijn...totdat die zakt vindt hij het wel lekker liggen hihihi Mispiggle kan inderdaad regeldagen zijn en ik zou het nu ook zo lang mogelijk rekken kijken of ze dan langer wakker blijft! Ik heb hier ineens bij iedere voeding een kindje met mega buikkrampen...en dan drinkt hij dus zo onrustig dat het allemaal alleen maar erger wordt! Ik snap er niets van...heeft iemand tips? Ik heb die voedingslijn gebeld omdat ik de laatste voeding wil overstappen naar de fles...ik kon inderdaad het beste de standaardvoeding proberen en op de verpakking stond kindje tussen 5 en 6 kg 200 ml maar ze gaf aan dat dit echt teveel is voor kindje van 5 weken..ik moet 120 -150 ml aanbieden! Ik lees dat veel meer meiden hier de avent flessen proberen dus ik ga er nog een poging mee wagen.... nog één klein vraagje aan de mama's met flessen.....hoe lang moet flesje ongeveer in magnetron? liefs nina Senninah eigenlijk willen we in dec stukje vliegen naar zon zee en strand maar dat ligt ook aan hoe de kleine dan is en we het aandurven te gaan vliegen!
Ja, dat heb ik ook! En het wachten ben ik ook al lang weer vergeten en ook de zware bevalling. Zou het zo weer over doen, als het moest!
Oh, wat ik ook nog wilde vragen. Vanaf wanneer kun je eventueel gewoon maandverband gebruiken voor het vloeien? Ik vloei namelijk niet zo erg meer, af en toe nog een beetje, maar die dikke verbanden ben ik wel een beetje zat... En de meeste hechtingen ben ik ook al kwijt, dus kan ik een gewoon verbandje gebruiken of inlegkruisje?
Hier ook... Zou het ook zo weer doen... Alleen had ik niet zo'n zware bevalling als jou en sommige andere dames hier...
Ik ben ook weg, mijn moeder komt zo oppassen en dan gaan wij het centrum even in. Kleren shoppen We hebben vrijdag a.s. een bruiloft.