Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hallo!

hier vandaag ook een boze brul baby, wat het is? geen idee.. maar ja het stopt vast vanzelf wel weer.

Ben ook ongesteld geworden.. wat een feest :p

suzanne, hier vliegt de tijd ook zo vreselijk snel voorbij..

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola!

Nou Tygo kwam om 14:00 uur voor zijn flesje (100cc gedronken)...(na een lange tuk) enne ligt nu weer te tukken hihi.
    Kep hem na de fles maar weer in bed gedaan.
    Hij was vanmorgen wel mega lang wakker...van 7:00-09:00 en toen weer wakker bij CB (9:20 uur - 10:00 uur) daarna nog een mini tukkie tot 10:30 en toen werd ie pas om 11:30 uur weer moe dusss aktieve ochtend wat mij betreft...
    Na ja laat maar waaien hihihi.

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje ik ben benieuwd wanneer mijn ongi weer komt hihihi.
    Baal daar best van was errug blij dat ik er 9 mnd vanaf was...
    Maar goed kep van nature een lange cyclus dus ik denk dat ik nog wel ff heb...

Over 't maandverband verhaal...
    Ik mocht geen normaal maandverband gebruiken vanwege de plasticlaag.
    Tevens heb ik het wel 't kraamverband (a.k.a. boxspringmatrassen hi hi) lang gebruikt. Rede daarvoor is met die miljoenen hechtingen die ik had kon ik beter zitten. Ook had ik zo'n ring om te zitten maar dat mocht ook niet. Ik moest op harde oppervlakten zitten zodat het "wondvocht" van de hechtingen ook goed vrij kon komen.

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Beetje aan de late kant, maar vooralsnog van harte gefeliciteerd met Marcus :D!

Jeetje het is vandaag wel raak met huilende baby's en buikkrampjes he.. :(

Silla, hihihi hij houdt mama goed bezig met zijn tukkies :)
    Wanneer moet Tygo voor zijn prikjes terug...? Nilo moet de 28ste :(

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow dus mijn kraamverzorgster had toch gelijk, ik vond het een vaag verhaal van haar :) heb wel trouw de kraamverband gebruikt hoor.

Ik moet trouwens volgende week op nacontrole bij de gyneacologe. Wat kan ik daarvan verwachten...?

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland

@ Sassa...gefeliciteerd met je prinsje!

Tis idd raak qua krampjes tis ook zo zielig dat je er niets aan kan doen.
    Moet zeggen dat Tygo gister niet mega lang gehuild heeft. Kep ook erg het vermoeden dat ie een hele hoge pijngrens heeft (dat heeft ie niet van zijn moeder hi hi)

Tygo moet 1 september om 8:30 uur voor zijn prikkies :cry:
    Kep de tijd v/d afspraak lekker vroeg gedaan (ander werd het pas na de lunch) gezien de kleintje 3 a 4 uur na de prikjes er (mss) last van gaan krijgen en als ik het dan pas laat op de dag doe ben ik mss de hele nacht op...
    Zal ik er overigens verstandig aan doen om bij de HA alvast een recepie voor paracetamolzetpillen te vragen? Of kun je die zo bij de apotheek halen?

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb helemaal geen na controle bij de Gyn. Of moet je zelf de afspraak maken ofzo?
    Aan de ene kant heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in want ik vrees dat ik iedereen achter zijn bureautje trek van woede omdat mijn bevalling zo rot verlopen is en ik nu al vermoed dat ze het zullen "afwimpelen" met...ach mevrouwtje waar maakt u zich druk om...'t was toch de moeite waard...
    Of een andere dooddoener! Grrrr!

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Novalie moet 5 september om 11.15..

Ik wist niet dat er baby paracetmol bestaat. dus ik kan ook niet vertellen of je het zo kan halen of niet haha.

Volgende week moet ik op nacontrole. (ik kreeg trouwens gelijk de afspraak mee, toen we met Novalie naar huis mochten)

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Die kan je bij de apotheek halen, gewoon de kleinste kinderzetpilletjes nemen en dan kan je ze eventueel met een heet mes doormidden snijden want ze mogen nog niet een hele kinderzetpil hebben.
    En het ene kindje heeft er meer last dan de andere, en verschilt ook per prik..maar ik ben er ook een held op sokken mee hoor :( gelukkig gaat papa ook mee, want de kans is groot dat ik harder zit te huilen dan Nilo :) mevr emo (ik heb overigens nog steeds last van mijn wisselende huilhormonen :( ) Ben normaal helemaal geen jankerd, maar vanaf de bevalling tot heden pppffff :rolleyes: :oops:

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Jeetje dat is inderdaad heel heftig zeg! Ik heb niet direct een tip voor je. Als Danique in slaap valt tijdens het voeden verschoon ik tussendoor haar luier en dan wordt ze altijd weer redelijk wakker en drinkt dan ook verder.
    Maar wat je in ieder geval kunt doen is bellen naar een deskundige. Er zijn een aantal speciale verenigingen die altijd telefoondienst hebben. Ik weet geen nummer, maar google is op LLL. Je krijgt dan iemand met ervaring aan de lijn en ze schijnen vaak goede adviezen te hebben.

Sterkte ermee meis!

Lientje

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik kreeg ook gelijk een afspraak mee, maar 2 weken na de bevalling kreeg ik een annulering dus mijn afspraak is verzet van 8-8 naar 13-8. Maar wat gaan ze controleren? Weet jij dat?

12. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wat een sterke beer Rensie! Knap hoor.

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Om eerlijk te zijn niet.. Ik weet nog wel dat ik bij Jor dacht dat ze ook in me gingen wroeten, maar dat deden ze gelukkig niet.. maar verder kan ik het me niet meer herrinneren.

Vast gewoon zon standaard praatje, hoe gaat het? nog bijzonderheden? enz.

Wat prikjes betreft ben ik gelukkig niet heel emo, vind het wel zielig, maar houd in mn achterhoofd dat het zieliger is als ze die ziektes krijgen.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gaat sinds een paar dagen echt een heel stuk beter.
    Was ook te merken aan de oefeningen die ik deed. :D
    Volgende week nog 1x voor de vakantie en dan hoef ik hopelijk niet meer.

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Nacontrole
    Zes weken na de bevalling kan je langs komen voor de nacontrole.
    De nacontrole doe je meestal bij de verloskundige die ook bij de bevalling aanwezig was.
    Tijdens de nacontrole kan de bevalling besproken worden, verder vragen we natuurlijk hoe het met jullie gaat, het litteken van het eventuele uitscheuren, of inknippen kan worden bekeken, de bloeddruk wordt gemeten, en zonodig wordt door middel van een vingerprik het ijzergehalte van het bloed bepaald.
    We bewonderen natuurlijk ook graag de baby, maar met vragen over voeding en dergelijke kun je toch beter naar het consultatie bureau gaan.
    Als je bij de gynaecoloog bent bevallen en je wilt toch graag de nacontrole bij ons doen, is dit in overleg met ons mogelijk.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @Patries...hier ook nog een wandelende hormoonbom hoor...of het is gewoon mijn temperament hi hi. Neeh ik kan ook janken om NIETS noppes NADA hihi

@Sen...goed om te horen dat het beter gaat. Ik heb ook nergens meer last van. Wel nog van mijn Carpaal Tunnel Syndroom en ik houd nog veel vocht vast.
    Moet echt ff naar de HA maar ik ben ff dokter en ziekenhuis moe zeg maar ! !

Heee waar is mijn buddy eigenlijk vandaag? ?

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sorry meis ik kan je echt niet helpen. :(

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Oww, wat ik wel mee neem voor de prikjes, is een nat washandje, om de beentjes een beetje te kunnen koelen. (zo lief ben ik dan wel weer :p)

Of het echt helpt weet ik niet, maar kwaad kan het nooit.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik hoop dat je snel weer kunt genieten.
    Misschien idd maar even naar de hh?

Deel Deze Pagina