Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dat wordt toch ook geadviseerd ?
    Enne de plekjes waar geprik is (zachtjes) masseren...

Ik krijg zelf elk jaar de griepprik (muv van vorig jaar) maar dan moet het bij mij echt STEVIG gemasseerd worden. Ik heb nl. ALTIJD :rolleyes: een lichte allergische reactie op de prik...

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Over die nacontrole: das mooi! Want op mijn formulier staat een medicatie wat ze mij zouden hebben toegediend, maar zowel ik als Manuel kunnen ons daar helemaal NIETS van herinneren :( :( :(
    Vroeg het gisteren aan hem omdat ik dacht dat ik het misschien had gekregen toen ik bewusteloos op het verlosbed lag, maar hij zei dat ze mij alleen een zuurstofkapje hebben gegeven en geen verdere medicatie behalve de beenprik voor de scherpe kanten en na de bevalling nog eentje voor de placenta...dus waar die onbekende medicatie vandaan komt, mag Joost weten :(

Silla, volgens mij is het gebruikelijk dat je een afspraak meekrijgt bij je ontslag in het ziekenhuis..!?

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland

Aaiii van die rottige griepprik heb ik meestal 3 dagen een stijve arm hahaha kan hem dan amper omhoog tillen..!

Mag je tegenwoordig nog kiezen? Want bij Björn mocht ik kiezen tussen het bovenbeentje of het bovenarmpje.

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dat kan, hebben ze niet gezegt tegen me, Maar ik herrinner het me nog van jor.

Masseren, moet dat dan gelijk? of als je thuis bent?

(griepprik ben ik niet bekend mee. Nog nooit gehad)

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou bij mij is het in het ZH niet allemaal soepeltjes verlopen...

Want de arts van het CB + HA hebben niet alle gegevens gekregen.
    Tevens staat er overal gemeld dat ik zwangerschapssuiker had? ?
    Ook het verslag van de bevalling is tegenstrijdig dan wat ze weer aan het CB+ HA en aan mij (mondeling) hebben gemeld...
    Dus het verbaast me niets dat ze dit gewoon vergeten zijn...

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Dat verhaal heb ik ook gehoord, alleen omdat ik een KS heb gehad was het wat minder van toepassing omdat mijn "onderkantje" geen wilde acties te verduren gehad heeft. Maar voor de zekerheid toch maar het kraamverband tot gisteren gebruikt. Ben vandaag overgestapt op gewoon maandverband.

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ben altijd net Arnold Schwartzenegger na de griepprik er komt bij mij een bult rondom de plek dat geprikt is, ik kan hem idd niet goed gebruiken, erop slapen gaat niet en elke aanraking is een hel.

Ik weet niet of je mag kiezen...geen idee eigenlijk

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhh :oops:
    Kep tijdens het kletsen hier gewoon ongemerkt bijna een hele rol biscuit op ! ! bij mijn bakkie thee...

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Mij vertelden ze dat het in de boven beentjes werd gedaan, omdat daar wat meer spek zit.

(ik vroeg of ze ook stijve armpjes kreeg na de tijd..)

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo heeft over zijn hele lijf spek zat :)

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) Novalie volgens mij ook wel ;) tel elke dag haar rimpeltjes ;) en het worden er steeds meer ;) ze zit nu op 5 bij de liesjes :)

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Grrrrrrrrrrr
    Salaris is nog steeds niet gestort ! !
    Zoo irri wil ff i-net shoppen maar moet ook nog boodschappen doen hihihhi en Hugh heeft de "boodschappen pinpas" mee...

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Foei!

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik moet binnen kort met jor gaan shoppen, ik ging zn kast leeg ruimen, alles wat te klein was of niet mooi meer dr uit.. er ligt bijna niks meer in! Hij is ineens van maag 128 naar 140 gegaan (ik voer hem kracht voer)

Vet vervelend als het salaris niet gestord word als je dr op rekend..

waar kan je leuk/niet al te duur shoppen dan? ben een leek op dat gebied, zo ouderwets als de pest haha

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Denk dat het per magnetron verschilt.
    Bij ons verwarmt hij alleen maar de timer is stuk. :)
    Dus doe ik het op gevoel en is het te warm giet ik wat af en doe ik er koud water bij.

Spannend hoor vliegen met een baby, ik vond het al knap van ons zelf dat we twee jaar geleden naar de States zijn geweest.

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhh ladies...
    Weten jullie nog dat ik 2,5 week vertelde dat we (nou ja Hugh dan) een financiËle schening zouden krijgen van mijn schoonouders.
    We wisten in 1ste instantie niet zeker hoeveel 't zou zijn en of het verdeeld zou worden tussen Hugh en zijn broer maar tis echt allemaal voor Hughy.
    Wat mijn schoonvader betreft mogen we de Nissan Quaquai bestellen.
    Maar ik zit nu te twijfelen...liever een goede 2 hands auto en de rest op de spaarrekening. Maarja Hugh zegt dat ik dan maar met goede 2e hands opties moet komen (kep alleen geen idee welk merk/type en Hugh is nogal kieskeurig). Hij heeft nl. liever een nieuwe auto ivm garantie enzo weet ik veel.
    Iemand autotips...

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik gebruikte alweer gewoon maandverband na 3 dagen (toen was het kraamverband op ;) ).

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik dacht speciaal voor ons. :)

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0