Idd... Mijn HA had het er zelfs over om bij een evt. 2e naar een ander ZH te gaan. Wel buiten onze stad...maar ja dat zien we dan wel...
Nou maak er maar 1000x van Enne ik merk niets van de site... Wat ik overigens wel heb...dat mijn Hyves zo raar is ? ? Deels staat nl. in het SPAANS! ! Niet de krabbels enzo maar de rest...HOME/FOTO'S en zuks... Hebben jullie dat ook? ?
Dank je voor het antwoord Oke dan wacht ik maar eventjes af, en dan donderdag en vrijdag verplicht niets plannen. Vind ik helemaal niet zo erg, want mijn hoofd gaat niet helemaal lekker En dan blijf ik liever binnen lekker keuvelen en uitrusten.
Björn is net 6 jaar en die zit nu net op de 122, en die zat al bij de top 3 van grootste kinderen van de klas.. Silla, ach ik moet roeien met de riemen die ik heb zeg de neuroloog...nou dan ben je snel uitgepraat he
Wij willen wel helpen. Lama weten waar die aan moet voldoen, zoals prijs, kleur, benzine of diesel, welk bouwjaar, hoeveel deurs, max km stand, stationwagon of MPV, merk, enz.
hmm.. hij is vrij groot voor zn leeftijd.. kop groter dan de rest van zn klas.. nu is ie 1.35 ofzo, (misschien zijn de kinderen hier kleiner dan bij jullie?) maar ineens zit alles gewoon "te klein" broeken die net pasten hebben nu ineens hoog water zeg maar.
Yahoo salaris is gestort! Maarre van boodschappen komt het niet meer! Tygo moet zo zijn flesje en daarna gaan we ff badderen. Nou ja dan maar waneer Hugh thuis komt en als hij laat thuis komt...tja dan moeten we maar wat makkelijks eten (errug vervelend hoor om niet te moeten koken )
Dan graag! (Ben toch een Hollander en wat de overheid bezuinigd moet ik toch weer ergens terughalen. ).
Nou uhhh jeetje geen idee het moet in elk geval een 5 deurs zijn... Station/MPV maakt niet uit... Niet ouder dan 3 jaar (denk ik) KM...geen idee Merk, nou geen OPEL want ik vind deze niet zo super rijden persoonlijk. Kunnen jullie gewoon niet zeggen in wat voor auto jullie rijden hihihi dan gooi ik de evt. persoonlijke topper in de groep hihi
Hoop voor je dat het in ene beter gaat net als met mijn bekken. Heb idd vandaag nog niets van ML vernomen. Zou ze een dagje weg zijn met de kids, tis tenslotte vakantie.
Kep haar net nog gesms't...ze was net terug van de Gyn...dus mss dat ze strakkies nog ff "verslag" komt doen