sassa, bedankt voor de sité.. Ga hem zeker bekijken.. En gezellig dat je weer mee komt kletsen.. En nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.. Hier mag ik kiezen of ik op nacontrole ga ja of nee.. En dit is inderdaad na zes weken (bij de VK dan.. bij gyn weet ik niet).. Maar bij ons is nacontrole dus vrijblijvend.... Voor de dames met adviezen, ontzettend bedankt... En de andere dames, bedankt voor jullie medeleven, dat doet me al heel erg goed... Om half 3 heb ik Mikayla nog een voeding gegeven.. Ze viel weer na ongeveer 10 min. in slaap.. Heb toen haar luier verschoont en daarna was het smaks, smaks, smaks, maar ze pakte niet... En weer slapen... We zijn boodschappen gaan doen en nu ligt ze nog steeds te slapen Helemaal geweldig! Dus madam houdt van wandelen.... En het is ook goed voor mama, dus TWEE VLIEGEN in EEN KLAP Nu wacht ik wel gewoon totdat ze zelf komt en ik hoop dat er 4 uur tussen zal zitten... Kan mama even bijkomen van vanmorgen... Dat is inderdaad ook nog een idee... Af en toe geef ik ook al wel dezelfde borst, zodat ik eerst met die 20 min. volmaak... en dan de andere... Als het zo blijft dan wil ik die sab simplex inderdaad ook gaan proberen... Je weet het nooit...
Goedemiddag dames, Heb niets bij gelezen, maar wilde jullie niet onthouden van babynieuws! Zaterdag overdag had ik om de 10-15 minuten harde buiken, om 12u 's nachts kwamen ze om de 2-3 minuten, dus om 1u de verloskundige gebeld, niet lang daarna bleek dat de kleine in het vruchtwater gepoept te hebben dus gingen we naar het ziekenhuis. Uiteindelijk is Pieter Cornelis om 9.38u via een vacuum verlossing ter wereld gekomen. Hij woog bij de geboorte 4115 gram, en was 53 cm groot. En nu ga ik weer even genieten van onze man, binnenkort kom ik wel even foto's spammen!
hier cross ik in rond, een mitsubishi colt, alleen denk ik niet dat die aan jullie eisen voldoet misschien een nieuwer type haha, ons bevalt ie in elk geval uitstekend. maar jah, we hadden dan ook een citroën ax.. dus erg veel minder kon het voor ons niet worden
aloha dames, wat kletsen jullie veel vandaag! Ben vanochtend naar het CB geweest, jeroen is goed gegroeid, weegt nu 4904! en is 56 cm lang. Hij mag (gelukkig) meer voeding krijgen want hij komt steeds al na 2/ 2,5 uur. Dus zat op 7 voedingen van 120 en dan af en toe 30 bij als hij erg honger had. Maar nu moet ik 5 x 150 gaan geven. Als het goed is gaat hij dan ook een beetje doorslapen zei de arts, maar dat moet ik eerst nog maar zien! Ook rolde jeroen daar van zn buik naar zn rug, dat was wel snel zei de kinderarts, maar hij deed het toch en van de week ook al een keer thuis. Sinds vrijdag heb ik er een nieuw huisdier bij; een baardagaam, erg cool, wilde ik al erg lang, maar we wilden wachten tot na de bevalling, dus dat is gelukt! Het beestje is nu al handtam! Zijn er hier nog meer met een terrarium? Ik las wat over bedgym, hier ook al aan gedaan, maar de eerste keer verloor ik gelijk wat bloed, terwijl ik niet meer vloeide, dus dat was minder. maar de 2e keer ging het beter en minder pijnnlijk daarna! Ook ging het nog over de flesjes, ik gebruik ook de avent, heb ook de tommee tippee, maar jeroen gaat daarmee erg smakken en krijgt dan dus teveel lucht mee, dus die gebruik ik vrijwel niet. Ik heb een beetje een genante vraag, maar ik stel hem toch maar; als ik naar de wc ben geweest voor de 'grote boodschap' heb ik daarna bij het afvegen wat bloed. Volgens mij zit er een scheurtje, waar ik gehecht was wat dan weer springt, zou dit kunnen? nou ik probeer vanavond weer wat bij te lezen, groetjes maaike
Sven is ook altijd de grootste van de klas geweest, kan ook niet anders met een boom van een kerel als vader. Moet zeggen ben zelf ook niet heel klein. Ben je mooi klaar mee met zo'n antwoord. Knuf voor jou.
Dan is Sven gewoon erg lang met zijn 1.25m. Zelfs de maat 122 komt tot boven zijn enkels wat de broeken betreft.
Memo dat had ik ook hoor met de grote boodschap. Ik ben langs mijn kring/sluitspier gescheurd en tot op heden nog steeds last bij de grote boodschap alleen niet altijd bloed...
Wij hebben echt een geweldige auto! We zeggen wel de beste aankoop in ons leven tot nu toe nl een Volkswagen Touran.
1.25 is niet echt mini maar ja een keer shoppen met mn zoon is geen ramp, ik lig meestal dubbel zo serieus hij zn kleren uit zoekt... haha
Nahhhhhhhhh DIT IS EM! Met wie kan ik contact opnemen! Er is er 1 wakker...nu echt hoop ik whahaha Latersssssssssssssss