Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat zou heel goed kunnen.

Wat lekker dat Jeroen zo goed gegroeid is en ik ben benieuwd hoe hij het doet op de 150cc.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Of als je houdt van auto's opknappen. :)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk hè spammen. :p

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Yes ben bij! :whistle:

Silla zal even een plaatje van onze auto spammen.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja daar ben je dan ML, je ziet het je wordt gelijk gemist als je je de hele dag nog niet gemeld hebt. :p

Was alles goed bij de gyn?

6. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    ik ook! ben benieuwd hoe laat hij nu komt, hij heeft om 3 uur gehad en 140 gedronken

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    tss... babies? ik snap ze niet.. Zit ze bij mij, elke keer even dutten.. brullen.. dus ik denk sorry, maar ik ga stofzuigen, leg haar neer, pak de stofzuiger, brult nog steeds, ik zet de stofzuiger aan, stil, en nu? nu slaapt ze als een roos.. heb ook maar gelijk alles gestofzuigd wat stof-zuig-baar is..

Dus als ze snachts huilt? dan ga ik maar stofzuigen :p

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zit jij mijn man vals te beschuldigen hier ;) :) :)
    Paella zonder mosselen, garnalen enz..? Vind je het dan nog wel lekker..?

9. Jemig weer een gezellige kletsboel hier :)
    Heb niet alles onthouden sorry..

Mone gefeliciteerd met de geboorte van Pieter :)

Silla ik zou ook voor een 2e goede tweedehands auto gaan, zijn jij en Hugh allebei mobiel :) Nieuwe is wel leuk, maar je krijgt er toch nooit meer dat voor yterug wat je er zelf voor hebt moeten neertellen (ook als is het een schenking)
    Wij hebben zelf een ford mondeo station (voor Miq en zijn bedrijf) en ik heb een ford focus (heerlijke auto!), wel een 5deurs en airco (wil nooit meer zonder echt...er moet airco in!)

Vanmiddag op het weeguurtje geweest van het cb. Wilde graag weten hoeveel die 9 ponder van me nu weegt en hij is nu 5040 gr. Goed aangekomen dus. Ook wilde ik even overleggen over zijn voedingen. Overdag komt hij dus om de 2,5-3 uur voor zijn fles en is niet tevreden als de fles leeg is. Alleen 's avonds vanaf 8 uur slaapt meneer en als ik hem laat liggen krijgt hij voeding nr. 5 dus pas rond 1 uur en de 6e rond 5 of 6 uur. Meestal maak ik hem rond een uur of 11 dan maar wakker voor voeding nummer 5 en dan slaapt hij tot 4-5 uur en dat is dan alweer bijna een ochtend voeding. Dus theoretisch krijgt hij 5 voedingen op een dag, aangezien de nacht altijd als extraatje wordt beschouwd. (snappen jullie het nog? )
    Nu moet ik dus 5 voedingen gaan geven van 150 cc en bij die laatste nummer 5 moet ik hem voor de nacht wakker maken (wat ik dus al doe)
    en kijken hoe dat gaat. Komt hij wel 's nachts mag ik een kleinere voeding aanbieden, dus de 120 cc die hij nu krijgt zeg maar.
    Verder moest ik mijn intuitie volgen zei ze. :rolleyes: Dat is ook voor het eerst dat ik dat van het cb hoor!

anno niem heb ik wel is vaker gehoord van mensen die dan gaan stofzuigen, want daar worden ze rustig van :) of kind in de maxi cosi en rondrijden :)

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

zucht... haha hoe het was bij de gyn, ach wat zal ik zeggen.....
    Zucht... Kwas te vroeg, moet er nl pas 4 September zijn :( :oops:
    Ben dus lekker de stad ingegaan met mijn zus...

Heb niet veel onthouden, behalve dat Mone bevallen is... GEFELICITEERD!!!!!!

Volgens mij zit mijn "maandelijkse periode" er weer aan te komen dus kan weer lekker met de pil beginnen...

Las ook nog wat over maten van kids... Dat weet ik echt niet meer wat Michelle en Leroy hadden toen ze 8 waren...
    Wel weet ik dat Michelle altijd heel klein was tot ze 5 was en toen in ene groeide (Ze is nu groter als mij) en Leroy altijd de langste van de klas is geweest (Die is nu ook langer dan mij en evengroot als Michelle)
    Heb hier wel een lengte van toen ie 2 jaar was (groeiboekje) 14 kilo en 93 cm :) haha die Lee...

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha Anno niem die auto die in de prak ligt :) :) dat is komisch!

Wij hebben de Renault laguna, het is geen MPV maar wel superruim!
    Hij rijdt heerlijk, en de kofferbak is mega! :confused: kinderwagen (dus bak en onderstel los) + fiets van Björn passen er met gemak in.
    Misschien een idee om van het weekend wat dealers af te gaan, en wat proefrits te maken..pas wanneer je in een auto heb gereden weet je ook echt of hij goed bij het gezin past. Mijn ouders hebben de Hyundia Matrix, erg veel opbergruimte maar ik vind hem nogal 'burgelijk' ...maar goed dat is ieder zijn eigen mening :rolleyes:

Mone, meid van harte gefeliciteerd met PIETER :D geniet maar lekker van je kraamweek.
    Zoooo de laatste twee dames! KOM OP BEEBIES, WE WACHTEN OP JULLIE..!

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan je het stofzuiger-geluid niet opnemen en 's nachts afspelen? Bespaar je heel wat moeite 's nachts :) :)

13. monkeylove

Kan ik iemand nog verblijden met een borstvoedingsgroeigids? Weet niet wat er precies in staat, maar veel tips en alles, weet niet of iedereen dat van zijn cb heeft gekregen?

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Vond je nacontrole ook wel erg snel na 4 weekjes hahaha, meestal is het toch rond de 6-8 weken..ach ja, groot gelijk dat je lekker de stad ben ingedoken want vandaag was het weer lekker weer. Word je toch gek van dat geschommel van de tempratuur :(
    Heb je nog iets leuks gekocht?

trouwens, ik heb nog voor Duinrell, Madurodam en Sea Life kortingsbonnen (vanmiddag al vermeld maar er is een hoop bijgeschreven) Als je interesse heb omdat je dichtbij woont, geef ff een gil dan stuur ik ze naar je op..moet je alleen wel je adres ff pb'en

15. monkeylove

Ow ik wil ze anders wel voor Duinrell als je ze tog neit gebruikt... Wat is de korting?

16. monkeylove

Niets boeiends gekocht trouwens, wel ff bij de bieb 4 boeken gehaald (3 chicklits :p en 1 "serieus" boek) en sjah... boodschappen...

17. monkeylove

Hey Sea life in Scheveningen? Daar wou Leroy graag heen :p Dusseeeeem..... :)

18. monkeylove

Nou ik ga maar eens een poging tot koken wagen... Vanavond staat er spaghetti op het menu... TOEDELOEEE!

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Klopt zit in Schevening aan de boulevard :)

Ff kieken voor je...
    Sea Life Scheveningen, 30% korting voor max 4 personen, geldig tot 1 januari 2009.

Duinrell, 25% korting voor max 4 personen, geldig tot 26 oktober 2008.

Nou toch nog aardige kortingen! :)
    Wil je dan even je adres Pb'en, want ik heb hier ook een kortingsbon voor Lientje liggen en dan gooi ik morgen gelijk beide enveloppen op de bus ;)

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) daarom is het forum dus zo handig :) :) scheeld me inderdaad heel wat werk ;)

Deel Deze Pagina