Nee morgen hihihi, ppfff dat is nog een hoop werk Die pakken van Knorr zijn erg makkelijk, maar dat hoef ik hem echt niet voor te schotelen hij zeg dat dat geen Paella is Dussss heb ik les van mijn schoonmama gehad maar het blijft een hoop werk! hahaha moet wel zeggen dat ik het ook lekkerder vind smaken dan de pakken van Knorr, zit wel een verschil in qua smaak enz. Zo mijn mannetje is net onderweg naar de Mac, meneer stond in de douche met de tondeuse..vorige week naar de kapper geweest, maar hij vind/vond het toch niet helemaal goed zitten *ZUCHT* En ik maar zitten wachten op een heerlijke Bigmac Maar hij is eindelijk klaar, en nu onderweg jummie! Heb van het weekend een film gezien, die moet je echt gezien hebben..een vreselijk mooie ontroerende film, tranen vloeide rijkelijk bij mij hihihihi "August Rush" heet de film. http://augustrush.nl/
Ja, dan kan je ook gelijk zien of ze de speen van de fles goed pakt. Je hoeft het niet iedere voeding te doen maar gewoon een paar keer zodat je kan zien hoeveel cc ze per keer ongeveer eet.
Ik ken alleen de Knorr pakken. Maar ik kan me voorstellen als Spanjaard zijnde dat je dat niet ziet als Paella. Mmmm heb ook wel trek in Mac maar heb net spagetti op.
Ze heeft wel eens al uit de fles gedronken, dus dat gaat goed. Maar er is dus niet een schema voor als een kind zo oud is of zoveel weegt, dan moet het zoveel per keer? (sorry, heb een hekel aan kolven )
150 x kg lichaamsgewicht : aantal voedingen per dag Dit moeten ze dan per keer. Maar dit is volgens mij voor flesvoeding weet niet of dat ook voor borstvoeding geldt.
Veraatje de formule is 150cc keer het aantal kilo's lichaamsgewicht gedeelt door het aantal voedingen dat je geeft. Stel Marin weegt 4,5 kg dat x 150cc = 675cc en dat delen door het aantal voedingen dat je geeft. Maar dit is een richtlijn, er zijn kindjes die meer eten en kindjes die minder eten.
Ik zal zo ff kijken voor je Veraatje. Heb namelijk een schema gekregen van CB, dus zal hem ff opzoeken zo en dan lees je het straks wel
dit is het voedingsschema een klein beetje: vamaf 2 weken: 6 x 80-110 ml vanaf 1 maand: 5 x 110 ml dat heb ik van die vrouw van het cb gekregen. dus ligt er maar net aan hoeveel als ze zelf wil, maar dus tussen de 80 en 110 ml.
Misschien handig om gewoon 185 cc per voeding aan te houden, nadeel is dat als ze toch nog honger heeft of ze spuugt en heeft daarna nog honger en je te weinig borstvoeding heb meegegeven je moeder toch met een klein probleempje zal zitten..Tsja, heb je wel een goede reden om vroegtijdig de bruiloft te verlaten
Thanx, maar waar is dit op gebaseerd? Want ik neem aan dat er in gewicht al veel verschil kan zitten tussen kids van twee weken oud en ik neem aan dat de ene baby meer nodig heeft dan de andere?
Word er bij jullie gekeken naar de leeftijd? Bij ons hier naar het lichaamsgewicht van de baby..je heb baby's van twee weken die 3500 gram wegen, maar je heb ook baby's van twee weken die al 4500 gram wegen..en kan mij voorstellen dat je dan ook meer voeding wil hebben.