Sen ter info... Budget: tot 12.000 euro Benzine/diesel: Benzine Automaat/hand geschakeld: Handgeschakeld Kleur: Grijs/Zwart/Zilverkleurig Niet ouder dan bouwjaar?: 2005 Trekhaak ja/nee: optioneel Airco ja/nee: JA Elektrische ramen ja/nee: JA Moet caravan kunnen trekken ja/nee: NEE Hoeveel km rij je per jaar?: uhhh werkelijk geen idee niet veel, ik heb mijn huidige bijna 8 jaar en er staat iets van 70.000 op de teller
Hugh gaat nu maar Turkse pizza's halen... Nou die vullen een holle kies bij mij...dus over een uur klap ik weer van de honger nou ja het zij zo...moet toch afvallen, dus mag toch niet teveel snacken
Ben ook maar op zo'n auto site aan het kijken... Want Hugh vroeg nog voordat ie weg ging...EN al wat gevonden...hihihi...
Ik doe 1 zoekactie...gebaseerd op de vragen van Sen... Komt er maar 1 auto uit van de ruim 180.000 occasions whahaha Wat een opschieter NOT!
anders kijk je ff op www.autotrader.nl. daar staan zowel nieuwe als 2e handse auto's op en kan je ook veel opties invoeren...
Iets boven budget, maar om de hoek staat deze mooie Ford Focus te koop, volgens kenners een heel erg goed rijdende auto. Onder de 12.000,- euro is er niet veel soeps te krijgen. http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=5249338 Misschien kan je nog afdingen, Niels en ik zijn daar altijd erg goed in.
Of deze misschien..... http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=5335843 http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4757692 http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=5388916
Ik rijd ook in een focus en ik ben er heel erg happy mee! Heb m ooit nieuw gekocht en hij is nu 7 jaar oud, maar nooit iets aan gehad. Ja, nieuwe bandjes enzo, de gewone dingen, maar ik heb nog nooit langs de weg ermee gestaan. En ik heb er toch al wel zo'n 140000 km mee gereden.
Silla, Ik hoop dat je wat hebt aan de linkjes. Vooral die laatste is ook een aanrader, niet helemaal jouw kleur, maar "grote" auto, die behangen is met extra's en ook nog lekker rijdt. Dames, ik ga sluiten voor vandaag spreek jullie morgen weer.
Oh zag net dat ik op Auto Trader zat hihihi. Thanks Sen...SUPERRRRRRRRRRRRR! Kep ze allemaal openstaan en ga ze ff met Hugh bekijken! Fijne avond!
Sen... Thanks 4 je inzet... Hugh springt er geen gat van in de lucht. Hij werkt voor een autoverhuurbedrijf dus is bekend met de rijstijl e.d. van diverse auto's... De Nissan Almera vinden we beide niet zo mooi... Maar de no go cars voor Hugh zijn: Opel/Ford/Renault/Peugeot (ik heb zelf een 206 ). Nou kep zelf nog een zoekaktie gedaan maar wordt er helemaal dizzie van enne Hugh heeft op alles commentaar (km stand/type auto/prijs enz enz). Dusss tis zijn geld...als hij een nieuwe wil...koopt ie toch lekker een nieuwe. Ik vind het best maarre wat het ook wordt...ik wil voor Februari '09 een auto hebben (enne de auto die hij SUPER GRAAG wil heeft een levertijd van... 9 MAANDEN )...dusssssssss opschieters. Maar goed...ladies nogmaals bedankt voor jullie hulp! Ik ga ook afsluiten voor vandaag...Strakkies Army Wives kijken en de laatste voeding tussen 22:00 - 22:30 uur enne dan op 1 oor...
Pfff... Dubio... Zal ik Esmée wakker maken of niet? Ze heeft om kwart voor 4 voeding gehad en toen goed gedronken. Daarna om half 7 heeft ze 2 minuutjes gedronken en toen in slaap gevallen. Ze slaapt nu nog steeds Wat moet ik doen? Vind het zo zielig om haar wakker te maken. Iemand een idee?
dan winnen de jongens het dus hoe dan ook van de meisjes in juli. Kan nog 31 om 28 worden of 32 om 27. Tja die van mij blijft een geheim tot het bittere eind
Overdag zorg ik er voor dat er maximaal 4 uur tussen de voedingen zit. Dus ik zou in jouw geval Esmée al gevoed hebben
Hier het tegenovergestelde....gedronken om 18.30, om 19.30, om 20.30 60 cc BV ui fles en is nu nog steeds zijn speen aan 't mishandelen. En dat al die tijd op mijn arm.....oh hij begint nu net in slaap te vallen (niet te hard roepen).
Had vanmiddag trouwens ineens een barstende koppijn, had vanochtend bij de vlos te horen gekregen dat ik ivm mijn aanhoudende misselijkheid sinds zaterdag moest bellen als ik er andere klachten bij kreeg zoals hoofdpijn e.d. Dus onder dwang van roeland vanmiddag gebeld toen hij thuis was, kreeg ik van de dienstdoende vlos te horen neem maar twee molletjes en als het dan naar twee uur nog niet is afgezakt mag je terug bellen. Nou ja dat maar braaf gedaan, gelukkig is het afgezakt maar ja vraag me nu wel af waarom je van de 1 moet bellen bij zoiets en bij de ander maar gewoon 2 molletjes moet nemen. Ow ja als het morgen weer zo was moest ik wel terug bellen.