Oei ik zou het echt niet weten Ik had met Björn alleen inwendig hechtingen dus nooit opgelet..misschien anders even de HA bellen voor advies.. Nannie, fijn om even een bericht van je te krijgen! Hopelijk mag Brenden vandaag lekker met jullie mee naar de camping, en reageert hij goed op de nieuwe voeding! Miss Sill, fijn om te horen dat de kleine goed eet en slaapt bij opa. Hoe is het met jou verder? Gaan jullie het nog uitpraten of is het definitief over..? En potverdikke nog steeds geen babynieuws! Beebies van Ingrid en Selma, de maand is al voorbij...komen jullie nou tevoorschijn! Jullie papa's en mama's wachten al zolang op jullie, en wij zijn ook reuzebenieuwd! *PLEASEEEEEEEE [-o< [-o< * Vannacht een goede nacht gehad Meneer heeft om 00.30 uur een fles leeggeslurpt en kwam toen pas om 06.00 uur, hopelijk gaat hij dit voor de nacht volhouden..dat zou mama helemaal niet erg vinden hihihi.
Bd1, veel plezier op de camping vandaag...hopelijk hebben jullie supermooi weer Ik zit te wachten op de loodgieter, die komt tussen 08.00 en 10.00 want onze mengkraan in de douche is kapot Dit is echt superirritant want je heb nu dus alleen loeiverziekend heet water of steenkoud water Hopelijk is hij op tijd, want ik ga daarna met mijn schoonmoeder naar de Lidl toe, want daar is Spaanse week met allemaal spaanse producten en wil niet misgrijpen hihihi Veraatje, wij hebben alsnog ook voor Hoteldebotel gekozen Manuel kwam thuis en die vond Hoteldebotel veelll leuker en leerzamer, ook voor Björn. Dus heb de Hostess maar gebeld om te vragen of ik hem kon overzetten (want twee van die boekenserie's vond ik iets te duur) en het was geen probleem. Nu komt ze om half negen even het eerste deel brengen "Kleuren" dus ben benieuwd! Wij hebben gisteren ook zon tutteldoekje gekregen, heb jij die ook gehad?
Goede keus! Ik vond het ook te duur om twee serie's te bestellen, maar ik ben wel heel benieuwd naar de inhoud van de andere koffertjes en hopelijk is het echt goed spul/materiaal en heb ik er mij niet op verkeken. Ik heb ook een tutteldoekje gekregen. Succes met de loodgieter straks! Wedden dat hij om kwart voor 10 nog eens aankomt? Zo irri altijd, wachten op mensen! BD, veel plezier op de camping! Essie, ik kan je ook niet helpen. Ik had maar één hechtinkje en ik heb hem eigenlijk nooit gezien of last van gehad. Beebietjes van Ingrid en Selma kom nou gauw! Jullie mama's en papa's zijn zo nieuwsgierig naar jullie! Trouwens lijkt mij wel raar hoor om straks dit topic af te sluiten en ergens anders weer 'opnieuw' beginnen. Wendy, heeft Esmée doorgeslapen de hele nacht? Miss Sil, hoe gaat het nu met je? Heb je nog contact met de vader van je kind? Marin slaapt al een paar nachten lekker door. Tussen 23.00 - 0.00 uur krijgt ze voor het laatst eten en daarna meldt ze zich pas weer tussen 5.30 - 6.30 uur. Heerlijk! Ik ben vanochtend maar weer eens voorzichtig begonnen met sporten. Ik kan nl wel janken dat ik niets leuks heb voor de bruiloft. Pas natuurlijk nog lang niet in mijn oude kleren en om nu nog heel veel geld uit te gaan geven aan nieuwe... Helaas zal het sporten niet helpen om vrijdag al mooi slank te zijn Dat is toch wel het nadeel van borstvoeding, dat je niet lekker mag gaan lijnen.
Goedemorgen... Hier niet veel boeiends te melden... Patries, thx for the tip van de spaanse week, ga zo ook maar eens een kijkje nemen... Essie, ik zou gewoon idd even met de vk bellen. Kan nooit kwaad toch?
Veraatje, dus je heb niets nieuws kunnen kopen voor de bruiloft? Volgens mij ga ik straks de eerste paar keer automatisch naar deze topic toe, hihihi moeten straks een stukje verder doorscrollen Graag gedaan, ML Zo loodgieter is geweest (wonder boven wonder lekker vroeg!) En de mengkraan is vervangen, zo kunnen we weer lekker relax douchen! Nu even Nilo een fles geven want die lig weer zijn halve onderarm op te eten en de rest van het flat wakker te krijsen Daarna klaarmaken en richting mijn schoonmoeder tuffen!
Moggel Ook hier geen spannend nieuws. Tygo heeft gister tussen 22:00 - 22:30 uur zijn laatste fles gehad. Om 2:00 uur kwam ie weer maar ik heb hem weten te foppen met een Fopspeen hihi tot een uur of 5 en toen maar bij me genomen enne toen sliep ie ook weer door tot 6:45 uur! ! Daarna flesje, ff gekeutelt en nu ligt ie weer in bed...met de hik en de speen (als die er nog niet uit is). Groetjes !
Oh by the way... Hoevaak en wanneer geven jullie de fopspeen... Hugh en ik waren vroeger nl. VERSLAAFD aan onze fopspenen (als we onze ouders mogen geloven) dus ik ben een beetje bang dat als ik Tygo bij het slapen de speen aanbied dat ie dat mss dan ook krijgt... Maar ja aan de andere kant...Tygo krijgt hem alleen als ie moe is en wil slapen... Meestal als ie slaapt gooit ie hem er zelf uit... Hoe is jullie visie daarover?
Zo fles is weer op hihihihi Silla, Nilo houdt helemaal niet van de fopspeen Hij heeft hem hoogstens 5 sec in zijn mond en dan spuug hij hem weer met een vies gezicht uit. Björn heeft alleen de eerste 6 weken een speen gehad en toen ondekte hij zijn duim 's nachts..dus toen ik de volgende ochtend keek lag hij te duimen
Mayron houdt ook niet van de speen, heel af en toe. Leroy was wel "speenaddicted" en dat vond ik absoluut geen probleem... Heb het toen ie 2 was afgebouwd en dat ging prima...
Tygo had dat ook in het begin... Maar dat komt omdat ie het gewoon niet snapte hi hi hi. Nu doet ie dat ook, maar bij poging 2 paktie hem alsof zijn leven er vanaf hangt Tygo heeft 2x zijn duim gepakt maar helaas (vind het er altijd zooo cute uit zien hi hi) 't was van korte duur.
Speenjunkie hihi. Ja het lijkt mij ook geen probleem ik zelf liep geloof ik tot mijn 4e ofzo en Hugh is er spontaan mee gestopt volgens zijn moeder. Alleen had ie een rare addiction... Hij had 1 speen in zijn mond en 2 om zijn duimen? ? Tja die vent van mij is gewoon een rare Maar goed ik hoef me daar dus ook geen zorgen om te maken hi hi hi
Whaah 2 spenen om zijn vingers Sjah kinderen kunnen rare rics hebben... Nou jah, duim ziet er onwijs cute uit dat vind ik ook al Mayron hem in zijn mond heeft, maar het gevaar is, dat als ze "verkeerd duimen" dat de tanden scheef kunnen gaan staan dus ik heb liever dat ie het af en toe bij zijn speen houdt...
Wij hebben meerdere terrariums gehad met spinnen, leguanen, schorpioen, slang en lessini agamen. Helaas nam het teveel ruimte en tijd in beslag dus nu hebben we niets meer.
op www.borstvoedingsforum.nl staat dit: Op deze manier krijg je en beetje idee hoeveel melk jij kunt kolven en hoeveel je de baby uit de fles wil drinken. Er is wel een sommetje voor: het gewicht van je kindje in kilos, maal 150 ml, gedeeld door het aantal voedingen per dag. Dus bijv. een baby van 6 kilo die 8 voedingen drinkt: 6 keer 15 is 900ml gedeeld door 8 is 112 ml per voeding. Dit is een richtlijn. Wil de baby (veel) meer of (veel) minder, dan is dat ook prima! Meer dan een liter per dag is meestal niet nodig.
gaaf zeg, jammer dat je nu niks meer hebt. Ik heb mn broertje aangestoken, wij vonden het altijd allebei erg gaaf reptielen, maar mochten ze thuis bij mn ouders niet. Maar ja nu heeft hij het bij mij gezien, en wil hij er zelf ook 1, dus nu gaan we voor hem kijken! en natuurlijk ga ik mee!
Dank je, da's precies wat ik wilde weten. Ik heb er verder totaal geen last van, maar ik wilde het gewoon weten, omdat bovenhuids de hechtingen al weg zijn.