Jusi fijn om te horen dat je weer bent hersteld, en nu snel hopen op een klein wondertje voor jullie! Maaike, wij hebben ook twee baardagamen gehad. Ontzettend veel werk maar ow zo leuk! Alleen toen ze van ons volwassen werden kregen hele grote levende springhanen die ik met een pincet voerde. En ik ben dus echt als de dood voor alle insecten die vliegen (zelfs vlinders ) en op een dag....tsja ontsnapte die springhaan, en sprong door de woonkamer! Ik ben gillend het huis uitgerend met mijn tas en Björn onder mijn armen..en ben pas naar huis gegaan toen mijn mannetje hem gevangen had En aangezien ze echt voor mij waren, want mijn mannetje moet helemaal niets van amfibieen en exotische dieren hebben...hebben we ze aan kennisen gegeven. Het vrouwtje is in de tussentijd overleden door eieren die vastzaten, maar het mannetje leeft nog steeds Zo net terug van boodschappen doen, nou Nilo vind het maar niets met mama en oma mee hahahaha die krijsde elke winkel bij elkaar Maar de kasten staan vol met allemaal lekkere Spaanse dingen, dus maak vanavond weer een goede beurt bij mijn ventje
Hoihoi allemaal, ik heb bijna een half uur aan het bijlezen geweest. Maar er wordt zoveel geschreven dat ik bijna niks meer weet. Sorry ... Ik denk ook dat de kindjes veel huilen door de warmte/benauwdheid. Ik vind het binnen in ieder geval echt plakken hoor . Ben gister met Nièl naar het bureau geweest. Meneer weegt al 5180 gram. Het kleintje van mijn schoonzusje is 2 weken geleden gewogen en woog toen precies 5 kilo, maar zij was wel al ruim 3 en een halve maand . Morgen is Nièl 6 weken en hij ziet nog wat geel en ook zijn oogwit en gehemelte zijn nog geelsig. De huisarts had bij de kinderarts nagevraagd en die zei dat dat bij borstvoedingkindjes maximaal 4 tot 6 weken mag duren. Morgen dus maar weer bellen en dan moet ik me niet zomaar af laten schepen. 6 weken = 6 weken en geel = geel! Het moet toch een keer helemaal weggaan? xxx
Als je je zorgen maakt over je hechtingen of voor pijn, zou je het de eerste keer voorzichtig kunnen proberen onder de douche bedoeld het niet raar hoor. Maar het water werkt ontspannend en zorg dat je 'onderkantje' goed nat is...nahhh nu klinkt het wel een beetje raar maar je snap het wel (denk ik, hoop ik ) Zo hebben wij het na de bevalling van Björn ook gedaan, en was goed te doen En voor de eerste keer na een aantal weken, voer je gelijk de spanning er weer in hahaha
Mrietje geef jij Nièl pokon door je borstvoeding wat een kleine beer zeg hihihihi gelukkig dat alles goed gaat..! Denk ook dat veel kids huilen om de warmte, want het is ook veels te benauwd weer! Soms weet ik gewoon niet wat ik Nilo moet aantrekken, lange mouwen, korte mouwen, en broek idem
Ik doe Nièl lange, dunne kleertjes aan. Pfff en morgen dan wordt het weer bloedjeheet. Ik kijk altijd op de belgische teletekst, die klopt hier het beste. Morgen dus 29 graden . Alleen een rompertje dus.... xxx
Hoi meiden, ga effe niet teruglezen, het zijn 22 blz en dat red ik effe niet las wel een vraag over overdag wakker maken met bv. Ik maak Jurre niet wakker, hij heeft een eigen ritmetje van ongeveer 4 a 4,5 uur, als ik hem wakker maak eerder eet hij toch nog niet echt... mijn kraam zei dat dat gewoon mocht aangezien hij ook hiermee goed aankomt... Hij is vandaag met papa onder de douche geweest (gister navelstomp verloren) vond hij echt heerlijk! probeer een foto maar de fotsite doet raar... liefs rensie
Vannacht is trouwens de 5de baby uit de babyboomreeks in Sani zun familie geboren. Komen er nog 3. Maakt 8 beebs in 1 jaar tijd!
Nou ik ben verre van lenig hoor . Ik ga gewoon redelijk rechtop in bed zitten, lichtelijk onderuit gezakt en dan natuurlijk tegen de bedrand. Het spiegeltje zet ik ergens tegenaan, dan heb je beide handen vrij en dan natuurlijk een lamp erbij. En geloof me, dan kom je een heel eind !
Das wel lekker veel. Allemaal neefjes en nichtjes rond dezelfde leeftijd.. Heb je goed contact met iedereen?
Echt wel! Wij zijn 2 jaar geleden zelfs naar hier verhuist omdat onze kinderen dan bij hun (achter)neefjes en -nichtjes op school zouden komen. Superleuk dus!
Dat is inderdaad nog eens een idee... Een idee waar mijn mannetje ook zeker blij mee is.. Want hij zag het al niet zo zitten om nog 4 weken te moeten wachten Thanks voor de tip...
Pfff, even snel een berichtje, nog niks teruggelezen . Maar Wessel is alleen maar aan het huilen vandaag . Nu ook weer, heb hem maar weer aangelegd valt hij is slaap, ik leg hem weg en het begint weer :S. De lactatie deskundige heeft nog gebeld hoe het gaat en ik mag stoppen met de medicatie voor spruw, omdat he niks verandert. Mocht het wel spruw zijn dan wordt het wel erger :S. Nu durf ik niet goed te stoppen want straks is het wel spruw en dan vind ik het zo sneu als hij pijn heeft . Maar ik kan natuurlijk ook niet eeuwen door blijven gaan. Pak nu mijn zoon maar weer want het is tranen met tuiten . Kom zelf nergens aan toe. Owww, ben gisteren trouwens in bad geweest en heb het direct goed gedaan, heb Wessel meegenomen 8)
Ik had het idee dat op de aventfles een ander speentje zat dan op sommige andere flesjes.. Nou, moet ik zeggen dat ik hier nog niet echt in thuis ben , (want heb Mikayla tot nu toe nog geen flesje geven) dus misschien heb ik het ook wel mis, maar vandaar dat ik het even vroeg.. Op de avent zit namelijk zo'n ronde speen en ik dacht dat er ook flesje waren met zo'n afgevlakte speen zeg maar, net zoals bij fopspenen... Ach, ik hou het gewoon op deze flesjes
Misschien een rare vraag, maar had jij ook hechtingen? Ik had namelijk gehoord dat je pas na zes weken in bad mag met hechtingen, maar ik wil eigenlijk ook wel weer badderen..
Wessel is ook nog een beetje geel en ook 6 weken.Mij is er niks van verteld, wel dat het oogwit het langst duurt.
Goedemiddag allemaal, helaas nog geen babynieuws Gisteren zei mijn vriend ineens tegen me, he wat heb je op je zij? Hij de spiegel erbij gepakt en had ik striemen op mijn zijkant, ik al balen want had tot nu toe nog helemaal niks. Kijk ik een paar uur later weer, zijn ze weg Vraag me nu dus eigenlijk af wat het geweest kan zijn want echte striemen waren het dan dus niet anders waren ze er nu nog. Echt vreemd maar ben wel blij dat het weer weg is! Verder vandaag even een minder dagje, ben zo ontzettend moe kan echt de hele dag wel slapen en doe dat dus ook het meeste gedeelte van de dag. Gelukkig geen last meer van de hoofdpijn van gisteren misschien ben ik daardoor wel zo moe vandaag?! Ga nu eens kijken wat de post allemaal heeft gebracht, hopelijk wat leuks! doeiiii
Ik had ook hechtingen ja. Maar vandaag ben ik 6 weken,dus ik denk niet dat een dagje eerder erg is .Ook had ik geen badschuim erin, alleen water.
helaas fotosite wil echt niet (heb er 2 geprobeerd, dus foto's volgen!) als je op website bij mijn berichtje klikt krijg je wel een link naar webalbum en daar staan er heeeeel veel! liefs rensie (ga nu effe rusten)