Volgens mij zei Sen het ook al...maar idd onze kleintjes lijken allemaal tegelijk een beetje een huilerige periode in te gaan. . . Hier vanmiddag ook 1, wil alleen maar bij mij in de buurt zijn? ? En tevens drinkt hij erg slecht...heeft vandaag nog maar 1 fles van 120 cc leeg gedronken. 't CB had nog gebeld over 't inbakenen... Zij raadde een kant-en-klare doek aan die mega duur is. Maar dan moest ik maar ff op MP kijken. Nou ik hoor van jullie allemaal goede berichten over de Swaddle Me dusss jullie begrijpen wel voor welke ik ga hi hi. Net gebeld door het "oude" buurmeisje van Hugh ? ? Die heeft via mijn schoonouders een geboorte kaartje gekregen (die we nog over hadden) en zij wil dus woensdag over 2 wkn langs komen op kraambezoek samen met haar moeder...IK HEB WERKELIJK GEEN IDEE WIE DAT MOKKEL IS hihi. Maar goed 't tis dus meer voor Hugh dan voor mij. Jeetje dacht nou wel dat ik van dat kraamvisite gel*l af was maar ja toch niet ? Hugh heeft van een collega (die met vakantie was geweest) een cadeautje gekregen uit Frankrijk... Een zomerpakje, niet onze smaak maar BETER dan de andere kleding die wij van de oom & tante van Hugh uit Frankrijk hadden gekregen MAAR . . . Tis voor een kind van 6 maanden ! ! Dus tegen die tijd dat Tygo dit aan kan is het WINTER ! ! Is weer niet over nagedacht
Ja, dank je ML. Was ff benieuwd hoe jij hem had liggen in het badje. Zeer cute pictures! Ik ga weg. Mn schoonmama is jarig, dus ff met zn 3tjes heen. Liefs Wendie
he kweb, heel normaal hoor dat je borsten niet zo vol meer zitten. Dat hoort zo. Kolven zegt ook niets want een kindje krijgt altijd er meer uit. Maar als je echt denkt dat het minder is kun je vaker aanleggen of kolven. Op www.borstvoeding.com staat heel veel info.
Hier ook de hele dag al een huildrama, ik hoop dat het morgen beter gaat als we op kraamvisite gaan. Anders worden we er misschien nog uitgezet.
Hier ook de hele dag al een huildrama, ik hoop dat het morgen beter gaat als we op kraamvisite gaan. Anders worden we er misschien nog uitgezet.
he kweb, heel normaal hoor dat je borsten niet zo vol meer zitten. Dat hoort zo. Kolven zegt ook niets want een kindje krijgt altijd er meer uit. Maar als je echt denkt dat het minder is kun je vaker aanleggen of kolven. Op www.borstvoeding.com staat heel veel info.
Whaha gaat lekker op het forum... Zie op mijn scherm 4 berichten van het forum binnen komen dus ik denk...wow tis massaal druk aan het worden hi hi. Maarre ik zie dat het berichtje van Sen en Niesje 2x (dezelfde) worden geplaatst hi hi
Karsten begint ook een kalige plek te krijgen maar omdat zijn haar zo lang is valt de rest er over heen en zie je het niet zo.