Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nannie fijn dat Brenden uit het ziekenhuis is!
    Veel plezier op de camping.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mooi mannetje hoor!

3. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hallo dames

de code van h&m van niesje doet de 10 euro code het nog wel de ander is beeindigt..dus niesje als je nog weer eens codes hebt....
    :) :) :)

morgen lees en schrijf ikeven bij hoor want dan is ype weer varen en kan ik achter de computer...grheidi

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames...

Pppfff ik kan mij in het rijtje huilbabytjes aansluiten :(
    Gisteravond en de hele nacht met een krijsende baby rondgelopen, niets of niemand kon hem troosten..uit eindelijk heb ik WEL een manier gekregen om hem stil te krijgen..de MiniMonkey ophangen in de box en hem in het hangmatje neergelegd :) En meneer schommelde langszaam heen en weer...en weg wassie! Ik heb hem niet over de breedte gehangen maar in de hoek zeg maar..hij vind het fijner dan erin rondgedragen worden :)
    Net na de fles weer krijsen, heb hem erin gelegd..en hij ligt nu weer te slapen, hopelijk gaat hij vandaag een beetje over het huilen en jammeren heen.

Ramoontje, groot gelijk meid dat je overstap op FV. Het moet niet ten koste van jou en het gezin gaan, en zoals je al zei..je heb er nog eentje rondlopen die ook graag iets aan mama wil hebben. Hoop dat je nu meer rust zal krijgen betreft de voedingen.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Moggel!

Sann, kan me voorstellen dat je ff stuk zit. Sterkte meis! Enne hier mag je altijd ff je hart luchten hoor en voor tips en tricks zijn we er ook voor je!

Ramooon, je hoeft je niet te verantwoorden hoor ;). Je hebt helemaal gelijk!

Ingrid, die kleine moet nu echt maar eens komen. Tis leuk geweest zo...hier zitten de "Julitantes" ook met smart op jou kleintje te wachten hihi

Mone, heerlijk ventje enne vergeet je banner niet aan te passen hi hi. Geniet en rust lekker uit!

Patries, wat heerlijk dat Nilo zo lekker kan chillen in de MM, hier is ie niet zo'n succes helaas.

HEERLIJKE nacht achter de rug.
    Gisteravond liep ie ff te klooien met slapen en drinken (sliep veel dronk weinig en was huilerig) maarre de laatste fles van 22:30 uur ging er enigzinds moeizaam in dus ik dacht..grrrrrrr die gaat vannacht weer komen!
    Nou de grapjas kwam om...5:00 uur.
    Een kleine fles gegeven (60cc) enne daarna weer tukken heen... om 6:45 uur lag ie lekker wakker te keuvelen in zijn wiegje (had hem expres bij ons op de kamer gelaten voor als ie 's nachts zou komen) en om 7:00 uur nog een groot deel van een flesje van 90cc. Daarna ff gewassen en aangekleed en ligt nu weer een tukkie te doen.

HEERLIJK!

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Dames het antwoord over de huilbaby's heb ik gekregen over de mail van oei ik groei.
    Rond 5 weken is er een sprongetje waardoor ze meer huilen en aan mama willen hangen.
    Goh wat een feest!

Gisteren was Roan de hele dag knock-out.
    Maar vanochtend om 4 uur was het hommeles, zware krampjes, ontroostbaar, echt zielig.

Hopelijk gedraagt hij zich vandaag een beetje want ik heb een forummeeting vandaag :)
    Het is lekker weer dus ik heb er zin in.

Patricia, jij ook al een fijne nacht achter de rug. Hopelijk houdt hij zich vandaag een beetje rustig met de warmte.

Ramoontje, jammer dat het niet gelukt is met de bv. Maar het lijkt mij de juiste beslissing. Hopelijk brengt het jullie meer rust.

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou ik hoop het ook! Vanmiddag tussen 13.00 en 15.00 komen ze onze wasbak vervangen in de badkamer...lekker efficient want gisteren waren ze er voor de mengkraan van de douche :(
    Daarna ga ik lekker naar mijn schoonouders want moeders gaat lasagne maken, en kunnen we lekker in de tuin eten!

Trouwensssssss! Gisteravond waren mijn schoonouders op bezoek en we hebben gelijk gebruik gemaakt van de 35% korting van Felicitas voor Center Parcs :D :D We gaan 14, 15, 16 (mijn birthday) en 17 november lekker weg naar De Kempervennen :D Heb er al helemaal zin in! Mijn schoonouders zijn superrelax, dus dat is verder geen probleem. En zowel ik als mijn schoonmoeder houden niet van zwemmen, dus de mannen kunnen met de kids gaan zwemmen en wij shoppen ;)

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Het is een combi ervan denk ik, hij heeft last van krampjes maar als hij er geen last van heeft dan ligt hij heel de tijd te jammeren en te huilen..schommelend op mijn arm gaat het nog, maar dan pakt hij mijn kraag vast..en zodra ik hem neerleg, laat zijn handje los en gaan gelijk zijn ogen weer wagenwijd open!
    Hij had vannacht ook de sloop van de waskussen ondergepoept, en vanmorgen heel ons bed ondergespuugd (kwam ook uit zijn neusje) incl mama dr nek, haren en pyama..dus mama kon gelijk de wasmachine weer laten draaien. Gelukkig schijnt het zonnetje dus alles is zo weer droog buiten!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier een goede avond en nacht gehad! WAUW wat een verschil :).

Alleen: AUW wat een spanning op de borsten. :( Heb vannochtend om 06.00 uur rechts een beetje afgekolfd, was niet meer te houden en nu staat links zo ongeveer op springen en 't is nog geen etenstijd.......:S

Iemand enig idee hoe ik hier het beste mee om kan gaan?

10. Even vraagje:

Esmée heeft al 3 avonden achter elkaar na de voeding van half 11 dat ze maar wil blijven drinken en zodra ze klaar is en je haar boertje hebt laten doen, begint ze te krijsen.. Leg je haar weer aan, is ze stil. Dit blijft doorgaan.. Kan het zijn dat ik 's avonds niet meer genoeg voeding heb? Want gister had ik 50cc fv gemaakt. Daar dronk ze 30 van op en viel zo in slaap!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier een slechte nacht gehad! Nadat het gisteravond eigenlijk weer goed ging na de slechte middag is het vanacht weer mis gegaan. Moest even uit bed om te plassen en toen kwam de rest ook. Voel me nu nog steeds ontzettend misselijk en heb het idee alsof ik niks binnen kan houden. Moet zeggen dat dit er wel voor zorgt dat ik het extra zat aan het worden ben hoor! Als ik zo nog een week of langer door moet dan ga ik het niet trekken ben ik bang :(

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    '

Mijn kraamverzorgster heeft mij goed begeleid nadat ik stopte met de BV, alleen stopte ik accuut en jij wil echt gaan afbouwen. Maar ik moest een sportBH aan of een zwangerschapsBH (in ieder geval stevige BH zonder beugels) Witte koolbladeren uit de koelkast, eerst op een theedoek kneuzen (zodat ze soepeler zijn) daarna helemaal rondom je borst leggen. En 24 uur per dag dragen, gewoon douchen met de BH aan, en na het douchen snel je natte BH uitdoen met oude bladeren en gelijk een nieuwe droge BH met nieuwe koude koolbladeren omdoen..en zo 24 uur per dag. Het klinkt heel raar maar ik was binnen 2 dagen van alle stuwingen en pijntjes af..! :) Ik mocht het ook niet meer stimuleren door in mijn borst te knijpen enz..en koel douchen!
    Weet alleen niet of het helpt omdat jij nog een combi wil geven..

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ach meid toch :( Wil je geen valse hoop geven maar ik had vlak voor de bevalling echt ontzettend last van diaree.. :( Je hoort wel vaker dat het lichaam zichzelf helemaal reinigt voor de bevalling..dus misschien vandaag? Ik duim voor je! En een mega dikke hugggg voor jou!

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    mij werd dus gezegd dat ik niet in 1x kon stoppen :confused: terwijl ik dat het liefst wel zou doen

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    die witte kool gebruikte ik bij rick ook om de stuwing tegen te gaan omdat ik toen geen BV wilde geven......

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel! Ik hoop dat dat het hier ook is, weet inmiddels wel dat je lichaam ontzettend veel grapjes met je kan uithalen wanneer je er dus echt niet op zit te wachten. Was dit een maand geleden zo geweest met die hoofdpijn en nu die misselijkheid enzo dan had ik er beter tegen gekunt heb ik zo het idee.

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Misschien toch even melden bij je vk/gyn....zo kan je natuurlijk niet doorgaan en ik kan me er alles bij voorstellen dat je dit niet trekt hoor!
    Dikke knuffel voor jou!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Word trouwens gek van mijn moeder! Die belt echt elke dag om te vragen hoe het gaat en elke dag krijg ik ongevraagd advies en krijg ik te horen nou het zal nu wel niet lang meer duren, met een paar dagen heb je het wel, ze laten je echt niet lang meer door lopen. Elke keer leg ik maar opnieuw uit dat zolang alles goed gaat met de baby ik gewoon netjes kan wachten tot ik 21 dagen overtijd ben voor dat ze het echt gaan halen. Nou dan krijg ik te horen dat dat toch niet kan en dat dat onverantwoordelijk is dus dat ze dat vast wel niet zullen doen :rolleyes: Nee mam bij elke vrouw die hier loopt doen ze het zo maar bij mij niet :rolleyes: En ik elke keer maar zeggen hoe irritant ik het vind dat mensen de hele tijd bellen om te vragen hoe het gaat en of de baby er al komt, hoezo HINT! Ach ja moeders, vraag me af of ik later ook zo word, hoop voor mijn kind (kinderen) dus echt van niet!

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja hoor je kan gewoon in 1x stoppen, heb ik uiteindelijk ook gedaan! En dat met 'toestemming' van de kraamverzorgster en VK die de nazorg deed. Ik kon gewoon niet meer qua gezondheid, maar dat doet er even niet toe. Je kan gewoon in 1x stoppen hoor :( Des te sneller ben je van de stuwing af, anders blijf je het uitstellen..ik was er echt in 1,5 dag vanaf ofzo..duurde nog geeneens 2 dagen!

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Meid, ik heb het met je te doen! Zo was mijn moeder ook.
    Ik heb trouwens 2 dagen voor de geboorte van Marin ook alleen maar alles eruit gekotst. Maar ik weet niet of dat kwam door de gel...

Deel Deze Pagina