Nou mijn lichaam is zich wel echt leeg aan het maken want ben nu dus ook aan de diaree, sorry voor de details! Best vreemd eigenlijk als het nu of een dezer dagen zou beginnen, dan voel ik me beroerd en dan moet je even gaan bevallen. Je zou denken dat het anders zou zijn, dat je je super lekker en vol energie zou voelen als het zover is
Door diarree kan je baarmoeder ook geprikkeld van worden, er zijn dames die wonderolie gaan drinken omdat het laxerend werkt. Maar goed het kan net zo goed aan het wisselende weer leggen, ik wil je echt geen valse hoop geven...al hoop ik echt ZO voor je dat het gewoon vandaag gaat beginnen! Hihihi je moeder, ach zo zijn ze denk ik haast allemaal...vooral als hun eigen dochter gaat bevallen. Moet zeggen dat het met Björn erger was als met Nilo's zwangerschap, maar die nieuwsgierigheid en goedbedoelde adviezen kreeg ik ook hoor Tip: als je weeen eventueel beginnen, alleen je partner bellen en samen afspreken niemand te bellen behalve je VK natuurlijk als het nodig is. Want als je moeder eenmaal weet dat het op gang komt, heb je kans dat ze elk uur gaat bellen
Ramoontje, heel goed van je dat je de knoop door hebt gehakt.. Als het voor jezelf niet lekker voelt... Fijn dat hij na de fles wel door heeft geslapen...
Heb net de vk ook nog maar even gebeld... advies is toch om 't af te bouwen omdat de bv nu goed op gang is. 1 voeding per dag laten vervallen als m'n borsten dat trekken Eea om een borstontsteking te voorkomen.
Dat waren we sowieso al van plan, moet er niet aan denken dat als het zover is mijn moeder elke keer aan de telefoon hangt pffffff...... Dan zou ik echt gek worden en anders word roeland er wel gek van. Mag dan trouwens wel hopen dat als het vandaag begint het pas na half vijf begint want mijn moeder komt straks even langs om het huishouden weer eens te doen en dan gaat ze gemiddeld pas om half vijf weer weg. Al zou ik dus echt niet weten wat ze vandaag hier wil gaan doen want alles is schoon en opgeruimd maar mijn moeder kennende vind ze vast wel wat.
Ja elk advies is weer anders Ach als je het advies opvolgt van je VK dan ben je er over een weekje ook vanaf. Maar het is wel mogelijk hoor om accuut te stoppen.. En het is ook fijn dat hij nu lekker doorslaapt, dat is voor jezelf ook een geruststelling!
Ja we gunnen het elkaar om niet de laatste te zijn Zou me niks verbazen als we straks tegelijk liggen te puffen
hey dames, daar ben ik eindelijk weer een keer...ik heb geen tijd meer over met m'n kleine meid zeg! maar wat heerlijk zeg zo'n lief kleintje alles gaat hier goed, ik heb sinds een paar dagen mijn oude kleren weer aan en afgelopen zondag zat ik alweer op mijn oude gewicht.. mag niet klagen he... Allereerst alle dames die bevallen zijn supergefeliciteerd met jullie beebjes! Ik zal eens kijken of ik een fotootje van Rihanna in mijn album kan zetten....
Ja alletwee op dezelfde dag bevallen hahaha, nou dan kunnen we gelijk over naar de mama's topic Liesje, lekker zeg..ook al je oude kleding weer aankunnen! En ben erg benieuwd naar je kleine meid!
ik heb bij maud een half jaar lang tepelhoedjes moeten gebruiken en ik vond het ook ondingen. denk je ook ik geef bv en dan moet je dus nog die dingen meeslepen. en ik vond ze ook nog vies terwijl ze steeds uitgekookt werden hoor, maar toch. (vies is trouwens nog wel overdreven hoor, maar kan zo even geen ander toepasselijk woord ervoor vinden.)
Goedemorgen, vanmorgen met Mayron naar de kinderarts geweest en er was gelukkig neits aan de hand De piepende ademhaling groeit ie overheen. Hij was nu 5100 gram en 58 cm Dat is snel gegaan... Nu even bijlezen
Zo, was ik ook weer ff. Had vanmorgen toch maar ff gebeld naar het Consultatiebureau. Daar zeiden ze dat het dus mogelijk was dat ik 's avonds wat minder melk heb. Nu ga ik dus overdag afkolven en 's avonds of bijvoeden of de laatste fles helemaal over op afgekolfde melk. Vanmorgen heeft ze ff lekker een half uurtje in de box 'gespeeld' en nu ligt ze heerlijk te slapen in de wieg. Zijn er nog veel hier die bv geven? Want ik lees dat er aardig wat zijn die ermee willen stoppen of al gestopt zijn. Goed dat jullie voor jezelf hebben gekozen. Is ook erg belangrijk! Ik wil zolang het kan Esmée door blijven voeden, maar als ik er zelf aan onderdoor ga, kies ik ook voor FV hoor! Liefs Wendie
Sann, ik weet neit wat voor voeding ze krijgt, maar misschien is ze niet voldaan? Hapt ze ook? Anders zijn het misschien krampjes en kan een badje verlichting geven en daarna dr buikje masseren, anders sab simplex bestellen wondermiddel... Ook kan je proberen of inbakeren helpt. Als Mayron ontroostbaar is wordt ie daar vaak rustig van... STERKTE!
Ramoontje, lekker dat die kleine zo goed heeft geslapen, voor iedereen een geruststelling denk ik... Ik heb het toen ook gedaan hoor, vond het zo zielig dat ie zo'n honger had, fles erin en hij sliep
Patries, die van de minimonkey als hangmatje ga ik onthouden als Mayron veel huilt. Gelukkig is ie de laatste tijd wat rustiger en snachts heeft ie nog nooit gehuild *knockknock* even afkloppen, want dat lijkt me echt geen pretje...
Lekker dat Tygo zo goed heeft geslapen Silla, hier was ik al om 22 uur ofzow met Mayron naast me in slaap gevallen... Lekker hoor maar 21 uur had ie z'n laatste fles gehad dus ik wist dat ie snachts zou komen. Om 2 uur werd ie idd wakker en vanmorgen weer om half 7... Nu ligt ie lekker te slapen...