Ja volgens mij werkt het ook goed bij krampjes omdat ze zweven boven de box..want hij was aan het huilen, ik legde hem erin..paar minuten laten liet hij allemaal harde scheetjes en viel daarna lekker in slaap Meid fijn om te horen dat er niets met Mayron aan de hand is, maar beter 1x te veel gaan dan 1x te weinig hoor! En lekker gegroeid zeg! Knuffelkonijn goed dat je even heb gebeld, nu heb je tenminste een paar optie waar je gebruik van kan maken..succes en laat ff weten of het werkt!
Haha Ingrid, het zou zomaar kunnen dat jullie straks samen liggen te puffen... Silla en ik liepen ook al weken te rommelen en we zaten er helemaal doorheen en hoopten echt voor elkaar dat er 1 van ons snel zou bevallen... En toen puntje bij paaltje kwam zijn we allebei op 1 Juli bevallen. Ze stuurde me een smsje dat Tygo was geboren en of ik dat even kon melden hier haha, dus ik kon haar terugsturen dat dat niet ging lukken omdat ik ook lag te bevallen
ML, hoe gaat het nou met jou en Yaron..? Nog steeds helemaal happy sampies? Ik heb trouwens gisteren je kortingsbonnen op de bus gedaan, dus als het goed is heb je ze vandaag en anders uiterlijk morgen!
He bah Ingrid, wat een zware laatste loodjes voor jou! En dan ook nog zulk warm weer vandaag. Pfff. Ik kan me heel er goed voorstellen dat je het meer dan zat bent! DUS BEEBJE INGRID: HET IS NU ECHT TIJD OM TE KOMEN HOOR! HUPPEKEE, ERUIT! Sterkte meis. Lientje
Hebben ik en mijn buddy's het nog knap gedaan, ik beviel, 3 dagen later Senn, en 3 dagen daarna Anno niem
Jah alles gaat nog steeds goed hoor De wonderen zijn schijnbaar de wereld nog niet uit Ga straks dan maar eens bij m'n post kijken Bedankt!
Hmz heb gister nog wat foto's van Mayron gemaakt... Zal eens kijken of er wat leuks bijzit om te spammen
Heeeeele mooie jurk! Het is dat MAyron ligt te slapen anders had ik t ff geshowed! Ownee ze heeft al verkering met Karsten he
Hihihi je gaat toch niet Karsten's verloofde inpikken he Wat een prachtige meid, Kwebbels Wat is ze lang, of lijkt dat gewoon zo door de stand van de foto?
Ja Wendie, ik geef nog BV en ben van plan zolang het goed gaat dat voorlopig te blijven doen. Maar zoals jij en de anderen ook al zeggen. Ik ga er geen punt van maken als het niet meer goed wil om wat voor reden dan ook. Tot op heden mag ik trouwens niet mopperen. De spruw is bijna weg uit Daniques mondje en ze drinkt als een grote kerel zeg maar. En zolang het goed gaat, vind ik het echt heerlijk om te doen. Lientje
Hier alles helemaal relaxed vannacht en vanmorgen. Lekker gebadderd en getut en nu slaapt Danique en forumt mama. Patries, ik heb de kortingsbon binnen voor het Dolfinarium. Dank je wel Vraagje voor de BV mama's: Het lijkt wel of ik mijn tweede ronde stuwing heb. Bestaat dat? Mijn borsten zijn zo mogelijk nog groter en voelen al snel weer vrij hard aan. Mijn senseo pads (goede woordkeus silla) zijn snel kletsnat. Is dat herkenbaar voor iemand? Liefs, Lientje
Pffff, moet vanmiddag naar de dokter met Wessel. Hij huilt de hele tijd(s'nachts niet). kreunt na de voeding. Ben gisteren gestopt met medicijnen voor spruw maar wil zeker weten dat dat het niet is. Het rare is, hij drinkt wel heel goed... Maar hij zit wel met zijn tong te bewegen zeg maar als hij niet drinkt.
Die stuwing heb ik nu ook al 2 keer gehad Lientje.. Erg vervelend. Bloem, succes bij de dokter. Laat je ff weten wat het is?