Kep trouwens het donkerbruine vermoeden dat de rode duivels weer onderweg zijn... Ik heb al enige dagen zo'n irri menstruatieachtige/zeurderige pijn in mijn onderbuik. En ook mijn afscheiding (sorry voor de details) is meer... Blehhh helemaal geen zin an om weer ongi te worden.
HAha jah ze lopen aardig gelijk op Silla, bwen benieuwd of dat altijd zo blijft Tegelijkertijd eerste chickie en alles
Blehhhhhhh irri zeker nu het weer wat warmer weer wordt enzo. Krijg nl. altijd van die zweet aanvallen als ik ongi ben. Soms leek het altijd alsof ik meer in de overgang was dan ongi hihi. Opvliegers ! ! ! Maar ja ik denk dat ik ook weer mijn Persona ga gebruiken... Alleen dit keer waarvoor ie echt voor bestemd is hihihi. Oke tis geen 100% maar wel handig. Ga ff in de tuin chillen met mijn zoon... Kep de nieuwe WIJ binnen gehad dusss ga ff bladeren.
Patries, heb je je gister nog uiitgeleeft op de spaanse keuken? Wat heb je gemaakt? Wat gaan jullie eten vanavond? Zit me gek te prakiseren, wil eens wat anders, heb al kookboeken doorgespit maar de moed zakt me al in de schoenen bij het zien van de ingredienten die ik nodig heb en de handelingen die ik ervoor moet verrichten
sorry zit niet zo in de auto's. ik weet alleen dat onze renault scenic oude type ons momenteel goed bevalt. er zit goed veel ruimte in kan er nl 2 kinderen in een kinderstoel in hebben en ook nog een maxicosi en dan allemaal op de achterbank. en in de kofferbak kan de kinderwagen (quinny freestyle) campingbedje en nog zo'n simpele buggy en dan past dehoedenplank net niet meer
Pff mannen he? Tuurlijk mag hij zijn ding ook doen maar hij kan ook rekening mee houden dat er maar 1 televisie is en dus ook aan anderen moet denken! En anders koopt ie toch een tv erbij als hij elke avond wil gamen
Ik ben 01-08 ongesteld geworden en gisteravond de eerste pil weer geslikt, vond het allemaal maar raar..echt het definitieve einde van de zwangerschap en kraamtijd enz Uuhhh Monkeylove heb gisteren eindelijk de paella gemaakt, maar die ingredienten had ik al in huis. Wij gaan maandelijks naar een Spaanse supermarkt in Rotterdam-zuid. Ik heb gisteren bij de Lidl zo beetje alles meegenomen wat te krijgen was hahaha behalve de belegde broden, kant-en-klare Tortilla en geitenkaas niet... . Als je van een lekkere frisse wijn houd, zou je eens 'Moscatel' moeten proberen die is nu ook bij de Lidl te koop tijdens de Spaanse week voor 2,99. Je heb een gelijksoortige wijn te koop bij Gall&Gall maar die kost daar 4,99. Van de week gaan we Tortilla maken, alleen maak wel twee verschillende
Hihi ze is ook lang hoor! Ik ga morgen naar het weeguurtje op het CB en vragen of ze haar ook even opmeten gelijk. Ben benieuwd..Ze heeft echt grote voeten ook (maar die heeft ze van mij, ik heb maat 43 )
Patries, jij had het toen, lange tijd geleden, over een babywinkel in Rotterdam waar alles vet goedkoop was... Waar zit ie?
Nou vandaag heb ik het gemakkelijk, mijn schoonmoeder gaat lasagne maken. Maar denk dat ik het Manuel laat ophalen (was eerste instantie ook de bedoeling). Nilo is na zijn laatste voeding weer lekker bezig, in zijn woede heeft hij zijn hele linkerslaap opengehaald waardoor alles onder het bloed zat Ik schrok mij rot toen ik in de box keek, en bloed maak het allemaal al veel heftiger..dus even met een nat doekje schoongemaakt en toen zag ik een flinke krabbel zitten En door al dat gehuil zie ik eruit als een zombie, voel mij een beetje in een dippie en dus echt niet de behoefte om weer met alles te gaan sjouwen..plus een hoofd alsof ik een kater heb!
essie1979: Bedankt voor je reactie . En tuurlijk ben ik dan geen slechte moeder maar zo'n gevoel heb je dan, terwijl ik bij flesgevende moeders helemaal niet zo'n gevoel heb, vreemd he. En ik vind het best fijn hoor om borstvoeding te geven, maar het moet niet ten koste gaan van heel veel. Ik ben trouwens net terug van de dokter en ben nog niks wijzer geworden... Het was een vervanger en hij denkt ook niet dat het spruw is en als dat het wel is wordt het wel erger... Nou, alsof ik dat nog niet wist. En als ik dacht dat hij pijn had moest ik hem maar een paracetamolletje zetpil geven . En toen ik het vroeg over borstvoeding, die afweging moest ik zelf maken. Dus ik gevraagd of je het ook kon combineren, dat kon, maar dan moest ik maar contact opnemen met de lactatiedeskundige. Dus morgen ga ik maar weer naar het weeguurtje en vraag ik daar wel Vanavond gaan we iig de rainforest wipstoel kopen van fisher price , heeft iemand die hier ook? Ik verheug me er gewoon op, hahaha. Ach, en misschien heeft hij wel zijn huiluurtjes vanaf 11 uur.
Toevallig van de week weer de nieuwe folder gehad met leuke aanbiedingen! Wij hebben daar een hoop vandaan voor weinig! Het heet "Burgerhout" en het zit achter de beroemde Kubuswoningen... bij Blaak, dat zal je vast wel bekend voorkomen!
Je moet maar zo zien; een keertje gaan voor controle of alles goed zit daar beneden kan geen kwaad. Zit het nou niet goed dan weet je het iniedergeval en kan je er gelijk iets aan doen ipv er te lang mee doorlopen! Het bedgym gaat hier wel goed alleen die stomme rubbers, ik heb er een bloedhekel aan en mijn man ook.
Hadden ze ook wipstoeltjes met batterijen? Weet je wel die trillen en alles dat je heeeel toevallig weet? En kleertjes hadden ze er ook tch? Meen me te herinneren dat je toen wat kleertjes gekocht had...
wij hadden tot vorige week een terrarium. we hebben 8 jaar lang hagedissen gehad en onze eerste koppel was een baardagaam koppel en daar hebben we verscheidene legsels van gehad. op de top hadden we 70 hagedissen, maar daar zaten dan ook jonkies bij. en als je dan bedenkt dat we soms legsels van 25 jongen hadden tsja dan zit je er zo aan natuurlijk. de laatsten die we gehad hebben waren halsband leguanen. en in de tussentijd hadden we skinken, roodkeelanolissen, groene leguanen (wildvang dus moesten helaas weer weg) nog wat verschillende kleine gekko's. volgens mij was dat het wel. wat betreft je vraag weet niet of een gehechte plek op zo'n manier weer kan openspringen, maar heb je misschien aambeien zonder dat je er verder last van hebt? en dat die kapot zijn?
Klopt ze hebben ook kleertjes! Ook merkkleding, en volgens mij hebben ze nu op meer als 20.000 artikelen 70% korting. Moet je even op hun site kijken. Ja die Rainforest stoel hebben ze daar ook, want wij hebben er ook naar staan kijken maar helaas hebben wij daar echt geen ruimte voor in dit huisje. Weet alleen niet wat hij toen kostte, en misschien is hij nu ook in de aanbieding. Neem aan dat ze ook een website hebben..