die minderlesuren hebben ze toch al? hoeveel uren vallen er niet uit vanwege het leraren tekort? Dit kan nog leuk gaan worden in de toekomst.... kunnen we geen aansluiting vinden in de rest van Europa. Geef mij Fr maar! gratis naar school tot je 18e (af en toe zelfs op zaterdag!) , dus je ouders hoeven niet te kijken naar de portemonee voor de vervolgopleiding....op je 18e kun je dan de keuze maken of je gaat werken of naar de uni gaat.
verder hebben de kids op de lagere school 4 lange dagen van 8 tot 16.00. Ook de kleuterscholen hebben die 4 dagen. ma+di en do+vr de woensdag is voor de pastoor in de praktijk dus vrij Sommige scholen hebben eens in de 14 dgn op zaterdagmorgen nog les
he meid, wat akelig. Nu zit je zo in onzekerheid. Ik hoop dat je volgende week heel goed nieuws gaat krijgen.
hoi meiden, Jullie kletsen wat af en ik lees alles mee maar het reageren sluipt er weleens in aangezien ik me echt zo beroerd voel! De griep is wel geweken ben nog verkouden maar de zwangerschapkwaaltjes die zijn sterk aanwezig! Ik voel me er ook beetje ongelukkig van nu! Ik herken mezelf niet! Zo dat is even genoeg geklaag! Silla wat spannend meid. Ik hoop op een fantastische echo! Voor alle echo dames succes en lekker genieten! Patricia je hebt mijn idee van opvoeden...ik moet het alleen nog in praktijk gaan brengen hihihi! liefs Nina
Hallo dames, Hier heel vervelend nieuws uit Kenia. Ik heb namelijk gisterenavond/vannacht een miskraam gehad. Enorme bloedingen en stolsels: te duidelijk... en heel veel krampen (weeen), nu nog. Ik heb zoveel verdriet! Doen jullie je best om jullie kleintjes wel 40 weken te koesteren?! Dit gun ik niemand. @ goudvis: wil jij mijn gegevens uit de lijst halen? Thanks. ..................
@keniaantje: voor dit verdriet schieten woorden tekort! heeeeeeeeeeeel veeeeeel sterkte met dit verlies.
Ik weet wat het is Keniaatje, heel veel sterkte. Jouw tijd komt echt wel, ook al denk je daar nu misschien anders over. Het heeft nu nog even zo niet mogen zijn, jouw lichaam geeft aan dat er iets mis is/was.
Ff een rare vraag misschien, maar als je een miskraam krijgt, is het beebje dan altijd al een tijdje gestopt met leven? Ik ben zo bang dat als ik straks mijn echo krijg ze zeggen dat het al een tijdje gestopt is met groeien. Heel vreemd misschien, maar ik vind het dan ook helemaal niet erg dat ik mijn echte echo nog niet gehad heb (was de vorige keer te vroeg). Ergens ben ik ook niet bang hoor, probeer er ook gewoon niet aan te denken. Maar ergens heel diep zit wel een beetje angst. Wil gewoon genieten! xxx
Hoi mrietje, Dat was bij mij wel het geval de 1e keer. De 2e keer denk ik ook. Ja, ik denk dat het vruchtje gestopt is met leven als je een miskraam krijgt. Maar luister naar je gevoel. Mijn arts zegt ook altijd; niets zo sterk als de intuitie van een vrouw. Enige nadeel is, dat je door je onzekerheid niet goed naar je intuitie kunt luisteren. Het enige wat je kunt doen, is positief blijven. zucht........
@Keniaantje, meid verschikkelijk om dit te horen...had gehoopt dat we een beetje uit de miskramen zouden zijn, na zoveel nare berichten! Ik wens je heel veel succes de komende tijd @ Austin, welkom bij de juli 2008 mama's! en gefeliciteerd met je zwangerschap! @mama van Perine, lekker ouderwets, heerlijk! @Nina, je hoop altijd op de beste manier je kindje op te voeden he...dit leek ons de beste keuze! En gaat gewoon vanzelf hoor,als je maar goed achter je eigen ideeen blijf staan en overleg met je partner zodat je op één lijn zit..kinderen houden van uitproberen Sillaaaaaaa, blijf je nou! We zitten vol spanning te wachten
Meid dat is het zo! Sommige dames hier hebben veel later een echo, ik heb gelukkig de eerste echo achter de rug! 7 december de tweede echo!