Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik heb zelf even Indi opgemeten omdat ik wel vaker hoor dat ze best lang is. Nu ligt ze lekker te slapen zo goed als lang uit. Alleen een klein beetje haar benen opgetrokken. Ik heb 59 CM opgemeten!

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hij is inderdaad duur, maar we hebben ook geld gekregen en daarvan kopen wij hem, moeten we zelf nog 15 euro bijleggen ongeveer. Anders hadden wij hem waarschijnlijk ook niet gekocht hoor ;)

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
  4. kwebbels

Ach gossie..Indi heeft ook van die lange nageltjes, ik blijf ze vijlen!

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

sorry
    kryg het niet bijgelezen vandaag en moet nu al weer voor de zoveelste keer bij de pc weg. heb er nu ff geen trek meer in ben al vanaf 11;30 aan het lezen en ben pas 30 pagina's bijgelezen.

tot later weer

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
  7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik zie dat die rainforreest in de folder van burgerhout nu voor 119 de deur uitgaat :p

8. kwebbels

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou die online shop is ook drie x niets, denk dat dit 5% van de gehele winkel is..want daar is veel en veel meer te koop!

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
  11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    En die Ocean Wonder kost 149,00. Als hij net zo reageer als de boxmobiel van hetzelfde merk..want die mobiel van ons reageert ook op de afstandsbediening :)

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Maar mag je kindje hier wel langer als 2 uur inliggen? Want ze liggen hetzelfde als in een maxi cosi..!?

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
  15. kwebbels

Hmmm Lijkt me niet dan

16. kwebbels

Nu over goedkopere dingen gesproken. Ik wil graag de birkenstock slippers. Hier zijn ze rond de 50 euro, maar mijn oma woont dicht bij duitsland dus die gaat ze voor me in Duitsland halen voor 29 euro :D

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    nee maar dat mag zoiezo niet in een wipstoel dacht ik. Ik moest hem trouwens zelf wat vaker in die houding doen, want Wessel overstrekt(heet dat zo?hoofdje naar achteren doen?) zichzelf. Deed hij in mijn buik ook al,hihi. heb er een echo foto van. Dus voor Wessel is het zoiezo goed als hij wat vaker zijn kin op zijn borst heeft. Maar langer als de geadviseerde tijd doe ik ook niet, maar je hebt dacht ik verschillende standen trouwens.

18. kwebbels

Zo lig ik nu in de box te slapen :D

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ff snel een berichte van mij, heb wel bijgelzen maar wederom is er helemaal niks blijven hangen sorry.
    zag wel mooie fotos voorbij komen :)
    ik loop rond als een zombie met wallen tot op mijn knieen, nikita wilde maar niet slapen en bleef maar huilen vannacht dat ik tot 6 uur (om jeroen te ontzien ) in de huiskamer heb gezeten. ben helemaal gesloopt en mijn humeur is ook niet om over een huis te schrijven.
    ze had goed gegeten, boer gelaten ( 3 zelfs) geknuffeld enz enz maar ze bleef aan de gang :evil: ze wilde alleen bij mij in mijn armen slapen en zodra ik haar neerlegde was t weer oorlog,

vanavond ga ik lekker ff weg, er is in bergen NH verlichtingsavond, t hele dorp is verlivht incl alle huizen en tuinen, ga meteen ff kaarsje branden voor oma en ome jan.

ik ga weer ff liggen dus tot later

gr susanne

20. kwebbels

En dit zijn mijn mooie grote voeten :)

Deel Deze Pagina