Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama

Hihihi, en er zitten inderdaad batterijen bij zodat de stoel trilt. En hij geeft ook licht. Ben ff aan het twijfelen of hij ook muziek maakt, dacht het niet. Het boxkleed en de schommelstoel wel.

xxx

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ach gossie wat een lieverd zeg..

Mag je trouwens tijdens BV aan Sonja Bakker doen?

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jeetje Kwebbels, ook al grote voetjes hihihi lief!

Mrietje, hij ligt er wel lekker bij :D
    Wij hebben gewone een huis-tuin en keuken wipstoel van X adventure (zelfde als de kinderwagen).

Susanne, veel plezier vanavond..en hopelijk slaapt ze komende nacht wel lekker door zodat jij ook voldoende nachtrust kan pakken!

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb een boek van haar en daar staan ook dieeten in voor zwangere vrouwen, zodat je wel genoeg voedingstoffen en bouwstoffen binnenkrijg. Dus ga er vanuit dat je die ook mag volgen met BV...denk ik :(

5. kwebbels

Er moet namelijk nog 5 kilo vanaf en ik blijf een beetje hangen. En volgens mij krijg je wel genoeg voedingstoffen binnen etc bij Sonja Bakker, maar goed. Ik kijk wel even in de boekenwinkel anders!

6. kwebbels

Ik lag gister heeerlijk te slapen (samen met mama hihi) op het grote bed!
    (Rompertje is maat 62, gaat echt hard)

7. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Patricia, jij had die link naar die ocean blablabla (weet het niet meer) stoel. Mijn schoonzusje had die en haar dochtertje is er bijna uit gevallen. Ze was er nog net op tijd bij. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet of het ding zoon 3-puntsgordel heeft en als dat zo is of ze die dan ook wel goed gebruikt hebben. Mijn rainbowforrestspulletjes hebben niet zoon gordel, dus kan me voorstellen dat die stoel er ook geen heeft.

xxx

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Hier een artikel over stoppen in de 1e maand:
    http://www.borstvoeding.com/aanverwant/ ... html#maand

9. kwebbels

Zo, nou is de Indi spam klaar voor vandaag :) Ze ligt nog steeds te slapen. Moet eigenlijk boodschappen doen maar ze moet ook een voeding hebben zo. Dus ik durf niet weg te gaan anders krijst ze straks de boel bij elkaar als ze wakker word onderweg omdat ze honger heeft. Ik ga haar om 4 uur toch maar eventjes wakker maken dan :(

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Kleintjes willen 's avonds vaak clusteren. Dan hebben ze niet echt veel honger maar willen wel vaak even bij je drinken.

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    He meid die kleine maakt het je niet gemakkelijk.
    BeebjeIngrid, kom er eens uit!

12. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Gelukkig dat het niets was!
    Enne flinke jongen word het al 8)

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ja gek he dat heb ik ook sinds gisteren. Terwijl Roan een paar weken ouder is dan Danique.
    Maar ik denk ook dat het komt omdat de dagen ervoor Roan heel veel wilde drinken dus dat "de meiden" nu weer extra produceren.
    Ik werd vanochtend wakker met één kant van mijn hemd helemaal nat.

14. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Helaas mag dat niet, het is toch lijnen.

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dat is natuurlijk wel zo, dat wipstoeltje heeft ook geen gordel. Ligt Niel er wel veilig in?

16. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook zon fisherprice wipstoel met batterijen, werkt perfect.
    Als Roan mopperig is zet ik hem daarin en word hij heel snel weer rustig.

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
  18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou daar is twijfel over momenteel. Het verhaal was eerst dat de 1ste 3 maanden ze niet alledrie daar hoeften te blijven. Dus zou mijn zwager voor 2 maanden terugkomen om hier nog wat dingetjes te regelen en wat geld in het laadje te brengen. En hij zou dan de laatste 3 maanden weer in Kenia zijn, want dan moeten ze daar alledrie blijven.
    Nou hebben ze echter via hun advocaat gehoord, dat als ze in Kenia ff een slechte rechter treffen, het zo kan zijn dat ze alle tijd die mijn zwager nu in Nederland zal zijn, weer opnieuw moeten inhalen maar dan met zijn drietjes (en natuurlijk hun adoptiekindje). Oftewel is hij hier 2 maanden, moeten ze uiteindelijk alsnog samen 6 maanden blijven en dat houdt dus in dat ze in het totaal 8 maanden moeten blijven.
    Hij blijft nu dus maar zo kort mogelijk om dat risico niet te lopen. Maar het hangt er ook echt vanaf wat voor rechters ze in Kenia krijgen (en er zijn er 3 die zich met hun zaak zullen gaan bezig houden).

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hoe kom je eigenlijk weer aan de pil? Ik heb nog 1 oude strip liggen. En kan ik dan gewoon bij de apotheek mijn oude recept weer oppakken?
    Nou is het recept hier bij de apotheek in Tiel al wel bekend, alleen sinds de verhuizing heb ik het hier nog nooit hoeven halen.

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Bloem, als het allemaal zo moeizaam gaat, kan ik me heel goed voorstellen dat je overweegt om over te stappen op FV. En ik wil je niet overhalen om dat te doen, want ik ben ook echt pro borstvoeding, maar mijn kraamhulp zei me wel dat het vooral de eerste 6 weken extra goed is om bv te geven. Ik ben alleen even kwijt waarom dat ook al weer was. Zal wel met de weerstand en opbouw van eigen anti stoffen bij de baby te maken hebben of zoiets dergelijks. En aangezien je ongeveer aan die periode zit, heb je toch al heel veel goeds aan je kleintje meegegeven toch?

Gek is wel dat het niks zegt over een volgend of eerder kindje dat je gehad hebt. Mijn vriendin heeft nu haar derde kindje van bijna 3 maanden en de bv loopt als een tiet (letterlijk en figuurlijk ;) ) Bij de eerste 2 was het steeds alleen maar ellende en is ze na een week of 2 gestopt. Bij mijn zoontje Chris ging het de eerste 4 weken ook heel moeizaam en pas daarna beter. Bij Danique gaat het vanaf dag 1 als een trein. Maar als dat zou veranderen de komende weken, dan stap ik ook over. Ik probeer wel de 6 weken te halen en liefst meer, maar als het klaar is is het klaar hoor. En je bent heel snel ook weer aan de FV gewend.

Liefs,
    Lientje

Share This Page