Super Essie! Hier gaat het ook goed. Ik ben sinds vanmorgen een halve kilo onder mijn begin gewicht. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik voor de zwangerschap al een paar kilo was aangekomen dus ik moet nu nog 3 kilo eraf om op mijn streefgewicht van 69 kg te komen. Ik zou graag naar 67 gaan, want dan zit ik wat veiliger Maar dit alles zonder lijnen of wat dan ook. Ik eet wat ik lekker vind en ik snoep (vooral hartig) ook regelmatig, maar niet in grote hoeveelheden, want ik heb gewoon minder honger. Wel heel veel dorst en met dit weer drink ik dan ook heel veel water. Ik hoop dat ik de komende weken nog een paar kilootjes kwijt raak en als ik af ga bouwen met de bv kan ik misschien de laaste 2 kilootjes er nog af lijnen. Dat is tenminste te overzien. Ik draag overigens nog wel vaak zwangerschaps broeken, want met mijn litteken van de ks zitten die lage broeken precies er tegenaan en dat doet zeer.
Ik had nog een herhalingsrecept liggen van voor ik zwanger werd, die kon ik nog gebruiken, heb maar meteen voor een jaar genomen. Wist trouwens niet eens dat de pil nu WEL weer vergoed werd...
Het is weer eens tijd voor wat Merel spam: Lekker op schoot bij een nicht van papa en haar zoontje kijkt toe.
Ja Niesje ik denk inderdaad dat het te maken heeft met een soort sprongetje naar meer melk per voeding. Op zich dus wel goed dat "de meiden" hihi zo reageren. Ik denk steeds dat ik dan de spanning er af ga kolven omdat het zo strak voelt, maar dat durf ik dan weer niet omdat ik daarmee ook het aanbod als het ware weer verhoog. Waarmee ik dan eigenlijk het tegenovergestelde bereik. Doe jij dat wel?
Ik dacht inderdaad ook dat het niet mocht omdat je dan alsnog extra afvalstoffen produceert die in de melk terecht komen.
De hele middag geen internet gehad, en nu geen tijd om alles bij te lezen. Zag wel weer hele mooie foto's en avatars voorbijkomen. Ik ga ook nog even spammen: Ook Marin heeft een Woezel en Pip-box:
Karsten en Marin Senn, het was weer supergezellie. Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad in Drouwenerzand!
Leuk hoor. Ik zie dat je ook een hele reeks van Woezel en Pip hebt: het kleed, de boxspiraal, de rammelkubus, de muziekmobiel en de mobiele telefoon. Ik dacht dat je alleen het kleed ging kopen toen ik het je had laten zien (of je hebt alles gekregen, dat kan natuurlijk ook).
Leuke foto hoor! Alleen Karsten heeft wel heel erg veel vriendinnetjes: hij moet wel een keuze maken hoor !
Ik ben overstag... Vandaag melk gekolfd, in flesje gedaan en Mikayla viel heel vredig in slaap... Dus we gaan stoppen met de borstvoeding en over op de fles... Ga het wel langzaam afbouwen met één voeding vervangen per week, maar we gaan wel afbouwen.. Ik ben er echt klaar mee.. De hele tijd hapt ze en laat weer los, hapt en laat weer los, erg vermoeiend voor moeder en kind... Maar nu is mijn vraag.. Op de verpakking van flesvoeding staat bij 3,5 - 4 kg een flesje van 135 ml per vijf voedingen, maar Mikayla krijgt er nog gewoon zeven ivm met de overige borstvoeding.. Hoeveel zal ik haar dan van de flesvoeding moeten geven? Wel gewoon 135 ml aanmaken en kijken wat ze op kan? Graag advies....