Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Je hebt helemaal gelijk hoor meis!
    Ik zou persoonlijk eerst 90 cc aanmaken (dat wordt incl. voeding ong. 110 cc) en dan kun je aankijken of ze daar genoeg aan hebt...zo niet maak je gewoon nog 30 cc aan.

Ik maakt voor Tygo tegenwoordig maar 120 cc aan want 150 cc drinkt hij niet vaak leeg. Dus als ie na 120 cc nog honger heeft maak ik gewoon wat extra. En dronk met 2 wkn volgens mij ook nog geen eens 90 cc leeg.

2. hoi Veraatje,
    geen tijd om te schrijven, maar wilde je even laten weten dat ik van kraamvisite sokjes heb gekregen met de tekst petit Marin erop. heb meteen voor jou gevraagd waar ze te koop zijn. bij hans textiel.
    liefs rensie
    ps leuk berichtje op mijn site

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Bedankt voor je reactie :D. Ik ga er allemaal goed over nadenken. Heb nog wel een voedings-shirt gekocht. Maar vindt het moeilijk met het aanschaf van een kolf apparaat, straks besluit ik wel te stoppen dan is het weggegooid geld. Op zich vind ik het ook best fijn om borstvoeding te geven, had ik nooit verwacht van mezelf :(.

Nou ik heb de wipstoel gehaald :D. Wessel ligt er nu heerlijk in te doezelen. We zullen morgen zien of het helpt tijdens de huiluurtjes. Want inderdaad denk ik dan dat het huiluurtjes zijn, anders moet hij de rest van de dag ook last hebben van zijn mondje.

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik zie weer mooie foto's voorbij komen:D

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kolf pas af als het echt zeer begint te doen en dan hooguit 30 cc per borst.
    En als je bv geeft mag je een halve kilo per week afvallen.

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik ook maar even spammen. Zoals ik zei ben ik eergisteren heerlijk in bad geweest met mijn zoon :D

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een leuke foto!
    En wat een bossen haar hebben jullie kids zeg.

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hier ligt hij heerlijk te slapen op de voedingskussen :D. Heb alleen een nieuwe gekocht omdat deze slap is en in het midden zit geen kussen meer :(.

9. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Mag ik de flesjes klaarmaken met gewoon kraanwater en daarna opwarmen in de magnetron? Of moet het water echt van te voren gekookt zijn?

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oftewel kraanwater en vervolgens tot de juiste temperatuur opwarmen in de magnetron.

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Eerst kraanwater opwarmen (idd gewoon in de magnetron)
    Dan schepjes voeding erin;
    and..SHAKE IT like Tom Cruise uit de film "Coctail" ;)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ook jij hebt de knoop dus doorgehakt! Goed van je en voel je ook absoluut niet schuldig he.....je hebt er echt alles aan gedaan!
    Wat betreft de flesvoeding: ik maak voor Joost 90 ml water met 3 schepjes en dat krijgt hij meestal op, maar dan is hij ook echt in diepe rust :D (hij woog vorige week 4.110 gram). Maak gewoon 90 ml water met 3 schepjes en kijk wat er gebeurd, een beetje bijmaken is zo gebeurd.

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo doe ik het idd ook! :D

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Natuurlijk mag je dat vragen :D
    Ik heb nog twee knuffeltjes, WenP buggyspeeltjes, een Woezel en Pip activiteitenboekje, een kapstok, een spenenketting en de telefoon.

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    O, wat super. Die MOET ik natuurlijk hebben. Eerst eens kijken of wij ook een Hans Textiel in de buurt hebben!

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Wat een mooie foto!

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nou ik twijfel niet meer over de hoeveelheid die Danique drinkt. Ik had een flesje gekolfd de afgelopen 24 uur om te kijken wat ze nou eigenlijk op kan omdat ze vaak maar vrij kort drinkt tussen de 5 en 10 minuten, dan schone broek aan en dan nog een paar minuutjes, maar meestal is dat meer voor de gezelligheid zeg maar :D Ze drinkt dan niet echt meer.
    Maar ik had 135 ml in het flesje en ze dronk 100 ml. Ik dacht dat ze klaar was, maar toen ze bij me lag begon ze weer naar de borst te happen en heeft daar ook nog een paar minuten gedronken. Dus die heeft echt wel genoeg binnen ondanks dat ze zo kort drinkt. Verder was ze net zo tevreden als ze alleen de borst krijgt.

Toch wel fijn om even weten, want zoals veraatje al schreef, we hebben geen ml streepjes op de tiet :)

18. Pfff... Moet zeggen dat ik een beetje erdoor heen zit op het moment.
    Esmée is al de hele avond aan het happen (al vanaf 6 uur) .

Eerder vandaag schreef ik al dat ik het idee had dat ik te weinig melk heb. Nu heb ik dus vandaag elke keer tussendoor afgekolfd, maar heb over de hele dag maar 90cc uit beide borsten gehaald (dus zo'n 45cc per borst!:confused:)
    We hebben net bijgevoed en ze dronk gewoon 100cc op en ligt nu te slapen...
    Als het zo doorgaat, denk ik dat ik over MOET op fv. Iemand nog tips om de bv weer op gang te helpen?

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Sorry ik kan je niet helpen. Ik heb altijd begrepen als er geen BV is, je het ook niet op gang kan brengen. Maar zeker weten, doe ik dat niet.

20. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ja, daar liggen ze wel goed in. Het heeft ook wel een gordel maar niet zo eentje die ook over de schoudertjes gaat. En in die ocean schommelstoel zitten ze veel meer rechtop.

x

Deel Deze Pagina