ff snel las iets over FV opwarmen in de magnetron. ik doe dat helemaal niet, ik heb via mijn kraamhulp t op een andere maniet geleerd om t klaar te maken, wij maken 90 cc water klaar met 3 schepjes melkpoeder en dan eerst 45 cc koud water uit de kraan en 45 cc gekookt water gekookt met de waterkoker en dan de poeder erin en schudden maar gaat hier prima en ik hoef niet de timer in de gaten te houden van de magnetron en daarna checken of t niet te heet is, groetjes susanne en een fijne avond allemaal
Dat is ook wel een handige manier, ook wanneer je bij iemand anders bent want wat ik tot nu toe heb gemerkt tijdens het oppassen is dat geen enkele magnetron hetzelfde is dus ook het aantal sec. dat het in de magnetron moet is telkens weer anders. Hebben hier een fleswarmer voor het geval het nodig moet zijn maar dat lijkt me weer zo ontzettend lang duren, is wel handig om mee te nemen voor onderweg want er zit ook zo'n stekker bij die in de aansteker van de auto kan.
Iedereen ligt vast al heerlijk te slapen maar hier dus niet! Ben ontzettend misselijk, gewoon niet grappig meer. Al sinds zaterdag gaat het zo en heb geen idee wat ik er nog tegen kan doen en zit er echt aan te denken morgen de vlos op te bellen want om zo nog langer rond te lopen zie ik echt niet zitten, heb het idee dat ik dan kapot ben als de bevalling eindelijk komt. Ga nu maar even een douche nemen misschien dat dat iets oplucht, moet toch iets proberen en het is dicht bij de wc
Morgen dames, Zo hier niets spannends te melden, alles ging weer als vanouds vannacht..krijg hem maar niet van die nachtvoeding af Ow over flesjes klaarmaken, ik heb weer geleerd niet het warme water en voeding door elkaar te schudden. Hierdoor gaat het melk schuimen, en kan voor extra krampjes zorgen in de darmpjes. Ik moet met een theelepeltje de voeding mengen door het warme water. Nu ligt meneer weer heerlijk te slapen in de box op zijn buik hihihi. Senn, hoe was je dagje weg? Jullie hebben een goede dag uitgekozen, want hier is het nu helemaal donker, miezelt en ik hoor het in de verte al donderen...
Nu regent het dus keihard en het onweert...geweldig Zag weer schitterende foto's voorbij komen hihihi hier ook een Woezel en Pip boxkleed En Karsten en Marin sampies...wat een scheetjes zeg! Karsten heeft al de stempel, meest begeerde jongeman van het forum
Roan drinkt ś avonds ook heel vaak maar ik weet dat Damian dat ook doet.. Bv kindjes houden gewoon erg van clusteren. Ik maak me er niet druk om en ik weet dat het niet komt door te weinig te voeding. Maar als je echt denkt dat je te weinig hebt is het enige wat helpt dus gewoon aan te leggen of door tussendoor extra te gaan kolven. Kijk eens bij www.borstvoeding.com daar staat heel veel over productie opkrikken.
Hier ook regen en onweer... Bah! En ik heb geen eten in huis maar kan ook niet weg... Hoop dat het straks overwaait want Yaron is werken, Michelle slaapt bij een vriendin en Leroy is nog bij zijn oma en opa... Onweert het bij jou nog Patries?
Ow zie op buienradar dat het een echt regenachtig dagje gaat worden... Nou dan maar pitabroodje kaas...
Ja hier is het nog niet gestopt Regen komt ook al met bakken naar beneden toe zeg, niet normaal! Herrie komt gewoon boven de TV geluiden uit.. En ik moet ook echt boodschappen doen Er is hier ook geen touw aan vast te knopen met het weer...gisteren liep je te puffen van benauwdheid, en nu stortregent het weer met lekkere onweer Geweldige zomervakantie op deze manier
Gatver..vind het niet erg als het wat kouder weer is, maar geen regen..daar heb ik echt zon hekel aan! Je kan gelijk niets doen! Wilde vandaag lekker het beddengoed allemaal wassen en buitenhangen ipv in de droger..nou ik haal het eraf, en dan hopelijk morgen wassen en buitenhangen.
Jah en Leroy zit bij DenHelder en daar gaat het steaks ook flink tekeer. Bah met dit weer heb ik ze liever veilig bij me... Maar jah... Vandaag komt ie gelukkig thuis
Haha ik heb ook toevallig vanmorgen al het beddengoed eraf gehaald maar..... Mijn droger is stuk en ik had nog een andere en die heb ik weggegeven aan een gezin met 4 kinderen en heel weinig geld... Zucht vond het zo zielig, nou jah, ik heb op zolder waslijnen hangen en een rekje staan dus komt wel goed
goedemorgen! ben vandaag voor het eerst helemaal alleen met mijn kleine ventje! David moest vandaag voor het eerst weer werken en de kraam was voor het laatst gister... en natuurlijk zit ik meteen in de bliksem, onweer en stortregen... Gisteren gelukkig niet en konden we voor het eerstmet Jurre wandelen. we zijn even naar de winkels en terug gegaan, uurtje weg al met al en ik was helemaal total loss! maar wcht genoten ervan hoor! even een vraagje, weet iemand trouwens hou zo'n ding heet wat je op de bagagedrager van je fiets kan zetten waar de maxi-cosi ingeklikt wordt? en waar die te koop zijn? liefs rensie
Ja ik heb hier echt geen ruimte om beddengoed te laten drogen aan rekken En ik vind het altijd lekkerder als het buiten droogt dan in de droger. Arghhhhh zit wild te verzinnen hoe ik nu boodschappen moet gaan doen! Björn en Nilo in het portiek laten wachten, auto voor de deur rijden,snel alles in de auto loodsen en rijden maar. De supermarkt heeft een parkeergarage dus dan hoef ik niet buiten te lopen, maar dan terug van de auto naar het portiek met boodschappen..dit word niets
he gat meid, wat naar! hele dikke knuf voor jou! en gewoon bellen naar vk hoor! misschien helpt het niks, maar wie weet ook wel! liefs rensie
Ja het is een goede dag om lekker binnen te blijven en lekker te tutten met de kleintjes Ik weet wat jij bedoel, heb het weleens gezien maar zal het niet: fietsadapter voor de maxicosi heten, of zo iets?!?
Om 02.00 stond ik met een slaperig hoofd een poepluier te verschonen, en daarna een voeding te geven..uiteindelijk lag ik weer om 03.00 met knallende hoofdpijn in mijn bedje. Om vervolgens om 05.00 weer naar een huilend babytje te gaan, die waarschijnlijk was wakker geschrokken want hij lag met grote verschikte ogen om zich heen te kijken En om 07.30 wilde meneer zijn eten weer hihihi dus al met al, ik ben solidair met je Oke..ik ben niet misselijk, en ook niet meer zwanger! Heb je de VK alsnog gebeld? Gewoon aangeven als je het niet meer trek he, probeer je niet groot te houden want je heb al je energie nog hard nodig binnenkort! Dikke mega-knuffff voor JOU!
Brrr... Ik zou het niet durven, vind het op de 1 of andere manier altijd zo'n eng, kwetsbaar gezicht als ik die maxicosi's achterop een fiets zie staan, maar hier kan je hem, tegen korting halen http://www.kinderstoeltje.nl/accessoires/art/12786.htm
Ow zie dat ie niet op voorraad is, nou jah hij is in elk geval op internet te koop dus zal misschien ook bij fietswinkels zijn, of Prénatal misschien?
ML, jij heb toch weleens bij AH besteld dat ze thuisbezorgen? Bezorgen ze dan nog dezelfde dag, of een dag later? Hoe gaat dat in zijn werk...?