Zo die dingen zijn nog aardig prijzig zeg..! Ik vind het er ook zo kwetsbaar uitzien, maar ik kan ook niet normaal fietsen
Nee dat is het ook bij mij, ik kan dus ook echt niet normaal fietsen. Mijn fietsen zijn ook altijd snel verrot Helaas Patries, ze komen neit dezelfde dag bezorgen
Zo ik heb net even een 'flash-back' momentje! Ben druk op zoek in mijn sokken-la, en opeens heb ik mijn zwangerschapstest vast..ff kieken of de streepjes nog erop staan. Terwijl mijn ogen op twee donkere strepen vallen, word ik terug de tijd in gesmeten..9 maanden geleden op een woensdagmorgen. Björn net naar school, en mama een sterk vermoeden dat er weleens een broertje of zusje voor Björn in mijn buik kon zitten. Dus gooi mijn stuur om richting de apotheek, ik MOET het weten..! Thuis aangekomen zit ik eerst vijf minuten naar een dichte test te staren..misschien is het niet zo? Moet eigenlijk pas vanavond ongesteld worden, dus zal wel negatief zijn!? Zal ik wachten tot Maan thuis is!? Nee nee, ik verbeeld het mij gewoon en de test zal straks gewoon negatief zijn, en dan hoef ik mijn waanbeeld niet te vertellen.. Naar de W.C. en ik leg laconiek de test op de keukenblad, pak wat drinken, vouw wat was weg..en wandelen langszaam terug. Pak de test op, en.... Mijn hart slaat 210 slagen per minuurt meer, het zweet breek mij uit, een big smile komt over mijn gezicht! WIJ ZIJN TOCH ZWANGER...! Helemaal hyper wil ik Maan bellen, maar ik weet zijn nummer niet meer, ik weet gewoon niet meer hoe ik uberhaupt moet bellen! Door even goed in en uit te ademen hervat ik mezelf weer, en bel hem op..ik ben zooo ontzettend blij dat ik het niet voor mij kan houden tot hij thuis is. Hij zit nietsvermoedend op zijn werk, niet eens wetend wanneer ik kon testen en dat ik uberhaupt een test ging doen. Nadat ik hem voorzichtig vertel dat hij weer papa word, hoor ik een stilte..gevolgd door een gil van blijdschap! Al zijn collega's krijgen het direct te horen..'s avonds bij thuiskomst knuffelen we elkaar stevig..nog een klein wondertje onderweg, schat. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, tranen komen in mijn ogen..jeetje, wat is het toch allemaal snel gegaan. Ik wandel met mijn sokken naar de woonkamer terug en zie de kleine Nilo tevreden in zijn box slapen..
Dames daar ben ik weer! Ga zo bijlezen maar meneer meldt zich net dus eerst "even" een fles erin stoppen. Dus wees voorbereid op veel reacties want het zijn maar liefst 20 pagina's!
hoe vinden jullie toch tijd om zo goed te reageren op iedereen. Ik ben overdag bijna alleen maar met Ivy in de weer. Ze slaapt overdag zelden. Jullie kleintjes wel dus denk ik. Hoe krijgen jullie ze in slaap. heb nu weer een druk spartelend hoopje op schoot.
Ik vind het sneu voor jou dat je toen uit je bed was en met knallende koppijn ook nog wel, inderdaad niet zwanger en misselijk maar wel wakker met kleine, wakkere baby die nog helemaal hulpeloos is Vanmiddag kan ik pas tussen twaalf en half twee bellen, denk alleen dat er helemaal niks aan/mee word gedaan. Wat ik inmiddels wel door heb is dat het goed moet gaan met de baby maar de mamma, tja het is dat de baby daarin word vervoerd maar anders gewoon afschaffen! Moet zeggen dat de douche me wel goed heeft gedaan en was blij dat het zo dicht bij de wc was. Weet ook niet wat ik wil dat ze gaan ze doen als ik bel maar in ieder geval iets zodat ik niet die constante misselijkheid heb, het lijkt mij dat dat gewoon niet goed is zo aan het eind.
mooi verhaal Patries... Zal mijn "testverhaal" ook eens vertellen... Ik was nog niet overtijd maar zou over een paar dagen kunnen testen. Ik had een paar dagen ervoor 2 testen besteld want ik kocht zoveel testen met 0 reslultaat dat het aardig in de centen begon te lopen Echter was er een fout in de bestelling getreden (uiteraard) waardoor het veeel langer duurde. Ik heb me in kunnen houden tot ik de 2 testen in huis had. En jah hoor, op Woensdag lagen ze in de bus... Leroy was met een vriendje aan het gamen en Michelle was op school. Ik wou eigenlijk in alle rust de test doen (eventueel met Yaron erbij want toen hadden we er immers samen voor gekozen zwanger te worden) maar kon me niet inhouden. Ik durfte ook neit te kijken dus ging ook maar wat anders doen. Met ingehouden adem heb ik toen uiteindelijk toch gekeken en... streepje Ik kon het niet geloven dus deed ik meteen die andere test en weer een streepje. Toen heb ik dus even zitten janken van spanning en blijdschap en idd wat je zegt Patries, dan kijk je naar die testen en dan naar dat kleine mannetje... Gosh! Wat een geluk
Jeetje wat gaat dat snel, wel meteen een super vuurdoop voor het eerst alleen met kleine met dit weer. Moet zeggen het is hier gelukkig nog droog voor zolang het duurt want het ziet er niet echt mooi uit buiten. Kan me voorstellen dat je hebt genoten zo voor het eerst met je gezinnetje naar buiten!
Bijzonder zo'n flashback! Wel ontzettend mooi! Dan te bedenken dat die kleine Nilo destijds die streepjes veroorzaakt heeft, raar idee eigenlijk.
Mijn testverhaal vergeet ik nooit meer denk ik, terwijl het eigenlijk niet echt een bijzonder verhaal is. Hebben op zaterdag 2 december getest, Roeland was thuis want hij moest gelukkig niet voetballen en 's avonds zouden we met zijn fam. sinterklaas gaan vieren. De testen hebben we op vrijdag gehaald en hij bleef maar vragen of ik al een test had gedaan dus uiteindelijk zaterdag er 1 uit de verpakking gehaald en mijn plasje gedaan. Heb het toen in de badkamer neergelegt en ben zelf de was gaan doen, had elke keer al het gevoel dat ik zwanger was en vond de test niet eens zo spannend hoe vreemd kan je zijn! Maar goed roeland liep al de hele tijd heen en weer te drentelen maar durfde niet te gaan kijken dus heb hem de minuten maar laten aftellen, staat hij ineens naast me in de bijkeuken te gillen TIJD! Nou de hele buurt wist dus dat het tijd was alleen niet waarvoor. Heb de test bekeken en daar waren de streepjes! Ik was zwanger, roeland helemaal blij, ik helemaal blij maar de volgende dag moest ik toch ook maar even de tweede test doen. Dus zondag test nummer twee gedaan, hetzelfde resultaat. Maar roeland wilde echt al het zekere voor het onzekere nemen en hup afspraak bij de dokter gemaakt, de dokter vroeg hoeveel testen heb je nou gedaan. Ik antwoorde met twee, het enige wat hij toen zei was: Gefeliciteerd, jullie zijn zwanger Dat vond ik ook wel een bijzonder moment want het is al mijn dokter sinds mijn geboorte en hij mocht ons nu als eerste feliciteren met mijn eigen zwangerschap.
hallo meiden, Even een ego berichtje.. Vanmiddag met Sem naar de dokter! Hij heeft allemaal uitslag op zijn hoofdje, en sinds gisteravond erg huilerig.. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.. Ze kijken maar even goed hoe en wat! Want hij overstrekt zich ook meteen, zijn nekje helemaal naar achteren en zijn beentjes helemaal gestrekt! Liefs
Ik heb hem gisteravond al gekocht . Hij ligt er nu in. Maar als hij in slaap valt is het net een zoutzak(je) hahaha. Maar hij doet zijn werk goed zoals het nu lijk 8). Die natuurgeluiden zijn helemaal geweldig
owjee Senninha gaat los haha, moet wel even zeggen Sen, dat ik het onwijs tof vind dat je altijd zo op iedereen reageert... chapeau...
ik stap waarschijnlijk ook over op fv want ik moet haar bijna elk uur aanleggen anders blijft ze maar vragen ik heb ook al geprobeerd met afkolven maar hier hetzelfde probleem en niet genoeg melk en waarschijnlijk ook niet genoeg voeding in de bv dus we stappen waarschijnlijk over op fv
Ja he En iedereen reageert ook totaal anders erop hihihi Zo net begon het wat minder te regenen en ben gelijk boodschappen gaan doen, dus alles is weer in huis jahoeeee Ik hoef niet meer naar buiten! Zal je zien, dan is het nu de rest van de dag droog buiten Ingrid voel je je al wat beter in tegenstelling tot vannacht..?