Ik heb ff snel een vraagje; ik ga naar het weeg uurtje maar hoe werkt dat precies? Worden ze helemaal uitgekleed etc? Ik reageer vanmiddag even op iedereen want ik moet zo weg!
Hier wel, ik neem altijd een badcape mee. Alles uittrekken behalve de luier (kleine tip ), en even de badcape omhouden. Als ze dan op de weegschaal liggen kan je even snel de luier afdoen. Ben benieuwd hoor
hahaha dat had een vriendin van mij dus niet gedaan, de luier nog omlaten. 3x raden wat er toen gebeurde...... was gelukkig alleen maar geplast
Oke thnx! dan ga ik snel de tas inpakken en hopen dat ik het CB kan vinden. ik hoop dat ze ook meten, ben benieuwd hoe lang ze nu is.Zelf heb ik gister 59 cm gemeten maar of dat dan klopt? Tot straks!
nou ik eet alles in hele kleine porties, denk dat zelfs een muis nog meer eet, maar daarvan verdwijnt zeker de helft in de wc.
Kan me voorstellen dat hij dat lekker vindt als ik het zo zie. Gelukkig voor zijn lengte neemt het niet al te veel ruimte in. Zou ook wel zo'n hangmat willen.
Hahaha ik heb het ook al gehad met Nilo, en toen moesten we ook nog wachten op de arts..beetje geimproviseerd met een hydrofiele luier om hem heen Tot strakkies, Kwebbels! Cool he, Senn Ik vind het ook leuk en Björn kijk er ook graag naar..alleen snap hij niet dat mama al die liedjes kan meezingen
En je heb verder nergens last van? Tintelingen in je handen of voeten, duizeligheid, pijn bij je ribben ofzo..?
Sennn hoe was jullie dagje weg? Neem aan dat je gisteren prachtig weer heb gehad! Wat voor park was het? Een natuur-speeltuin ofzo..?