Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Helemaal niks! Zag gisteren wel even vuurvliegjes (kon het echt geen sterretjes noemen) toen ik onder de douche stond maar kwam toen ook net weer met mijn kop bij de wc vandaan en daarna was er niks meer aan de hand.

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :)

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Dan moet je het even goed in de gaten houden hoor. Mijn schoonzus kreeg dat ook, begon met misselijkheid, toen alles uitspugen, flitsjes zien, en later tintelingen en die had zwangerschapsvergiftiging. Zij liep ook overtijd..
    Wil je echt helemaal niet ongerust maken hé..maar hou het even in de gaten want als je al 2 dagen alles uitspuugt, kan niet goed zijn.. En nu zeg je zelf dat je ook vuugvliegjes zag. Mocht het nou weer gebeuren wel even de VK of HA bellen he..

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Toen wij gisteren in het pretpark waren hadden we ook een 1/2 liter thermoskan heet water bij en een flesje koudwater. Ging ideaal. :D

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    hoi Liesje het is natuurlijk jouw keuze om over te stappen op fv.
    Maar wilde even zeggen dat niet genoeg voeding in bv een fabeltje is.
    Te weinig melk kan wel.
    Maar ik zie ook dat je kindje nog maar 10 dagen oud is en dan heb je de eerste regeldagen.
    Best pittig maar hoort erbij. Op deze manier zorgt je kindje ervoor dat ie meer voeding krijgt omdat ie groter word. Met 2 dagen is het meestal weer voorbij.

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Kleine jongetjes worden groot. :)

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow over dat kraanwater, ik weet waarom wij geen kraanwater mochten/mogen gebruiken ;) Manuel heeft het toendertijd aan de kraamzorg gevraagd, maar niet tegen mij verteld...de EI ;)
    Maar wij wonen in een oud huis, en dan is de kans groot dat het huis loden waterleidingen heeft...en dan is het kraanwater niet goed voor pasgeborene. Voila!

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan kan hij zijn lol op straks op de middelbare school. :)

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Net even de vk gebeld, en er is niks aan te doen. Moet eigenlijk gewoon blijven doen wat ik nu doe en hopen dat ik snel beval :( Moet het wel in de gaten houden en ook inderdaad die vuurvliegjes in de gaten houden als het vaker gebeurt, zo ja dan moet ik weer bellen. Denk dat ik ook gewoon te vrolijk ben aan de telefoon.

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Over prijsverschillen gesproken.
    Was ik eergisteren bij de Action en heb daar zonnebrand van Garnier voor kids factor 50 gekocht. Was €4,95. Ga ik naar het Kruidvat en daar kost het maar liefst €14,99 en het enige verschil was dat het in het Frans stond. Zo ook de deo van Rexona betaal je in de drogist €4,29 en bi jde Action maar €2,29.
    Nou ik weet wel waar ik voortaan eerst ga kijken. :)

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ben benieuwd.

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja pas wanneer je in tranen uitbarst gaan ze naar je luisteren.. :(
    Hou het in ieder geval in de gaten, en beter 40x bellen dan 1x niet..ze worden ervoor betaald om jou te woord te staan hoor. Dus niet denken dat je een zeikerd ben ofzo, dan hadden ze een ander beroep moeten kiezen. Zodra je vandaag weer die vuurvliegjes ziet, gelijk bellen..net zolang totdat ze je zat worden ;)

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier om de hoek zit ook een Action, en haal daar ook vaak dingen voordelig vandaan. Zoals die pakjes drinken uuhhhh Caprison, heet dat zo? En ook vaak bundels sokken voor de heren, en ze hebben ook leuke huis-tuin en keukenspulletjes he :D

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hier dito, nog 5 dagen dan krijg ik weer lekker mijn Mirena. :D

15. hinkie

hinkie Actief lid

Apr 15, 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Hey Rensie,

Jij bedoelt denk ik de maxitaxi....volgens mij heet hij zo..

16. dank je meid! ga effe zoeken!

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow dan mogen we hier waarschijnlijk ook geen kraanwater gebruiken want hier ook nog een heel oud huis. Wel raar eigenlijk want kennissen van ons wonen verderop in de straat en die gebruiken wel gewoon kraanwater, maar dacht ook dat ons huis eigenlijk ouder was dan die van hun.... nou ja we wachten wel af wat wel en niet mag. Ow ja, zij moesten het trouwens wel elke keer eerst koken en dan af laten koelen voor ze het mochten gebruiken maar dan moest het dus wel weer in de magnetron of flessenwarmer.

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heerlijk moppie, ben zo blij dat ze nu zo lekker slaapt op haar buik.
    Heb jij ook lekker je handen vrij. :D

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Klopt als ik het uitkook mag ik het ook gebruiken, maar bij nieuwe huizen of iig huizen zonder loden waterleidingen mogen het kraanwater direct verwarmen voor de voeding. En ik zie mij 's nachts niet eerst een pannetje water koken, vervolgens laten afkoelen tot de juiste tempratuur en dan de voeding klaar te maken..damn dan krijs hij alles bij elkaar voordat ik klaar ben :)
    Nu doe ik max 1 min om een flesje helemaal drinkklaar te maken :)

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wat een lieverd. :D

Je kunt bij je hh gewoon weer een receptje vragen voor de pil.

Share This Page