Ik had met Björn een MaxiTaxi Galloper en dat was een driewieler rensie, ML had een link naar een webwinkel hier neergezet..daar zag ik zon onderstel cq adapterset voor achterop de fiets. Zou alleen niet meer weten welke pagina het staat
Ik had gister dus hetzelfde verhaal en ben op aanraden van mijn familie begonnen met het drinken van Venkelthee (ze zeggen dat dat borstvoeding aanmaakt) en warempel: mn borsten zijn weer voller! Had ze geen regeldagje?
Hey buddy, sterkte ermee! Wat voor uitslag is het? Want Esmée heeft allemaal vochtbultjes op het hoofdje gehad en dat kwam door de warmte. Door haar minder warm aan te kleden is ze er vanaf... Succes ermee!
Wat is die foto leuk geworden! Het was zeker gezellig. Was het 's avonds nog gezellig? (Misschien lees ik het zo nog wel ) In Drouwenerzand was het erg leuk maar stervensdruk. Je kon over de hoofden lopen.
Mijn oma zij altijd meid je moet eerst goed proeven hoor van de jongens voordat je een keus maakt. Heb ik uiteindelijk nooit gedaan want de eerste de beste heb ik gehouden.
Rensie, ik denk dat ze er pas met 4 maanden in mogen zitten omdat ze daarvoor nog best wel slap kunnen zijn die kleintjes. En jah, op de fiets hobbelt het behoorlijk. Ik zou het zelf nooit durven met de maxicoso achterop. Ik wacht wel tot ie voorop de fiets kan
Zo, was ik ook weer ff.. Esmée ligt weer lekker te slapen in haar wiegje... Vannacht toch wel ff geschrokken: Om half 4 had ik haar voeding gegeven en was ze na kwartiertje in slaap gevallen. Leg ik haar naast me neer.. Hoor ik om 4 uur dat ze een keer kokhalst en er kwam me daarna toch een bende melk uit. Niet normaal .. Alles zat eronder.. Zielig hoor.. Waarschijnlijk heeft ze teveel gedronken ofzow... vanmorgen is mn schoonmama geweest en die heeft lekker toegekeken terwijl esmée in badje lag.. leuk hoor. ze lag zo heerlijk ontspannen... lief zeg.. Liefs Wendie
http://www.zwangerschapspagina.nl/about68492.html Er is weleens een topic over geopend, verderop heeft een dame het aan haar CB gevraagd en die zeiden dat het vanaf 6 weken al mag..moet je het maar ffies lezen
Hier is het de hele dag al droog en broeierig. Wil iemand ruilen? Hoef verder toch niks te doen en een regenbuitje is ook ff niet verkeerd hier...
Over de hele dag 90cc is erg weinig. Esmée heeft gewoon honger. Je zou ieder uur kunnen kolven om de productie weer op gang te brengen en tot die tijd zul je helaas moeten bijvoeden.
hahaha... nee dat lijkt me 's nachts inderdaad niet echt een super goed plan, overdag trouwens ook niet Maar hoe lang moet je dat doen dan met bronwater?
Oeiii Nilo had dat gistermorgen bij ons in het grote bed, incl mama dr haren zaten onder. lief hoe ze in een bad kunnen ontspannen he Nilo gaat om de dag in zijn tummy tub maar dat wisselen we nu af met douchen, de ene keer met mama mee en de andere keer met papa mee. En hij vind het helemaal geweldig