Ik had al contact gezocht met de apotheek en ik kan daar gewoon binnen lopen voor nieuwe doosjes. Ik krijg alleen niet meer de Microgynon 30, maar de Stediril 30 .
Niets, ik kook niet de rest van de fles Spa uit want hij doet hoogstens 2 dagen met een fles..niet eens volgens mij. Ik vul gewoon het flesje, 27 sec in de magnetron (wij hebben geen sec-wijzer) dus ik tel met de keukenklok mee..en precies op tempratuur. Bij mijn schoonouders en ouders doe ik hem ook +/- 27 sec in de magnetron, als hij iets te warm is blaas ik er eventjes in en dan kan hij het opdrinken..
Nope, dat was het niet. Ik heb ook Woezel en Pip, Veraatje had het bij mij gezien en is toen gaan kopen (het boxkleed wel te verstaan) .
Ik ook! Heb jij ook toevallig Univé? Het scheelt maar 0.10 eurocent per doosje, maar Unive geeft nu ook alleen nog maar toestemming voor het verstreken van Stediril Damn daar betaal ik dan 108,00 per maand voor! Die rottige 0,10 eurocent!
kreeg net van de vk te horen dat dat in dit stadium van mijn zwangerschap niet meer word voorgeschreven
Hoe doe jij dat als ik vragen mag. Hoe houd je hem vast? En komt zijn koppie weleens onder de straal?
Ik wissel af van houding, dus of liggend op mijn arm of ik hou hem vast zoals bij een boertje laten dus hoofdje op de schouder. Ja hoor zijn hoofd kom onder de straal, maar dat is helemaal niet erg ze hebben 9 maanden lang in water geleefd Hij houd zijn oogjes ook gewoon open als er water over zijn bolletje stroomt.
Ik gebruikte voor mijn zwangerschap altijd stediril en moest toen ineens over naar de mircogynol omdat ze de stediril niet meer verstrekten
Dan was mijn nacht beter al werd ik erg moe wakker van gisteren. Karsten kreeg om 21.30 uur de laatste fles en werd pas om 06.30 uur weer wakker! Voor mijn gevoel was het pas 3 uur 's nachts maar dat terzijde.
Het is niet voor mij maar reageer toch even, Sem gaat ook vaak met mijn vriend mee onder de douche, ik doe Sem dan een hydrofiele luier om zodat hij niet zo glibberig wordt! Sem vind het heerlijk, ontspant helemaal!
Ik zou zo'n ding ook wel willen maar waar ga ik hem laten. Maarit zit achter op en Sven met de aanhangfiets er achter. Ik wacht wel tot hij kan zitten dan kan hij in het stoeltje voorop.
Ok, ik wist niet dat dat al mocht. Ook wel logisch inderdaad.. Zal het morgenavond eens uitproberen... Thanks
Dat wil ik ook wel graag een keertje [-o< Vaag Ingrid, want ik heb die strip ongeveer 3 weken geleden gehaald bij de apotheek