Ola chica's... Sorry ff een ego berichtje... Gisteravond ging Hugh weer de hort op want hij is vandaag en morgen vrij..er is bij ons in 't naastgelegen dorp FEESTWEEK (daarvoor heeft Hugh dus speciaal vrij genomen)...het is ong. 10 lopen vanaf ons huis, normaliter zijn wij er niet weg te slaan maar ja nu heb je een kleintje. Tygo dronk gister (denk ik) door de warmte niet 1 fles leeg. Dusss jullie raden het al...vannacht om 3 uur kwam ie...en om 6 uur maar dat heb ik weer weten uit te rekken tot 7 uur. Maar goed weer geen fles leeg. Daarna zijn we met z'n 3en in een "coma" gevallen hi hi. Vandaag is de kinderfysio weer aan huis geweest. 't Lukte Tygo niet om wakker te blijven maar het ziet er allemaal goed uit volgens de peut. Ze komt in September nog 1x langs en dan is het leuk geweest hihi. Maar ja...ff terugkomend op de FEESTWEEK...vandaag is er "Paarderennen" dat is DE LEUKSTE DAG van de Feestweek, maar het regent nu weer! ! En ik WEIGER in de regen te staan. Maar ja aan de andere kant...mama heeft ook wel weer eens zin in een "verzetje" en iedereen weer ff zien die je ook alleen maar op de Feestweek tegenkomt. Tygo is al bijna een uur bij mijn moeder...maar ja als ik zo naar buiten kijk...wordt het weer er ook niet beter op....GRRRRRRRR wat irritant!
Dat je nu weer wat meer gaat vloeien is heel normaal, ik geloof dat heel veel het hier hebben gehad waaronder ik zelf. Je begint weer wat actiever te worden en dan ga je ook wat meer vloeien. Ik zie ook nog erg witjes maar heb ook bijna geen zon gezien dit jaar.
Zit even met een schuin oog onze openingswedstrijd te kijken bij de Olympische Spelen. Maar als iemand Nederland niet zou kennen, zouden ze nog denken dat we een exotisch land zijn! Roy Makaay is de enige blanke man in het gehele elftal
Pf belt me moeder net om me even te vertellen dat ze misselijk word van de foto van mijn oma en Indi! Ze heeft namelijk ruzie met mijn oma en ik had op de babysite van Indi een foto van hun tweetjes erop gezet. Gelijk met een verhaal dat nooooooooit iemand naar der luistert en dat mijn oma niet te vertrouwen is etc pffff daar word je echt niet vrolijk van, van dat gezeik. Ik bepaal toch zelf wel met wie ik omga?
Heb net de huisarts opgebeld, als de vk niks wil geven dan misschien de huisarts wel. Nou kreeg de assistente aan de lijn en die vroeg meteen of ik nergens anders last van heb en schijnt het niet echt te vertrouwen met de misselijkheid volgens mij want moest mijn nummer achterlaten en nu word ik straks nog terug gebeld. Vraag me dus af wat er nu gaat gebeuren, zou toch eigenlijk te gek voor woorden zijn dat een huisarts wel iets zou doen en onderzoeken en een vk niet?!
Klopt, wij hebben dan en/en dus helemaal veilig alleen nu nog niet want het duurt een keer of 20 voordat het helemaal uit zijn systeem is.
Wat een rare reactie van je moeder Je bepaald dat toch lekker zelf! Hoe zou zij het vinden als je haar kleinkind bij haar weg zou houden omdat b.v. een ander familielid ruzie met haar heeft.. Als ze zich stoort aan die foto, moet ze er maar niet naar kijken. Indi heeft net zoveel recht op haar overgrootoma als haar oma, toch?
Dat dacht ik dus met Sven ook die durfde vorig jaar nog niet eens in de draaimolen op de kermis. Er is ook een speeltuin en iets met water voor als het warm weer is. Hij zou zich daar wel vermaken denk ik.
Vind het ook een rare actie van je VK, een hoogzwangere die al 2 dagen over de pot hang...kan nooit goed zijn Je kindje pakt wel als eerste de belangrijkste voedingsstoffen maar als jij het er al snel weer uitgooit, hebben jullie beide niets Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen of doen...laat je het ons even weten?
Ja dit gaat al jaren zo, ik vind dat het iets tussen hun is en dat ik er niks mee te maken heb! Als ik ruzie heb met mijn zus ofzo zou ik ook niet van haar verwachten dat ze dan ook gelijk geen contact meer heeft met haar! maar ze kan gelijk zo zielig doen dat nooit iemand naar haar luistert en dat ze zoooo zielig is!
Nee alleen als het over zijn gezicht loopt. Als hij maar een paar druppels in zijn mond krijgt dan verslikt hij zich en is het hek helemaal van de dam.