Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

ingrid ik hoop dat de huisarts er wat aan doet!

2. kwebbels

Ja, je stapt uit en je kijkt er zo tegen aan!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :) , dat maakt het wel weer bijzonder zo'n multicultureel land.
    Kunnen veel landen nog een puntje aan zuigen.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee daar zit je op te wachten. :(
    I.p.v. dat ze nou vraagt hoe het op het weeg uurtje was.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Laat ze het maar eens goed uitzoeken voor je.

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hihihi onze drama koning :)
    Nilo heeft het hoesten tegenwoordig door, komt wel helemaal vanuit zijn tenen voordat er een klein hoestje uitkom..maar het is erg leuk om het te doen en te wachten wie er boven je bed verschijnt :) :)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

8. kwebbels

Ja of dat ze iets zegt over de 10 andere leuke fotos die ik op de site heb geplaatst! Maar nee hoor, zij moet mij zonodig vertellen wat mijn oma allemaal gezegd en gedaan heeft ik weet niet hoeveel jaar geleden. Ik kan die verhalen nu onderhand wel dromen.Ik word hier echt woest van. :(

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jammer dat ze jou daarin betrekt. :(

10. kwebbels

Indi vind onder de douche ook heerlijk! Kan niet wachten tot ik met der in bad kan hihi...

Nou ik ga even snel het huis door, wasje vouwen etc.

Moet eigenlijk ook nog eten maar ik kom er gewoon niet aan toe!

Hebben jullie dat ook? Meestal eet ik s ochtends een broodje maar aan het middag eten kom ik gewoon niet toe grr..ik ga nu toch even proberen een broodje te smeren want anders val ik van mijn graatje!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Over moeders gesproken, had gisteren nog een discussie met die van mij. Als de kleine geboren is bellen we, roeland dus, namelijk naar de ouders en de oma's en opa, onze broers en mijn zus om te vertellen dat de kleine er is. Sommige andere fam. leden krijgen een smsje en de rest leest en hoort het vanzelf wel. Nu vond mijn moeder dat dus echt niet kunnen, volgens haar moet roeland als de kleine er is naar zijn ouders en naar hun toe gaan om te vertellen dat de kleine er is. Ik zei al als hij dat gaat doen vind ik ook dat hij naar zijn oma's en opa moet om te vertellen dat de kleine er is en dan is hij dus zo een dag kwijt alleen maar daarvoor dus dat gaat niet door, we bellen gewoon. Hoe hebben jullie dat gedaan toen de kleine er was, overal langs geweest of gewoon een telefoontje gedaan?

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

13. kwebbels

Och en gister heb ik toch mijn tong verbrand! 9 van de 10 x is mijn avond eten koud omdat Indi het dan prachtig vind om een keel op te zetten haha. Meestal laat ik haar wel ff huilen maar goed als ze helemaal overstuur word dan is mijn eetlust dus weg. Gister was ze dus is een keertje stil en ik heb werkelijk nog nooooit zo snel gegeten haha. Was maar goed ook want ik had mijn laatste hap binnen en toen begon ze te huilen. Maar nu is mijn tong errrrug pijnlijk grr

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wat een vervelende situatie kwebbels. Maar ik vind inderdaad dat ze jou daar buiten moet laten. Het is haar probleem en het is juist zo bijzonder dat Indi nog een overgrootmoeder heeft. Danique heeft nog maar 1 opa en 1 oma over, en je weet nooit hoe lang die er nog zijn. Dus je hebt groot gelijk dat jij wel met haar omgaat hoor.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor anders kan je ook niet goed voor Indi zorgen. ;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gewoon bellen. 8)
    En laat ze lekker maar naar jullie toe komen.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :) , heb je een keer warm eten dan brand je je tong.

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Mijn moeder wist het al voor dat Danique er was, omdat zij naar ons moest komen om op Chris te passen. Wij konden dan samen in het zkh blijven. Maar opa heeft het per telefoon gehoord en ook de andere naaste familieleden. Ik wilde ook graag dat Roger zoveel mogelijk bij ons bleef. Zou het echt niet leuk hebben gevonden als hij de hele dag op pad ging als ik net bevallen was hoor.

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hahaha Manuel had gevraagd aan mijn moeder of ze wel goed wijs zou zijn hahahaha :) nee wij hebben gewoon gebeld :D
    Na de bevalling gaat er van alles gebeuren, dus dan gaat de vader meestal niet gelijk weg..tsja of ze wil pas 5 uur later horen dat haar kleinkind is geboren :(

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo ik ben bij dan is het weer etentijd voor iemand.
    Kan ik straks weer gaan bijlezen. :)

Deel Deze Pagina