Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo blijf je achter de feiten aanrennen ;)
    Voedse meid! :D

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou het was ook maar goed dat roeland er niet bij was want toen ik het hem later vertelde vroeg hij aan me of ik zeker wist of het mijn moeder wel was en of ze ze allemaal nog op een rijtje had :)

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Aaahhh ML is helemaal verzopen als ze thuiskomt van het boodschappen doen!

Ben erg benieuwd of Ingrid al iets van haar HA heeft gehoord..

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) Ja precies! Het is voor hem ook net zo bijzonder allemaal, die laat jullie echt niet alleen om 'even' iedereen af te rijden!

Heb je al iets gehoord...?

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    SPAM SPAM!

lekker onder de douche met papa :)

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik met mijn toekomstige schoondochter afgelopen zondag ;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha... werd net precies gebeld door de assistente. De huisarts geeft ook liever niks :( Mocht ik morgen nou echt zoiets hebben van zo ga ik het weekend niet redden dan moest ik gewoon terug bellen en dan krijg ik waarschijnlijk wel iets tegen de misselijkheid. Dus morgen ga ik terug bellen. Snap ook wel dat ze het liever niet doen en ik slik ook eigenlijk liever niks maar ja dit is ook gewoon geen doen.

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Maar tijdens je zwangerschap kan je van alles krijgen tegen kwaaltjes, en nu aan het einde doen ze moeilijk...waarom is dat? Of weet jij dat ook niet?
    Morgen gewoon zeggen dat je het idee heb dat je kan flauwvallen omdat je niets binnenhoudt in combinatie met het benauwde weer..

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb geen idee, kreeg alleen van de assistente te horen dat de ha liever niks geeft aan zwangere vrouwen.... nou daar ben je dan lekker mee. Misschien denken ze nu wel je zit toch op het einde zolang kan het niet meer duren dus je houd het nog maar even vol. :(

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Pff, het valt niet mee om bij te lezen als je **** internet er steeds uitligt!

Wat ik onthouden heb :oops: :
    Esther, hoe is het afgelopen bij de dokter?

Mooie testverhalen heb ik gelezen!

Senn, fijn dat het zo leuk was maar jammer dat het zo druk was! Is het nog gelukt voor de herfstvakantie?
    Gisteravond was wel oke. Ze zijn niet lang gebleven, maar ze was overdreven vriendelijk. Weet niet wat ik daar van moet denken.
    Ik heb de foto's doorgestuurd!

Hier gaat Marin ook regelmatig onder de douche met papa. Ze vindt het heerlijk!

Ik drink ook twee keer per dag venkelthee en naar mijn gevoel werkt dat goed. Jammer alleen dat het thee niet te drinken is!

Ingrid, ik begrijp er niks van dat ze niet iets doen. Trouwens hebben ze al een poging gedaan om jou te strippen?
    Wij hebben ook iedereen gebeld. Mijn man gaat echt niet weg om iedereen te bezoeken terwijl zijn dochter net geboren is!

Nog even spammen. Marin en haar nieuwe outfit! :D

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wat is ze toch goed gelukt Vera~! ;)
    Nee echt hoor, prachtig meisje. En een heel leuk pakje ook trouwens met al die kleurtjes.

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ingrid, hoop dat ze nu eindelijk eens wat gaan doen... Dit kan toch niet zo, vind het maar raar allemaal hoor, goed dat he de huisarts hebt gebeld en als die niets doet zou ik gewoon het ziekenhuis bellen en uitleggen dat je er niet gerust op bent...

13. monkeylove

Patries, hier ook een held op sokken: LEROY :)

14. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hallo allemaal

ben eindelijk bijgelezen, er bleven pagina's bijkomen! :D

Wat een mooie testverhalen zeg en patricia, je hebt echt een leuke en mooie manier van schrijven!

ook jeroen gaat bijna dagelijks mee onder de douche met papa of mama. vind hij echt heerlijk en eigenlijk lekkerder dan in bad!

Ingrid, Wat balen dat het nog steeds niet gaat en dat er nog niks aan zit te komen! echt stom dat ze niks willen doen, gewoon blijven bellen hoor!

bij onze bevalling was mijn moeder aanwezig, die hield mijn vader via sms op de hoogte, en hij smste of belde weer mn broers en zussen en opa en oma's. peter heeft zijn ouders gebeld toen we naar het ziekenhius gingen en toen jeroen was geboren. Zou er niet aan moeten denken dat hij alles af was gereden, en hijzelf ook niet!

Jeroen heeft vandaag en gisteren erg veel krampjes, beetje sneu, maar weinig aan te doen, neem hem maar lekker veel bij me!

Essie ging geloof ik naar de dokter voor blaasjes op het hoofdje, jeroen had dat ook van de warmte en het zweet, echt rode plekjes en bultjes en blaasjes. hoop dat het bij jou ook nilks ernstigs is!

Nou ga ik even proberen te spammen!
    Tot zo!

15. monkeylove

Zo ben net op tijd weer thuis, het plenst hier keihard...

16. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Jeroen spam!

Serieus kijken

17. monkeylove

Nou jah Ingrid langsgaan om te vertellen dat die kleine geboren is? Wat is dat voor een kolder!
    Nee ik heb gewoon gebeld hoor, duh...
    Denk dat Roeland wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan persoonlijk bij iedereen langs te gaan? Echt raar hoor hoe sommige mensen denken...

18. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    de 3 musketiers:

v.l.n.r. nichtje Zoƫ (9 maanden), neefje Jamy (2 maanden) en Jeroen (toen 2 weken)

Deze foto hebben we op canvas laten drukken voor mijn ouders, zijn hn 3 kleinkinderen.

19. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    En ik kan ook al een beetje lachten:

20. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007