Maaike wat een mooi kereltje! En die met zn drieen is ook erg mooi zeg. Daar zullen ze wel heel blij mee zijn!
Ja leuk he hihihihi helemaal met zijn gedachten in dromenland Zo hier heeft er ook eentje net gegeten, lijk wel of hij de flessen steeds gaat drinken Hij doet over 165 cc ongeveer 15-20 minuten (dan verschoon ik ook zijn luier en een boertje), volgens mij is dat veels te snel!?
'T staat haar goed. Niels moet eerst nog vrij zien te krijgen voor de herfstvakantie. We hebben wel laten aankruisen welke huisjes er nog vrij zijn dus dat gaan we nog bestuderen. Bedankt voor de foto's, ze zijn echt heel leuk geworden. Heb je nog wat gehad van de directrice of kwam ze alleen even "gezellig" beschuit met muizenn eten?
Ze hebben nog helemaal niks gedaan om ook maar iets wat lijkt op een bevalling op te wekken. Het enige wat ze doen is hetzelfde als in het begin, bloeddruk meten, wegen, buik voelen en hartje luisteren. Ze gaan ook pas strippen als ik bij de gyn moet komen en dat is pas met 42 weken dus dan kun je uitrekenen hoe lang het nog moet duren voor er iets komt als het niet uitzichzelf begint.
Zow egt niet normaal dit weer! Onweer en keiharde regen Vind het een beetje eng omdat Leroy nu op de weg zit Eigenlijk had ie er al moeten zijn...
ja dat komt denk ik doordat ik ze via een eigen site plaats, dus niet via een foto site, ik kan ze dus zo groot houden als ik wil.
Zo hier ook net echt vette onweer, ik heb tv en laptop maar ff uitgezet want hij sloeg hier dichtbij 2 keer in, mobiel had ook geen bereik meer enzo! Maa nu is het gelukkig weer over!
nou dames, ik ga me maar eens onder de douche slepen waar ik eigenlijk weinig zin in heb maar misschien knap ik er wel weer van op en dan gaan we twee huisjes bekijken en dan kan ik hopelijk vanavond melden dat de bevalling is begonnen want we gaan nu helemaal voor morgen! Heb de baby net nog even streng toe gesproken dus misschien helpt het