hahaha, nou veel succes bij de huisjes, en ik zal mee duimen voor morgen! is wel een errug mooie datum!
Karsten doet een half uur tot 45 min. over een fles en dat is 170 tot 205cc. Als het te snel is dan heeft hij er last van lijkt me. Karsten drinkt gewoon erg traag en stopt tussendoor heel veel of hij valt in slaap.
Hier ook hoor en net weer een paar flinke klappen gehad. Hoop dat het om 4 uur droog is (de radar belooft 16.15 uur) want dan moet ik met Karsten de kids gaan halen want om 17 uur wordt de auto opgehaald want die krijgt nieuwe banden.
even een vraagje, hoeveel weegt karsten? ik mocht van het cb 150 cc gaan geven, 5 keer per dag, maar ik zie dat jij al veel meer geeft, terwijl ze niet zoveel schelen. Is dat weer een van de regio verschillen? ik vind het soms wel vaag hoor. en welke voeding geef jij? ik die van kruidvat eigen merk, schijnt hetzelfde te zijn als nutrilon alleen met ander etiketje en prijskaartje zeiden mn kraam een vlos.
Ja en ik lees ook bij iedereen die overtijd liep of er tegenaan hing dat ze werden gestript en ga zo maar door maar hier dus echt niks. Zie mezelf als het zo doorgaat en de baby komt niet uit zichzelf nog wel op 21 augustus ingeleid worden. Hoezo een juli baby, eerder een eind augustus baby
Karsten was 25 juli 4950 gram gewogen. Hij krijgt Kruidvat eigen merk en de Extra van Friso. 5 a 6x een fles van 150cc plus poeder is 170cc en soms heeft meneer nog trek dan maak ik 30cc bij.
ok dankje voor het antwoord! die extra van friso is toch voor hongerige baby's? misschien haal ik die er ook maar bij!
Ga naar www.tinypic.com. Uploaden....en dan bij bladeren kan je je eigen foto in je eigen bestand zoeken. Die open je dan en dan komt de link bij het bestand te staan. Dan zie je iets naar beneden Verklein (default) staan. Druk dan op dat kleine pijltje erachter en klik dan website /email aan. Zo wordt je foto gelijk op goede grote gebracht. Vervolgens druk je op uploaden en wacht dan totdat je wat linkjes ziet verschijnen. Ga dan met je muis op de IMG code staan en druk op je rechtermuis knop. Nu kopier je de link. Vervolgens naar je tekst op het forum gaan, druk weer op je rechtermuisknop en nu ga je plakken. Je ziet dan de link verschijnen. Vervolgens plaats je het bericht en voila....je ziet een foto.
Hoi hoi! De uitslag van Sem was van de warmte niks aan doen vertelde ze! Verder heeft ze Sem gelijk helemaal onderzocht! Hij was verder tip top in orde! Aleen nog steeds last van krampjes.. Heb de Sab Simplex net in huis, dus ga daar mar mee beginnen.. Baadt het niet schaadt het niet toch?
Fijn te horen dat het niet iets heel ernstigs is! Hopelijk helpt de sab snel en verdwijnen de krampjes!