oke hij was dus al thuis en mee naar de camping gelukkig maar je zult het wel niet meer lezen maar fijne vakantie
je zult vastal tips gehad hebben, maar ik gooi ook nog wat in de groep. je kunt de druk er inderdaad een BEETJE afkolven je kunt ze onde de douche masseren zodat de ergste druk eraf is en om het gevoel te verlichten zou je met een compres kunnen verkoelen EN als laatste niet teveel drinken. trouwens goed van je dat je de knoop doorgehakt hebt en laat je geen schuld gevoel aanpraten
ik zag KK dat je er al uit was, maar deze 2 tips hierboven wouden bij mij niet en heb het zelf met paintshoppro 12 gedaan. heb daar een uitsnede van een foto genomen en opgeslagen als gif-bestand (jpeg wil soms ook, maar een gif is kleiner) en klaar was mijn avatar. dus voor degenen die boven staande 2 tips ook niet wil lukken misschien is deze 3e dan een oplossing voor jullie
wat dacht je van pippi langkous. heb gister de hele dag met een 3-jarige gelopen die zo gezegd sponk had, want dat had pippi (dacht ze) in die aflevering
het was inderdaad au bij die riendin van mij zelfs bedgym zat er niet meer in alleen bij de gedachte van bedgym deed het haar al zeer
Vandaag met ivy naar het cb geweest om te wegen en ze was super gegroeid. Ze weegt nu 3775. Haar geboortegwicht was 3580, maar op zn lichtst woog ze nog maar 3250, dus das gewoon ruim eenh halve kilo erbij. en dat terwijl ze geregeld maar 60 cc opdrinkt en bijna nooit de voledige 100. Heeft ze dus blijkbaar toch genoeg aan. een hele zorg minder weer. ff spammen nog met mn mooie meid. **foto op verzoek verwijderd**
Wat ik begrepen heb uit het verhaal van de vk beginnen ze met 14 dagen overtijd met strippen, mocht dat niet helpen dan gaan ze gellen en mocht dat niet werken gaan ze inleiden via infuus. Ze doen er eigenlijk alles aan om het zo lang mogelijk te rekken dat ze echt moeten ingrijpen, dit is natuurlijk alleen zolang alles nog goed is met de baby. Naar de moeder word eigenlijk niet gekeken
Nee ik zit bij CZ. Maar komt dat dan door de zorgverzekeraar, dat ik de Microgynon niet meer krijg? Maar ik heb begrepen dat het wel exact dezelfde pillen zijn. Ik mocht zelfs eerst de 2 strippen Microgynon die ik nog heb opmaken en daarna direct aan de Stediril beginnen. Kan dat inderdaad, weet iemand dat?
Klopt de samenstelling van beide pillen is precies hetzelfde dus daarom kan je ook makkelijk van de een op de andere overstappen.
Zo daar ben ik weer even..Lees veel verhalen over hoe jullie allemaal positief getest hebben. Erg leuk om te lezen. Ik was hier toen lid bij het topic ´´net gestopt met de pil´´ of iets dergelijks in het topic zwanger worden. Ik zal eens terug lezen want daar heb ik iedereen op de hoogte gehouden toen ik positief testte! Ik ruik hier sinds 10 min een brand lucht en dacht gelijk aan de droger maar in het washok ruik ik niks. Heb wel de deur open staan dus het kan van buiten komen pff..Ik ben er niet gerust op. Het is echt een vieze stinkende brandlucht. Ook zie ik weer leuke foto s voorbij komen
Een vriendin van mij kreeg ook die goedkopere variant van de pil. Die werd wel verzekerd namelijk..alleen hier kreeg zij allemaal puisten van. Echt een heleboel, toen is ze weer teruggegaan en nu heeft ze op medische indicatie de microgynon dus word het wel vergoed..
Ola ben ik weer ff.... We zijn uiteindelijk niet gegaan...(Naar de Feestweek). Gezien Tygo nog bij de oppas was had Hugh zo iets van...we moeten van de gelegenheid gebruik maken en wat Quality Time voor ons 2 te nemen. Dusss poging tot bedgym maar om een teleurstelling te voorkomen hebben we het "simpel" maar wel knus gehouden. Tegen een uur of 18:30 uur Tygo opgehaald want we miste hem toch wel en meneer lag heerlijk te slapen. Thuis aangekomen was ie weer wakker en ligt nu ff in de box. Papa is aan het koken en heeft allemaal lekkere dingetjes gehaald om er vanavond een gezellige avond van te maken. By the way...ik zag wat over de FV... Tygo krijgt ook 120cc en maak extra (wat dus bijna nooit gebeurt) als hij nog honger heeft. En hij is 5100 gram. Nou ik houd het voor gezien voor vandaag enne spreek jullie morgen wel weer! Enne BabyIngrid...morgen is een MOOIE dag om je eens voor te stellen aan je ouders en aan ons! Groetjes