weet niet hoe het er nu voor staat bij je, maar probeer het is met nakolven als ze dus zelf klaar is met drinken en kolf een uur later nog eens wat, zodat je borsten dus denken van goh alweer moet er dan niet wat meer gebeuren. weet niet of het helpt, maar he is een poging waard, want ik moest dat bij morris toen zo doen
ik had ze in mn album willen zetten ipv gewoon hier. Begreep dat hier ook niet leden alles kunnen bekijken en die foto's ook kunnen kopieren en dat wsil ik niet. Vandaar dus alten verwijderen en zet ze zo ff in mn album.
nou inderdaad prijzig. RENSIE misschien is een fietskar dan een optie die is wel iets duurder maar ook veelzijdiger en je kunt het langer gebruiken
ik ken het gevoel ben nu al 2 dagen bezig om bij te lezen. gister wou het niet lukken, odat ik of een krijzende baby had of twee zeurende vervelende peuters of als klap op de vuurpijl internet wou niet. en nu vandaag ben ik ook al ruim 2 uur bezig door ondebrekingen.
ik heb mijn kant van de familie gebeld en dit keer waren mijn zusjes voor mijn ouders, want die namen geen telefoon op en mijn zusjes moesten uiterlijk 9 uur werken dus wou die nog voor die tijd gebeld hebben. en remco heeft zijn kant gedaan. tenminste ook net als ik de ouders, oma en dan nog een tante en een oom de rest heeft of een sms gehad of de kaart
over mijn werk, het lullige is dat het tot zover is toegezegd dat er elke keer nog bij werd verteld dat als ik bevallen was ze het er verder over wilden hebben ivm uren e.d. en of ik het dan nog wel zou willen. Maar de personen met wie ik het er elke keer over heb gehad, daarvan is er 1 al weg en de ander gaat eind deze maand weg en heb het idee dat die niet veel meer voor mij gaat doen en er staat niks op papier dacht ik, moet nog even goed mijn mailtjes nakijken van het werk. Dus met de nieuwe mensen heb ik geen poot om op te staan. Heb net ook nog even een mailtje gestuurd naar de persoon die er nu nog wel is om te vragen wat nou eigenlijk de bedoeling is.
Heb nu trouwens al een tijd een hele strakke buik, zou dat iets betekenen? Het is niet echt een harde buik maar meer een strak gespannen buik. Hoop toch echt dat het iets betekend maar durf eigenlijk nergens meer op te hopen dus ga er gewoon vanuit dat het niks betekend, lekker duidelijk he
dat drinkt sam zelfs zonder problemen en dan wil ze nog meer en 's nachts krijgt ze 150 + poeder, maar die gaat niet helemaal leeg. heb zelfs al forte er bij in maar zie nog geen verandering alleen dat ze tussen de flessen weer rustig is en eerder in slaap komt en dan ook de tijd weer volmaakt met slapen
inderdaad ik deed weer een poging en ben nu pas bijna weer bij. maar hier gaat het wel redelijk tot goed. gister waen de kids erg vervelend. de een wou niet luister en probeerde mij echt uit. de 2e jengelde bij ieder wissewasje en als laatste was Sam zeer ontevreden en onrustig doordat ze niet voldaan van de flessen was. en als klap op de vuurpijl was ik zelf doodop, dus gister was drama en vandaag waren de twee oudsten naar de creche en morgen naar oma. dus heb an alleen sam die vandaag met nieuwe vollere fles en forte ineens wel rustig is, waardoor ik vanmiddag heb bij kunnen slapen. ben dus benieuwd hoe het verder gaat.
al sla je me dood. ik weet het echt niet meer. ik zal het morgen even nazoeken, want ik heb mijn potje nog wel waar die 4 tabletjes in hebben gezeten
zo ben eindelijk weer bijgelezen, maar heb nu ook nergens meer puf voor. sluit hem dus af voor vandaag. tot morgen (denk ik)