Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen...
    Hoop dat iedereen een beetje heeft kunnen slapen en dat Ingrid bevallen is :p
    Hier een horrornacht achter de rug... Pfffffffffff de eerste keer dat Mayron snachts echt wakker was. :p
    Uiteraard is ie net heerlijk in slaap gevallen GRMBL! Dus ga me er maar even bijvoegen :)

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wat een schattige foto Heidi, wat een lachebekje die Rajah!
    En mooie auto hoor, lekker veel ruimte.

Lientje

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Oh bah ML, dat zijn de mindere nachten! Hoop dat je nog ff kan slapen!

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hier een prima nacht achter de rug. Laatste voeding gisteravond om half 12 en vannacht 1 rond 4 uur. Die duurde incl luier maar een kwartiertje! Daarna lekker doorgeslapen tot half 8. Zo is het goed te doen.

Danique lag vanmorgen trouwens wel op haar buik :confused:
    Ik leg haar altijd op haar zij in de wieg, maar de laatste paar dagen werd ze vaak op haar rug weer wakker. Dat vind ik nog niet zo erg, maar nu dus op haar buik. Vind ik wel een beetje eng, maar ze kan gelukkig haar hoofdje al goed opzij draaien.
    Volgens mij vindt ze haar zij gewoon niet lekker en wiebelt ze net zo lang tot ze op goed geluk een kant uit draait. Want van echt draaien kan nog geen sprake zijn zo snel al toch?

Liefs,
    Lientje

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Oh, we zijn gisteren lekker naar Den Bosch geweest om te shoppen. Van 4 tot een uur of 8 en ons meisje heeft al die tijd lekker liggen pitten in de wagen. We hadden goed gemikt want toen we aankwamen was het net gestopt met regenen en toen we weg gingen begon het weer. :)

Ik heb zo'n leuke zwembroek voor Danique gekocht :) Alvast voor het babyzwemmen over een paar weken. Zijn er nog meer die dat willen gaan doen?

Lientje

6. ik dacht van wel silla, volgens mij gebruikt mijn vriendin dat ook..

7. ja, ik wil dat ook gaan doen, zwemmen.. lijkt me heerlijk...

vannacht voor eerst weer heerlijk geslapen! gister had ze laatste voeding uit fles (afgekolfd) om half elf. om kwart over 11 sliep ze op de buik en kwam pas weer om half 5! tot 5 uur en weer doorgeslapen tot half 9! heerlijk...
    en ze draait 's nachts paar keer zelf hoofdje..

liefs wendie

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames!

Nou hier om half twee en om half zes een voeding gegeven, en daarnet begon hij weer te piepen hihihi dus net ook lekker gegeten!

Heidi, wat een scheetje is Rajah! En naar die Volvo heeft Maan ook al een paar keer gekeken omdat we nu geen ruimte meer hebben voor de hond en Björn's fiets als we op stap gaan. Hoe bevalt hij jullie? Ben erg benieuwd hoe jullie ervaring er tot nu toe mee is :)

Volgens mij heeft Kruidvat eigen merk geen Hypo-allergeen, dat hebben echt alleen de babyvoedingsketens zoals Nutrilon, Friso, Nestle enz.

Lientje10, lekker wezen shoppen in Den Bosch! Zo leuke oude stad om rond te wandelen..heb je je ook vergrepen aan zon lekkere Bosche Bol? JUMMIE! :D

Lovelykids, hihihi meid jij heb echt een hoop bijgelezen! :D
    En Pippi is hier ook een graag bekeken serie!

Sann, iedereen kan in principe hier een account aanmaken en alsnog de foto's kopieeren...of is dat niet mogelijk als een foto in je album staat..?

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuke avatar! :D

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oké ga gelijk even spieken in je album. :D

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sann wat heb je een lekker moppie zeg! :D

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar dan alleen in de maxicosi geloof ik.
    Zelf zitten mag sowieso niet dat is pas als ze zelf goed stabiel kunnen zitten.

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Die fietskarren zijn echt ZO leuk, alleen waar moet je zon ding laten? Volgens mij moet je die echt in een garage zetten, want dat pas toch nooit door een schuurdeur?

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar dan nog zijn er beloftes gedaan en dan is het wel heel lullig als met verlof bent dat ze zomaar zonder overleg of gesprek iemand anders op die functie aanstellen.
    Ik hoop dat je nog mails hebt.
    Ben je lid van een bond?
    Anders zou je daar eens kunnen informeren of dit zomaar mag.

15. ESMÉE SPAM (lekker verbaasd!) :

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Beebje van Ingrid vandaag is het een hele mooie dag om geboren te worden dus waar blijf je nou?
    Papa en mama en alle forum vriendjes en vriendinnetjes zijn zo nieuwsgierig naar je!

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieffffff..! :)
    En wat een leuk truitje heeft ze aan!

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook een fietskar. En ik heb speciaal voor de beeb er een babyschaal bij. Een soort maxi cosi voor de kar zeg maar.
    Lange afstanden worden afgeraden (net als bij de maxi cosi)
    Maandag ga ik naar de afslankstudio van mijn moeder en dan ga ik hem voor het eerst uitproberen, spannend!

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Beebje van Ingrid en Roeland denkt: =; Talk to the hand!
    :) :) :)
    Let op de laatste twee babytjes zijn meiden! :D

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoe vind jij het nou met 3?
    Ik heb het gevoel dat Karsten gewoon in de dagelijkse gang van zaken meedraaid zonder dat het veel extra tijd kost (m.u.v. de voedingen dan ;) ).
    Zijn die van jou natuurlijk net een slag jonger dan die van mij dus misschien juist extra druk nu. :rolleyes:

Deel Deze Pagina