Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ander kijk je op de camping wat voor auto wij hebben.
    Die heeft me een partij ruimte waar je helemaal eng van wordt. 8)

2. Wat voor Laguna hebben jullie nou dan? Station of sedan? Want wij zijn helemaal gek van een laguna..

Liefs

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zelf dat doen we niet.
    Lust niet eens wijn. :pale:
    Wij hebben dan ook nooit een probleem wie de BOB is.
    Wij hebben voor als er visite komt wel een paar biertjes of een wijntje in huis maar wat niet op komt geven we altijd mee.
    Tja wat moeten wij ermee? :rolleyes:

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik denk een sedan want een kinderfietsje zou toch in een station moeten kunnen passen. :rolleyes:

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik heb hem opgevouwen in de schuur staan. je kunt hem heel makkelijk in elkaar zetten en ook snel weer uit elkaar halen. zou bijna zeggen een kind kan de was doen zo makkelijk. en opgevouwen neemt hij maar weinig ruimte in.

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Nilo heeft in het ZH op zijn zij gelegen omdat hij misselijk was van het vruchtwater, maar de kraamverzorgster heeft hem eenmaal thuis op zijn rug gelegd. Blijk dat kindjes met hun bovenste knie zichzelf kunnen omgooien op de buik en dit tot wiegendood kan leiden (pasgeborene he).
    Nicht van mij is 15 jaar geleden haar 5 weken oude baby verloren door wiegendood, dus ik leg Nilo 's nachts nog steeds op de rug..bbrr maar dat is gewoon omdat k het van dichtbij heb meegemaakt waardoor ik er angstig voor ben. Alleen overdag in de box leg ik hem op zijn buikje neer, en dan kijk ik echt om de minuut of hij nog goed lig..terwijl hij ook zijn hoofdje al kan draaien.

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

de baby denkt tot nu toe nog steeds: Doe het lekker zelf! Ik heb nog geen zin.

Maar de dag is nog niet voorbij, de ochtend nog niet eens dus heb nog tijd!

Ga nu nog even slapen want dat heb ik vanacht niet veel gedaan!

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zoals Senn zegt wij hebben een sedan :) Mooie auto's he hihihi
    Wij hadden hiervoor een Alfa, en daarvoor ook een Laguna Sedan..aan die Alfa kon Maan echt niet wennen dus toen maar weer een Laguna gekocht hahaha

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow dat wist ik niet! Cool..heb ze weleens in die reclame gezien van een energieleverancier volgens mij..

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

op zich is er niks mee te doen, maar vorige week had papa nog vakantie en dat is toch wel raar voor ze. maar met sam zijn ze helemaal gek.
    ze willen flesje geven en dat doen we (ja met z'n 3en) samen 1 hand van morris, 1 van maud en natuurlijk 1 van mij aan de fles. zoiets als op deze foto [​IMG] alleen zit maud dan op de leuning of tussen morris en mij in. dacht dt ik daar ook wel een foto van had, maar kan he zo op de pc niet vinden.

tsja en verder is het wel even aanpoten, maar zolang ze maar niet te dwars zijn en ik goed heb geslapen dan kan ik het met gemak aan.
    het is allemaal wel heel leuk en erg gezellig hoor

maar hoe heb jij dat gedaan met een middagtukkie, want maud wil dus echt niet naar bed en ben ik daardoor verplicht om beneden en wakker te blijven.

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat is wel erg lekker en luxe zeg.
    nou maar hopen dat het zo blijft, maar dat gebeurt vast wel

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

hoe voel je je verder? nog steeds misselijk? en hoe is het met de vuurvliegjes?

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb je dan niet die babboe bakfiets voor je?
    deze kar heb ik [​IMG]
    de wielen kunnen er af en de zijkanten kunnen plat naar binnen. en de achterkant is een buis die de zijkanten in deze positie op zijn plek houden en die kun je aan de ene kan los maken en omlaag klappen en dan heb je je pakketje

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat voor wagen hebben jullie..? Manuel wil namelijk geen burgerlijke auto. Hij moet groot en sportief zijn, maar ook genoeg ruimte hebben voor een gezin.

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik heb een andere voor mij :oops:
    Maar hoe kan je hier dan een maxicosi kwijt...?
    Soms zie je zo eentje ( die jij heb ) achter een brommer hangen met kinderen erin, dat snap ik niet..die kinderen zitten bovenop die dampen van de uitlaat..das toch niet gezond? :(

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    :rolleyes: :rolleyes: Ligt hier eentje in zijn bedje te huilen cq. jammeren, als ik dan ga kijken. Ligt hij mij met grote ogen aan te kijken en krijg ik een big smile...! Zodra ik wegloop begint het weer van voor af aan, hij zit mama nu al in de maling te nemen hahaha

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

als je achter morris kijkt op de foto dan zie je 2 zwarte bandjes naar beneden gaan en daar zitten er 4 van in. dat zijn gordels en die passen mooi strak om de maxicosi alleen kan er dan geenkind meer naast zitten.

meen je dat nou van die scooters? :confused: :(
    dat moest echt niet kunnen

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

:) :) de grapjas

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga ff een tevreden stellen
    tot later

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007